Evilfish Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hadde jeg bodd i Amerika ville jeg helt klart stemt på Ron Paul.. men er det noen Norske politikere som ligner på han? og har samme politikken... holder meg rund SV eller RV jeg men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Vi har ikke i nærheten av den samme økonomiske maskineriet eller posisjon i verden. Til at en Ron Paul libertarianertype hadde vært funksjonabel i Norge. Endret 23. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hadde jeg bodd i Amerika ville jeg helt klart stemt på Ron Paul.. men er det noen Norske politikere som ligner på han? og har samme politikken... holder meg rund SV eller RV jeg men er ikke helt sikker Ron Paul har vel fullstendig motsatt politikk av SV/RV? Lenke til kommentar
McFly Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har jo alltids Vegard Marthinsen, eller Onar Åm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har jo alltids Vegard Marthinsen, eller Onar Åm Noe sært å stemme SV7Rødt og samtidig holde med ultralibertianeren Ron Paul... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det nermeste vi kommer er vel DLF, og FRP blant de store partiene. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 FRP vil beholde velferdsstaten. Så det er ikke så veldig nærme. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) FRP vil beholde velferdsstaten. Så det er ikke så veldig nærme. Det sa jeg heller ikke, men av de store norske partiene er FRP det partiet som har mest til felles med Ron Paul. Sterk nedsettelse av skatter og avgifter, et friere marked, privatisering av deler av helsevesenet og skolen, en selvstendig sentralbank, mer lokaldemokrati osv. Dette er ideer baade FRP og Ron Paul staar for, begge to sine ideologier stammer fra den klassiske liberalismen. Endret 23. januar 2008 av Goz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå