Spetz Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hei. Hvor får jeg kjøpt en enkel gitar billigst? Beklager hvis det er spurt om før. Endret 24. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Rema selger GH3 med gitar for rundt 400 kr. Det er vel passe rimelig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Dette er sikkert blitt spurt en dullion ganger før, men orker rett og slett leting. Trommesettet mitt har bitt ødelagt. Jeg har prøvd på RB sin side, men får det ikke til, noe galt. Hva kan jeg gjøre? Ringe EA? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor gjøre det så tungvindt? Med mindre du ikke har kjøpt det i Norge, så ville jeg benyttet meg av de rettighetene det medfører. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Rema selger GH3 med gitar for rundt 400 kr. Det er vel passe rimelig? GH Gitarer virker ikke med RB tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor gjøre det så tungvindt? Med mindre du ikke har kjøpt det i Norge, så ville jeg benyttet meg av de rettighetene det medfører. Bestilte det fra amazon.co.uk Rema selger GH3 med gitar for rundt 400 kr. Det er vel passe rimelig? GH Gitarer virker ikke med RB tror jeg Jopp det funker. Lenke til kommentar
Latserini Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 http://www.ironmaiden.com/index.php?catego..._articleid=1138 Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 IRON MAIDEN! ORGASM! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dei skal kjøpast, det er berre greit. Lenke til kommentar
Latserini Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Listen av låter er en fin blanding av orginale studiolåter og live låter fra fjorårets turne. Savner dog Rime of the ancient mariner, moonchild og revelations som alle var med i setlista til fjorårets turne. Men for all del. Jeg klager ikke! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Blir fett med Iron Maiden ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Aaaaahaaahahahhahahahaahaaaaaajaaaaaa!! Endelig kommer det noe duganes musikk til Rock Band!!! Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 utrulig når 400 sanger snart jeg xP Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Har somehow klart å brekke ene trommestikken til rockband... Noen som vet hva slags type det er, og evnt. noe billig og norsk sted å bestille? Eller enda bedre trommestikker, bare ikke for dyre Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Gå på en musikkbutikk og kjøp helt vanlige trommestikker. Det er masse å velge i, i alle prisklasser. Er ingenting spesiellt med de som følger med Rock Band. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Er ingenting spesiellt med de som følger med Rock Band. Sikker? De er mye lettere enn alle de "ekte" trommestikkene jeg har vært borti. Samtidig er de litt kortere, tror jeg. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Er mulig det, men vanlige trommestikker fungerer helt fint. Stikkene til Rock Band er laget av Ludwig, som er en trommestikke-produsent. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Er ingenting spesiellt med de som følger med Rock Band. Sikker? De er mye lettere enn alle de "ekte" trommestikkene jeg har vært borti. Samtidig er de litt kortere, tror jeg. Trommestikkene du kjøper har forskjellige lengder, tykkelser og tyngde. Du finner nok en som er tilsvarende RBstikkene i musikkbutikkene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Eg bytta GH:WT-trommestikkene med kvalitetsstikker ganske kjapt. Betre vektfordeling og ein anelse tyngre. Det som følger med RB og GH-settene er ikkje noko å skryte av. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Trommestikkene som følger med Rock Band er ordentlige trommestikker. Det er billige trommestikker riktignok, men fremdeles ordentlige. Stikkene som fulgte med GH:WT ved release var jo bare noen furufliser. De knakk etter en uke. De som kommer med settene idag er av mye bedre kvalitet. Men igjen, derfra til trommestikkene som proffesjonelle musikere bruker er det jo selvfølgelig ganske stor avstand. BTW, noen som vet noe om når RB2-instrumentene kommer til Kongeriket Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå