atrax Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De siste fem årene har det gått i Lucky Strike, med winnertippa Eventyr 3 som avveksling. Men siden nyttår har jeg stumpet røyken, og klart meg helt fint. Helt til nå. Faen ta denne tråden, suget er større enn noensinne nå (og jeg har ingenting å suge på). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skal gi deg noe å suge på, jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har nå greid å holdt meg i 2-3 uker uten røyk. Skal se hvor lenge jeg greier det denne gangen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har nå greid å holdt meg i 2-3 uker uten røyk. Skal se hvor lenge jeg greier det denne gangen. no stress og slutte Røyker ikkje fast, men når eg kjøper så kjøper eg Petterøes 3 sigaretter til fest osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Sokka mine. Men fra koko til pangpang (ja, jeg har prøvd å røyke sokker. Ikke å anbefale) Begynte med strå da jeg var kid, sverga så at jeg aldri skulle røyke, fant bestefars gamle cubanske sigarer som han drev og småsmugla i hine hårde dager, begynte å bomme rullings av venninna mi, før jeg begynte med Marlboro på fest da jeg var 16-17, gikk over til Camel (den gule) da jeg fylte 18 og røyka det på fest til jeg begynte å røyke fast i fjor engang og siden da har det gått i Lucky Strike, med innslag av noen sigarer her og 19-packer med mentolsigaretter fra Lidl når jeg får tak i det. Men nå går det stort sett i Lucky Strike. Endret 13. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jo det er stress å slutte, jeg blir helt rastløs uten røyk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, det er ca umulig. Klarer noen uker, men så er det tilbake. Jeg har klart å slutte å snuse, jeg slutta i sin tid med snop i 2 år, WoW i et par måneder da jeg var mest hekta, alkohol i et halvt år to ganger, cola og brus generelt i 7 måneder, men røyk ... Klin umulig >< Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har greid meg uten Cola i ett år, værste jeg har vært med på :/ Røyk er verre. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Har greid meg uten røyk nå i 5-6 dager.. De har vært Jævlige.. xD Men skal ta å kjøpe igjen i dag.. Har lovt meg selv og kompisen min at jeg skal slutte ut påskeferien.. Men det kommer til å bli vanskelig.. Har jo Røyket siden Sommerferien i 2007.. Men tilvanlig så røyker jeg Prince Rød<3 EDIT: Ikke klag på alder.. Endret 14. mars 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Skal ikke si noe jeg, har røyka siden 4 klasse :| Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal ikke si noe jeg, har røyka siden 4 klasse :| Oi.. :S Jaja kan ikke si noe selv da.. Har røyket noen ganger rundt 4-5 klasse jeg også.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har røyka fast siden da... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har røyka fast siden da... Og du er nå hvor mange år.. Flott at vi røyker samme røyk da.. Prince rød.. ^^ Røyker noen ganger 100's Det er viss jeg har penger nok.. Som nå.. Har jeg bare 40 kr.. SKaffer 5 i dag og kjøper en 10 pakning.. ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er 17. Prince rød til vanlig, petteröes går og må bare være den sterke. Røyka litt rød 3 en stund og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Muttern slår dere alle. Hu og søskenbarnet stjal Camel av bestefar i en alder av 5 år (Jeg mobber henne for det den dag i dag når hu maser om at jeg har begynt å røyke fast i en alder av over tyve og har flytta hjemmefra) Lenke til kommentar
epifant Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En liten bump på en smågammel tråd... Har Davidoff Classic forsvunnet fra hyllene? Tidligere fikk man kjøpt dem på både Rema 1000, Prix og Kiwi, men nå har jeg ikke sett dem på en god stund. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eg har berre røyka vannpipe og sigar, eg. Eg må seie at sigaren ikkje var så verst, men vannpipa var heilt vidunderleg. Det er noko med røykringar som er fantastisk morosamt. Lenke til kommentar
reppygull Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) haha Endret 17. oktober 2010 av Repulsed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå