Sadfez Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Synes det er litt for stiv pris på Ion Drum Rocker. Er vel kanskje verdt det om man skal bruke de som digitalt trommesett utenom. cdon har enda ikke sendt trommene mine Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Yes! Hele Pearl Jam albumet "Ten" kommer ut i mars, Alive er allerede på RB2. Et av de beste 90-talls albumene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Neste uke er det en Roy Orbison 6-pack. I tillegg kommer: Are You Gonna Go My Way -- Lenny Kravitz Freedom Train -- Lenny Kravitz Let Love Rule -- Lenny Kravitz Mr. Cab Driver -- Lenny Kravitz The Joker -- Steve Miller Band Space Cowboy -- Steve Miller Band Alt i januar. Det blir naturligvis ikke bare disse låtene men mange flere også. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Ang. RB 2 til XBOX 360: ER DETTE SONEFRITT? Kan jeg bestille fra USA? Noen som vet? Må få meg trommene + RB2-cd`en, siden mine kjære RB1 trommer er ødelagt.. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ang. RB 2 til XBOX 360: ER DETTE SONEFRITT? Kan jeg bestille fra USA? Noen som vet? Må få meg trommene + RB2-cd`en, siden mine kjære RB1 trommer er ødelagt.. Det er bare ps3 versjonen som er sonefri,men er det noen som overhodet har hørt noe om utgivelses datoen for RB2 for ps3 i Europa? Endret 5. januar 2009 av bajas11 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Rock Band 1/2 er ikke sonefritt på Xbox 360. Dermed må du bestille bundlepacken med instrumenter og NTSC-plate, for så å kjøpe spillet i Norge. Rock Band 2 er jo til salgs i butikker i Norge nå, for de som har Xbox 360. Alternativt kan du jo kjøpe en amerikansk Xbox 360, det gjorde jeg Endret 5. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som kan bekrefte at Rock Band 2 til PS3 (EU) kommer 30. Januar? absoluttspill.no har ikke lagt ut forhåndsbestilling ennå :/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Neste ukes DLC til Rock Band er, WHOOOHOO!!, Lenny Kravitz! Fire låter fra Lenny: Are You Gonna Go My Way Freedom Train Let Love Rule Mr. Cab Driver I tillegg kommer det to låter fra HMX-band: Megasus - Megasus Honest Bob and the Factory-to-Dealer Incentives - Entangled Noen av HMX-bandene er bra så det kan bli en positiv overraskelse. Lenny-låtene koster 160MS points (PS3: 1,99 usd) pr stk eller 560 (PS3: 6,99 usd) for pakken. HMX-låtene koster 80MS points (PS3: 0,99 usd). Are You Gonna Go My Way er også i GH4, så det blir spennende å se hvordan Harmonix sin versjon blir. Satser på at låta blir bedre i Rock Band, slik som Fleetwood Mack - Go Your Own Way. Endret 9. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan får jeg åpnet alle sangene på rock band 1 på ps3? er det mulig og åpne de med en kode? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan får jeg åpnet alle sangene på rock band 1 på ps3? er det mulig og åpne de med en kode? Det var det på Xbox i alle fall. Satt og prøvde trykke den jævla koden fort nok kanskje 20 minutter før det gikk. Vanskelig å huske og ta fort i riktig rekkefølge. Er vel bare google litt så finner du Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Klarte å åpne alle sangene etter å ha slått en kombinasjon med trommene. Men da klarte jeg ikke å lagre. Så når jeg gikk ut av spillet og gikk inni igjen hadde alle sangene reist. Vet noen en måte å åpne alle sangene men også å få lagret så de er der hele tiden? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, spill igjennom alle sangene Ellers må du nok bruke kode hver gang ja. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Noen som har hørt noe nytt om RB2 instrumentene? når de blir å finne i butikkene i norge ? Edit: ..til xbox altså.. :o) Endret 13. januar 2009 av laserlars Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Ja! Venter på de jeg og... Lenke til kommentar
enfer Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Samme her! Ganske lei av å vente på de instrumentene nå...! Noen som vet noe nytt om de? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Syns de har VANVITTIG dårlig strategi. At det tar flere måneder før instrumentene kommer er helt uholdbart, og det er vel også grunnen til at GH:WT selger som bare det; de har skjønt at release er release. Har definitivt mest lyst på RB2, men når det ikke er instrumenter er det litt irriterende. Kan alltids kjøpe GH, men da blir det jo langt over 2000 kroner, som jeg syns er *litt* drøyt. Synd det skal være så knotete. Vel, har lyst på allikevel Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Nesten så man skulle gått over til konkurrenten (GH) bare på trass, når det skal ta så lang tid etter release av selve spillet... Men det slår jo egentlig bare tilbake på meg selv da :!: Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har Harmonix en fast dag de slipper ukens DLC på? Isåfall, hvilken dag er det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Tirsdag for Xbox og torsdag for PS3. Wii veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Er Rockband2 sluppet i norge på X360? Og er det noen som vet hvor i oslo de selger en eventuell bundle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå