Eriqo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_downl...ock_Band_series Se nederst på upcoming songs. Tre SpongeBob SquarePants sanger HEFTIG!! De skal jeg ha! haha! Savner å spille RB ass.. Xbox på rep suger! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg spilte mot en fyr (RB1 - Score Duel) da han plutselig stakk midt i sangen, har jeg da mistet en seier eller får jeg den likevel? Endret 9. april 2009 av This is David™ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Neste uke kommer hele Chinese Democracy av Guns N' Roses ut på Rockband! Minus da Shacklers Revenge som allerede er på RB2. Dette er det trettende albumet som har kommet ut på Rockband. Andre låter som kommer iløpet av de neste måndene; Jackson 5 - ABC Audioslave - Gasoline 3 Doors Down - Kryptonite Freezepop - Less Talk More Rokk AFI - Miss Murder Tenacious D - Rock Your Socks Black Tide - Show Me the Way Blink 182 - What's My Age Again? Alice In Chains - Would? Endret 11. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Neste uke kommer hele Chinese Democracy av Guns N' Roses ut på Rockband! Minus da Shacklers Revenge som allerede er på RB2. Konge med Guns CD-en. Har hørt mye på den, haugevis med herlige gitarsoloer. Dritkult med Tenacious D også. Endret 11. april 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Would? og Gasoline blir konge! GnR er jeg skeptisk til, men håper å bli overraska positivt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Neste uke kommer hele Chinese Democracy av Guns N' Roses ut på Rockband! Minus da Shacklers Revenge som allerede er på RB2. De kunne ha kalt bandet for det det egentlig er nå om dagen, The Axl Rose Band (en helt annen diskusjon ). Guns N' Roses ga seg i 97 eller noe sånt, de skulle ha heller sluppet Appetite for Destruction hadde vært mye bedre Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen... Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. Lenke til kommentar
safags Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Prøvde RB på The Gathering Det var feettt. Klarte hard på fjerde forsøk. Noen som vet når RB2 trommene selges seperarat i Norge? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Ødela skarptromma her om dagen. Den har fått kjørt seg en del det halvåret den varte. :/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Har både RB1 og RB2-trommene og de har vært omtrent i daglig bruk og ordentlig hardbruk på fest. Begge er fortsatt strøkne. Er knallimponert over kvaliteten. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Har både RB1 og RB2-trommene og de har vært omtrent i daglig bruk og ordentlig hardbruk på fest. Begge er fortsatt strøkne. Pedalen også? Jeg måtte fikse den etter at den ble knekt for en god del uker siden. Jeg spiller ikke særlig hardhent, heller. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Ah, stemmer det, jeg tok pedalen på RB1 trommene, RB2-pedalen er still going strong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 De kunne ha kalt bandet for det det egentlig er nå om dagen, The Axl Rose Band (en helt annen diskusjon ). Guns N' Roses ga seg i 97 eller noe sånt, de skulle ha heller sluppet Appetite for Destruction hadde vært mye bedre Ærlig talt det der er care. Guns N` Roses duger forsatt, det er Axl Rose Band, men det er faktisk Guns N` Roses. Chinese Democracy har en haugevis av gode gitarsoloer, så dette er i mine øyne et DLC verdt pengene. Better blir også kanskje en god syngelåt. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Er det noen som har aning om når Rock Band 2 instrumenta dukker opp her i Norge til PS3? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen... Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. Akkurat dette lurer jeg også på. Jeg låner RB1-plata av en kompis som har importert fra Canada, men får samme resultat som Manx skriver. Ingen måte å unngå dette på? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen... Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. Akkurat dette lurer jeg også på. Jeg låner RB1-plata av en kompis som har importert fra Canada, men får samme resultat som Manx skriver. Ingen måte å unngå dette på? kjøpte RB i norge, og RB2 i canada. Det funka ikke å overføre sangene. Eneste måten å "fikse" det på er å kjøpe begge i norge. (som jeg endte opp med å gjøre) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kjøpte begge i USA og overføring funka fint. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Måtte bare ha RB til russetiden. Bestilte fra CDon siden de ikke hadde det her i byen. Noen som har opplevd tolltull ved handling med CDon? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Noen her som spiller mye online? Hvilket instrument bruker dere? Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) jeg spiller en god del på trommer , ca 2-4 (eller mer)timer per dag. noen med på og mekke seg en band ? har 120 Dlc eller no + rb1/rb2 - spiller på trommer expert (inc platinum merknad). xbox 360 gamertag babben87 Endret 24. mai 2009 av Beejay Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Kan godt joine jeg. Er veldig keen på å starte et "band" men folk er såvidt keene så jeg må heller spille med andre kompiser. GT: Empire of Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå