Ekorre Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Min priority pakke tok under 24 timer fra jeg bestilte hvertfall, tipper 3 dager med air mail Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Står fortsatt 7. juni ETA delivery på trommene og de andre instrumentene mine :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hmm. Er såpass billig nå at jeg vurderer å legge inn bestilling på amazon.co.uk. Braxboy, hvo r mye kom din på? £116.56? ups, man må kanskje kjøpe spill dvd i tillegg til pakka? har ikke bestilt enda, men kom til å tenke på det nå. Endret 10. juni 2008 av Slettet-66d37 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hmm, skulle til å sjekke nettbanken nå, siden jeg har sett at pengene har blitt trekt der.. Men merkelig nok har jeg fått tilbake alle pengene, eller rettere sagt, de står ikke som trekt lenger og saldoen min har økt o_O Men tror det var 13-1400 kr tilsammen. Fikk instrumenter i dag, forhåpentligvis spillet i morra! Og ja, spillet må kjøpes utenom "band in a box". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Instrumentene og penger tilbake? hehe, grei deal. Kanskje de har blitt reservert, gitt tilbake og ikke blitt trekt enda. Fikk du noe toll eller mva på instrumentene? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei, Fikk Rock Band i PAL utgave fra play.com for et par dager siden. Spillet kostet 400 kr ink. fri frakt. Det tok ca. 1 uke før jeg fikk en hentelapp i posten. Denne var fra tollvesenet, på 191 kr for moms og gebyr. Jeg trodde jeg kun skulle betale moms på spill og ikke gebyr, eller stemmer dette ? Spiller forsåvidt ikke så stor rolle, jeg betalte naturligvis for spillet slik at jeg kunne rocke litt i helgen! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, jeg er noe desperat.. Sitter her som sagt med instrumentene, men ikke selve spillet foreløpig. Dermed slenger jeg opp youtube filmer på laptopen og later som jeg spiller Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, jeg er noe desperat.. Sitter her som sagt med instrumentene, men ikke selve spillet foreløpig. Dermed slenger jeg opp youtube filmer på laptopen og later som jeg spiller Riiight.... Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ok lurer på om jeg ikke har tenkt på følgende: Bestilte fra Amazon.co.uk og de sendte det i går og fikk det på døra i dag. Ikke dårlig. Men så problemet. Engelsk strømforsyning til USB huben? Hva nå. Kan ikke bruke mer enn 2 ting på en gang. Ellers virker det fint. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Brukte en annen USB hub og den gikk greit, men mikrofonen er død. Det var synd. Edit: Nei det er jeg som er idiot. Man må koble til en av de trådløse controllerne og velge med den. Funker. Yes! Endret 10. juni 2008 av Jan-Inge Lenke til kommentar
rwu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ok lurer på om jeg ikke har tenkt på følgende:Bestilte fra Amazon.co.uk og de sendte det i går og fikk det på døra i dag. Ikke dårlig. Men så problemet. Engelsk strømforsyning til USB huben? Hva nå. Kan ikke bruke mer enn 2 ting på en gang. Ellers virker det fint. Hvis du ser etter i pakken, så ligger det to kontakter du kan sette på strømadapteret. Den ene er 3 pins for england, den andre kan du bruke her i norge. OG.... en gang for alle: Prisen. Fra AMAZON.CO.UK vil Band in a box + spilldvdn komme på ca 1400, posten tar ca 180,- i gebyrer+mva og DHL sender deg ei regning på 357,- Totatlpris ca. 1950,- Leveringstid: Amazon sendte både pakke og brev samtidig ettermiddagen onsdag 21. mai. Fikk henteseddel for dvdn hos posten (postboks) kl 08:15 og instrumentpakka lavert på døra kl. 09:05 mandag 26. mai. Mottatt i Narvik. Regn med et døgn kortere på østlandet og enda et døgn kortere tid hvis Amazon sender pakkene tidlig i uka. Edit: leveringstid Endret 10. juni 2008 av rwu Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei det lå ikke 2 kontakter i boksen dessverre. Sett igjennom flere ganger nå. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Merkelig. her er det som fulgte med pakka mi: eleminator og kontakter: påsatt riktig plugg: Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Nei sånn eliminator var det nok ikke. Det er ikke mulig å demontere strømstikke-delen. Heldigvis tok xbox'en Sandberg hub'en jeg hadde liggende. Endret 10. juni 2008 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vil bare skyte inn at dersom man har den trådløse gitar kontrolleren fra GHIII, trenger man ingen USB adapter for lokal 4 player mayhem. Xboxen har 3 innganger (1x mikrofon, 1x trommer og 1x GHII eller RB gitar) - krever dog også at du har en trådløs håndkontroller til vokalen, men det har vel 90% av Xbox eiere idag. - Greit å vite for de som er i samme båt som meg og allerede hadde 2 "gitarer" fra GHII og GHII, samt har kjøpt trommer og mikrofon i løsvekt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg fikk også bare engelsk kontakt og ingen eliminator :/ Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Pedalen på trommesettet er av elendig kvalitet og blir fort ødelagt, spesielt hvis man spiller på Hard/Expert.. Jeg har hørt at man kan bestille en pedal, beregnet for expert spillere, som tåler mer og er bedre osv. Noen som vet hvor man bestiller? Min pedal har fått en knekk, og knekker nok ganske snart.. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 har lest at folk teiper nokre rundar med sølvteip med noko som avstivar for å redde den Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Men jeg vil ha den super-pedalen.. Spiller nokså røft.. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Pedalen på trommesettet er av elendig kvalitet og blir fort ødelagt, spesielt hvis man spiller på Hard/Expert.. Jeg har hørt at man kan bestille en pedal, beregnet for expert spillere, som tåler mer og er bedre osv. Noen som vet hvor man bestiller? Min pedal har fått en knekk, og knekker nok ganske snart.. Jeg kjøpte en "Rock Band Bass Drum Pedal Fix" på eBay, funker veldig bra og tåler en støyt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå