Bytex Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Thin Lizzy hadde faktisk jævlig mye bra rockemusikk i tillegg til de største hitsene også. Var litt som et NWOBHM/boogierock band bare med annerledes vokal. Endret 31. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Apropos Pleasure, Bang Camaro - Pleasure (Pleasure) er konge! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Hit Me With Your Best Shot er ei tøff låt, på GH3 forresten, men ikkje noko utfordring sånn sett. Texas Flood derimot kan bli spanande. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Apropos Pleasure, Bang Camaro - Pleasure (Pleasure) er konge! Samme med Night Lies, den er nesten fetere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Noe sted man får et billig stativ til mic? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Turboneger - Wasted Again Kom ut på Live denne uka. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Et lite spørsmål: Hvordan får jeg byttet tilbake til en gitar karakteren min hadde tidligere? Jeg kjøpte ny gitar i Rock Shop for en stund tilbake, men ønsker å bytte tilbake til den forrige. Jeg har lett i menyene, men finner bare hvordan man kan bytte klær og accessories? Jeg kan alltids kjøpe denne gitaren på nytt, men det skal vel gå an å velge blant de man allerede har kjøpt? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 æsj, rock band AC/DC live er dritt. skulle skaffe meg RB, men ingen av butikkene hadde det, så fikk heller RBACDC bare for å ha et RB spill. Jeg ble veldig overrasket. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hit Me With Your Best Shot er ei tøff låt, på GH3 forresten, men ikkje noko utfordring sånn sett. Texas Flood derimot kan bli spanande. Stevie Ray er helt! Ser for meg at dette faktisk kan bli litt utfordrende faktisk, fyren spiller til tider ganske raskt - med RBs strenge tidsvindu kan det bli ganske så tricky vil jeg tro. Når er pakken mulig å laste ned? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk RB1 i går! Var myyye bedre enn RB AC/DC. Men ræva at ikke det er hyperspeed, og at ikke trommene fra WT fungerer. Gleder meg til å få RB2, overføre sangene fra rb og rbac/dc til rb2, og spille med WT instrumentene og hyperspeed Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk RB1 i går! Var myyye bedre enn RB AC/DC. Men ræva at ikke det er hyperspeed, og at ikke trommene fra WT fungerer. Gleder meg til å få RB2, overføre sangene fra rb og rbac/dc til rb2, og spille med WT instrumentene og hyperspeed Hva er så galt med RB AC/DC? Jeg forventa riktignok ikke mye, siden det kosta relativt lite, men jeg ble likevel positivt overrasket. Og det er jo ikke akkurat som om du ikke vet hva du får, tracklista står jo back på coveret. (?) Det eneste som irriterte meg bittelitt var at det ikke var NOENTING som tilsa at dette faktisk var noe annet enn Rock Band med andre sanger. Jeg mener, presentasjonen er jo helt identisk. I tillegg er careermodusen dårlig, men det driter jeg i. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Får meg snart rock band + instrumenter til PS3! Ser fram til Stratocastern Gibson SG til GH3 er så... små Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 :O kommer RB2 til PS3 i dag??!?! må ha svar fort så jeg kan se etter det på vei hjem fra skolen =D Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Akkurat nå står RB settet mitt og støver ned, sammen med resten av spillene mine.. Gleder meg SINNSYKT til å spille igjen! XBOXEN er på Rep. Hender jeg setter meg ned og slår litt løs på trommene ass. Noen som gidder å ramse opp en liste med de nyeste, feteste sangene fra RB2? (download) Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 yay rb2 (norsk utgave) i hus! sykt fett Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Mener å ha lest at Pearl Jam albumet som Alive er på skal komme ut neste uke, samt en sang av Journey. Husker ikke navnet på albumet. yay rb2 (norsk utgave) i hus! sykt fett Pfft. Hatt det i snart et halvt år vi andre da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 i følge wikipedia kom pearl jams "ten" album ut på tirsdag denne uken. har dog ikke sjekket marketplace sjøl Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Stemmer det, tirsdag denne uken på 360, Pearl Jams album "Ten". Alle låtene er originale naturligvis og heter: Once Even Flow Why Go Black Jeremy Oceans Porch Garden Deep Release Master/Slave Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_downl...ock_Band_series Se nederst på upcoming songs. Tre SpongeBob SquarePants sanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå