magiQ Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg bestilte på nett, jo. Prøv å finn det via Kelkoo Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei, jeg skal kjøpe Rock Band 2. Jeg er ikke interessert i noen som helst bundle som inneholder trommesettet da jeg bare vil ha et par gitarer, og kanskje en mikrofon (ikke nødvendig). Hva er det beste alternativet? Dette er sikkert blitt spurt om en trillion ganger, men jeg gidder rett og slett ikke å lete i tråden. Endret 16. august 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hei, jeg skal kjøpe Rock Band 2. Jeg er ikke interessert i noen som helst bundle som inneholder trommesettet da jeg bare vil ha et par gitarer, og kanskje en mikrofon (ikke nødvendig). Hva er det beste alternativet?Dette er sikkert blitt spurt om en trillion ganger, men jeg gidder rett og slett ikke å lete i tråden. Mener å huske at du får kjøpt sånn pakke med 2 gitarer (guitar hero-gitarer vel å merke) noen steder. Så kjøper du bare plata for seg selv. Men om du vil ha Rock Band gitarer, må du nok kjøpe dem single. Lenge siden jeg har sjekka Rock Band-markedet, så mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mye bra DLC som kommer til Rockband den nærmeste tiden. Elton John, Iggy Pop, Korn, Nirvana, Pantera, Queen, The Raconteurs, Talking Heads og The White Stripes. Snoop Dogg også, men spørs hvor bra det blir. Hele albumet "Backspacer" av Pearl Jam, som er deres nye kommende album vil få release på samme dag som det kommer på retail til Rockband. Å i morgen på Live, og torsdag på PSN vil det komme DLC fra Billy Idol, Jet, Fleetwood Mac og Tom Petty. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Kjenner ikke så mye musikk fra Fleetwood Mac, men elsker "Go Your Own Way" i RB, spesielt bassen. Atter en interessant dag å sjekke ut DLC på. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Sett litt rundt i nettbutikkene nå, men finner ingen som selger basspedaler enkelt. Noen som veit hvor det er mulig å få tak i en av disse for tida, og om de funker sammen med rockband-trommene i GH:Metallica? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Diverse Spaceworld-butikker rundt om Akerhus og Oslo har jeg sett ha dem. Kolbotn, Østensjøveien og Tveita. Som regel bare å ringe til din lokale Spaceworld å spørre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) OMG, da har jeg bestilt meg Rock Band Instrumentpakke til 399,-, Beatles Rock Band og Rock Band 2 fra platekompaniet til PS3! Dette kommer til å bli så uberfett! En ting jeg lurer på, går det and å kjøpe sanger fra Playstation Store når jeg har Rock Band 2 plata, eller må jeg ha Rock Band 1 plata? Endret 22. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg kan kjøpe sanger med kun Rock Band 2 plata på Xbox Live hvertfall. Regner med at det er det samme på PSN. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 På Xbox Live kan du kjøpe sanger uansett plate. Det er ikke noen forskjell på "Rock Band 1 DLC" og "Rock Band 2 DLC". Alle låtene går i begge spillene, om hverandre. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Så om jeg laster ned noen sanger, kan jeg da bruke dem i begge spille om hverandre? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt kun en gitar til til Rock Band? Kjøpte den instrumentpakken, der følger det med gitar, trommer og mic. Dermed trenger jeg en bass Og da er det komplett band? Noe mer trengs ikke? Endret 23. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hakasu - Sangene kan brukes i begge spill om hverandre, ja. Selvin - Da har du komplett band ja, med unntak av The Beatles Rock Band hvor du i så tilfelle vil trenge to mikrofoner til. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) To Singstar mikrofoner har jeg, så den er i boks Hva med å kjøpe en ekstra gitar? Har du noen billige alternativer? Skulle nesten bare kjøpt det her: https://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Endret 23. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 På gitar er det omtrent fritt valg, fra den gamle hvite eXplorer-gitaren med ledning til Gretsch og Rickenbacker gitarene fra The Beatles. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 To Singstar mikrofoner har jeg, så den er i boks Hva med å kjøpe en ekstra gitar? Har du noen billige alternativer? Skulle nesten bare kjøpt det her: https://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Hva med denne da? Kun gitar kan du også få for 179 kr, også på spaceworld. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Najs, Les Paul til 179! Kjøper den EDIT: Den er ikke trådløs vel? Endret 23. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 noen som vet om mikrofonen til beatles rock band fungere på singstar spillet? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 noen som vet om mikrofonene til singstar på ps2 vil fungere på rb/gh? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) De skal fungere helt perfect I alle fall den ene, jeg tror kanskje du kun kan bruke en... EDIT: YAY! Stratocasteren i Rock Band instrumentpakken var også trådløs! Sweet Endret 26. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå