Dinsdale Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg holdt på i månedsvis med å koble til W950 til pc. Det er umulig. Nokia er null problem. SE er bare tull. På Windows 2000 (jobb) bare tull. M-Router finner ingenting. Vista (hjemme) bare tull. M-Router finner ingenting. Ingen porter fungerer. Jeg finner ikke cd`en, men alvorlig talt, vi lever i 2008, drivere til mobilen og usb burde ligge på nettet. Om noen har en løsning på denne fantastisk dårlige løsningen er det bare å skrike. Nei, Nokia heretter på meg. Puh, det var godt..... Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er et kjent problem, men det er tydeligvis flere svakheter i hele pc- suite løsningen med samme symptomet. Et av problemene er at pakka krever en com- port driver installert (eller det var ihvertfall sånn før. I.e., det blir installert en virtuell com- port, og mRouter prosessen går igjennom com- portene for å sjekke om telefonen er der). Så hvis det ikke er en com- port på systemet, må en installere en generinsk com- port. Uten, så fungerer ikke tilkoblingen i telefonmodus (noe som selvsagt er en gjenganger på jobb- maskiner). Andre ting er at USB- driveren tydeligvis har en tendens til å komme i konflikt med for eksempel en annen SE telefon(ikke en smartingtelefon) installert fra før. Isåfall må en rense opp i USB system filene og gjøre en ominstallering, og det kan være noe skikkelig herk. Den beste løsningen så langt ser ut til å ha vært å koble til den gamle telefonen, og så manuellt slette det som dukker opp i dings- manageren. Og så installere PC- suiten igjen. (Men mest sannsynlig er det den der com- port tingen som lager krøll.) Endret 24. januar 2008 av nipsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå