edge Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Husker jeg ikke feil så var det på satelittbilder av A-51 at de første bildene av F/A 22 og F-117 kom fram. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=BTPTrOfaN0Uhttp://youtube.com/watch?v=WhS7qIyXfQs Hehe, hvorfor er alle UFO-filmer i elendig kvalitet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Tja, det finnes jo et strengt bevoktet område der borte. At noe hemmelig finner sted tror jeg nok. Men at det er UFOer de undersøker, er jeg mer tvilsom til. Jeg er mer opptatt av hva som er agendaen til folkene i Disclosure Project. at det skjer noe der er det vel ingen som tviler på, men problemet er hva. Det finnes så klart hemmelige saker der som det gjør på de fleste militære installasjoner men HVA som skjer er det værre. er dette bare en flyplass for å teste/utvikle fly eller er det aliens, UFO og troll som egentlig holder til der? jeg er ganske sikker på at det bare er for å teste fly og slikt, og at de merkene i bakken har en eller annen logisk forklaring, som justering av siktet til våpen eller teste presisjonen av bomber Endret 24. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kanskje fordi de er "fake" så blir det vankligere å se om det er ekte, eller fordi at folk ikke går rundt med store filmkamerar, Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, hvem tror det finnes aliens/"UFOer"? Jeg tror. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, hvem tror det finnes aliens/"UFOer"? Jeg tror. Ikke på jorda. Hvis man tror på noe slikt har man enten sett det selv, eller man ønsker å tro så sterkt at man lurer sin egen kritiske sans. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ønsker gjør jeg vel ikke, ser jo hvordan det er på Blacksite: Area 51... Aliens dreper mennesker, men er jo litt kult om det finnes (vennelige) aliens... Og HVOR i rommet er de? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 men jeg har sett et programm for mange år siden om aliens der de sa at de hadde filmet dem, å sånt, men søkte på for å finne igjend et klippet fra tv, tror det var discoverychannel eller noe som viste det, men det klipet har blit tatt bort å de hadde fått en kjempe bot, har jeg hørt og lest Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Du har sett for mye film Ja, jeg fikk hele denne ideen etter å ha sett National Treasure: Book of Secrets Men jeg det er noe skummelt med hele saken.. "Vi må fortelle det vi det, for om 20 år trenger folk å vite det" Så en forsker fra area 51 i youtube video. Skulle egentlig ønske hollywood ville dempe bruken av "grand conspiracies" i filmene sine. Jeg er klar over at det er en lettvint måte å lage et interressant plot på men det fører til at stadig større deler av befolkningen *tror* på sånne saker. Det er rikelig med veldokumenterte små og mellomstore konspirasjoner i verden men de virkelig store eksisterer ikke utenfor bøker, filmer og paranoide nettsteder. Som et eksempel på medias makt over folks sinn så tror veldig mange amerikanere at Reagens star wars program ble satt ut i livet og at USA faktisk har et romskjold der ute allerede. Grunnen er at de har sett satelittene med egne øyne... Ikke de ekte satelittene for de ble aldri bygget men de har sett animasjoner laget av media og NASA om hvordan det kanskje kunne komme til å se ut hvis det ble noe av og siden disse har blitt vist hundrevis av ganger har selve ideen om et romskjold festet seg så godt at veldig mange ikke vil akseptere at det ikke finnes. Blir det samme med UFOer, aliens, Area51 og denslags. Det er brukt i så mange filmer og tv-serier at selve ideen har festet seg veldig godt hos veldig mange, tross mangelen på bevis. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Du har sett for mye film Ja, jeg fikk hele denne ideen etter å ha sett National Treasure: Book of Secrets Men jeg det er noe skummelt med hele saken.. "Vi må fortelle det vi det, for om 20 år trenger folk å vite det" Så en forsker fra area 51 i youtube video. Skulle egentlig ønske hollywood ville dempe bruken av "grand conspiracies" i filmene sine. Jeg er klar over at det er en lettvint måte å lage et interressant plot på men det fører til at stadig større deler av befolkningen *tror* på sånne saker. Det er rikelig med veldokumenterte små og mellomstore konspirasjoner i verden men de virkelig store eksisterer ikke utenfor bøker, filmer og paranoide nettsteder. Som et eksempel på medias makt over folks sinn så tror veldig mange amerikanere at Reagens star wars program ble satt ut i livet og at USA faktisk har et romskjold der ute allerede. Grunnen er at de har sett satelittene med egne øyne... Ikke de ekte satelittene for de ble aldri bygget men de har sett animasjoner laget av media og NASA om hvordan det kanskje kunne komme til å se ut hvis det ble noe av og siden disse har blitt vist hundrevis av ganger har selve ideen om et romskjold festet seg så godt at veldig mange ikke vil akseptere at det ikke finnes. Blir det samme med UFOer, aliens, Area51 og denslags. Det er brukt i så mange filmer og tv-serier at selve ideen har festet seg veldig godt hos veldig mange, tross mangelen på bevis. spørsmålet er egentlig bare hva brukes Area 51 til Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 tenkte på ordet area ok ikke arena AREA 51 betyr? A=Aliens R=Really E=Exist A=Amoung Us Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ønsker gjør jeg vel ikke, ser jo hvordan det er på Blacksite: Area 51... Aliens dreper mennesker, men er jo litt kult om det finnes (vennelige) aliens... Og HVOR i rommet er de? Støter vi på noen tror jeg sannsynligheten for at de er mer vennlige enn menneskerasen er veldig stor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) tenkte på ordet area ok ikke arena AREA 51 betyr? A=Aliens R=Really E=Exist A=Amoung Us Det heter jo Area, ikke Areau.. Hater sånne meningsløse sammenlikninger Endret 24. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 ...spørsmålet er egentlig bare hva brukes Area 51 til Hva slags svar vil du egentlig ha? Tror ikke noen på dette forumet har den minste peil på hva som foregår der. Grave opp "dokumentarer" på youtube klarer du åpenbart selv. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Vel, jeg synes det er gøy å se andre folks meninger.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Vel, jeg synes det er gøy å se andre folks meninger.. Jeg begynte å lese om slikt i 1994-95. Til den dag i dag så er det umulig å finne hva som virkelig Area51 brukes til utenom som militær base i ørkenen i Nevada. 90% av all info om UFO'er og aliens er disinformasjon. Jeg sier ikke at slikt ikke finnes, men for å vite noe sannhet så må man ha hatt egne erfaringer. Men det er bra dere ungdommer interesserer dere for slik! Anbefaler to nettsider : www.rense.com www.davidicke.com Der er det nok info å ta av Endret 24. januar 2008 av Betroz Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm, de er jo der noen påstår att månelandingen ble filmet. Tror ikke akkuratt de men de lukter litt muffin når ett så stor området blir såpass godt overvåket. De må nesten vere noe de sjuler Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, og det ville jo vært kjemperart om verdens største militærmakt har noe de vil holde skjult. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kjemperart om verdens største militærmakt har noe de vil holde skjult. For andre land? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 alle land har noe de vil skjule for både andre land og eget land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg