Sewero Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) -Akkurat som på resten av forumet, er det ikke lov å bruke SMS språk og lignende. Skal man skrive noe, velger man bokmål. -Diskusjon utenom emnet er ikke tolerert. Her skal det kun snakkes om hva du røyker. -Dette er ingen chattetråd, dvs. at alle innlegg må ha en mening og være saklige. -Utover dette gjelder selvfølgelig forumets nettikette i alle tilfeller. -Og nei, nynorsk er ikke akseptert i mine tråder for de som lurer på det. Du skal diskutere/fremlegge hva du røyker til vanlig her; f.eks Jeg røyker Prince Rich Taste 100's Om du liker/røyker flere merker kan du også skriver dette her. Jeg røyker som jeg quotet over her, Prince Rich Taste 100's. Endret 14. mars 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fritt frem for nynorsk også.... Bokmål er ikke eneste norske skriftspråket... Edit: Røyker selv marlboro fra tid til annen. Endret 23. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gul 3 rullings og Marlboro eller Camel. Er det flere som synes det er rart at man må spesifisere at man skal ha vanlig f.eks. Marlboro og ikke Light? (nesten like rart som å bestille Cola og få Pepsi egentlig). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Det er jo blitt så mange forskjellige røyk typer nå så man må spesifisere seg med hva man skal ha. Lenke til kommentar
Altitude Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Marlboro her ! Den er god ! Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har en egen "tobbak"s-plantasje i garasjen som fungerer mye bedre en den driten dere røyker. sjønner ikke vitsen med det nå man ikke blir gal av det uansett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Litt OT, men se til å få endra reglene litt... Nynorsk er et skriftspråk på lik linje med bokmål.... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ot innlegg slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Rød3 for øyeblikket, om økonomien skulle tillate det liker jeg å ha en tipakk med camel ved siden av rullingsen.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har en egen "tobbak"s-plantasje i garasjen som fungerer mye bedre en den driten dere røyker. sjønner ikke vitsen med det nå man ikke blir gal av det uansett. Haha. Skulle likt å sett den Røyker selv Lucky Strike. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Camel om det er "ferdings" Rød 3 om "rullings" Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Petterøes, både tobakk 3 og ferdigpinner. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Førstevalget er Rød 3 rullings, andrevalget er Petterøes 3 blanding rullings og tredjevalget er Lucky Strike ferdings. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Petterøes ferdigpinner.. Alltid. Lenke til kommentar
Madeira Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Rød Marlboro, og tar meg råd til en pakke Benson & Hedges av og til. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Røker primært Lucky Strike, men skal jeg jobbe mye i garasjen / skrive eksamen en uke etc. blir det ofte en pakke gul3 rullings. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Telletråd? Rød 3 Rullings når jeg har lite penger. Har jeg god råd til cigaretter går jeg for Camel, Lucky Strike eller Marlboro. poll? Endret 26. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå