glx-rider Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Fikk tilbake pengene for det da jeg hadde blitt feilinformert angående det med overføring av sanger fra 1 til 2 osv. Det synes jeg var veldig bra av gamestop i sarpsborg, da jeg hadde veldig følelsen av 600 bortkasta kroner for noen sanger jeg kunne lånt meg til istedenfor så. Creds til dem for å være så greie:) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Fikk tilbake pengene for det da jeg hadde blitt feilinformert angående det med overføring av sanger fra 1 til 2 osv. Det synes jeg var veldig bra av gamestop i sarpsborg, da jeg hadde veldig følelsen av 600 bortkasta kroner for noen sanger jeg kunne lånt meg til istedenfor så. Creds til dem for å være så greie:) Jeg synes det var utrolig døll at to av de tre sangene man ikke får overført fra 1'ern til 2'ern er nettopp Monsoon og Enter Sandman, som er utrolig kule å spille Edit: Var visst fire Those songs are: “Enter Sandman” by Metallica, “Paranoid” by Black Sabbath (cover), “Run to the Hills” by Iron Maiden (cover) and “Monsoon” by Tokio Hotel. Endret 19. desember 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 hmm. Det var jo rett og slett jævlig dårlig da jeg ville spille hvertfall 3 av de sangene! (Tokio hotel kan brenne for min del)... Er det noen måte å få tak i de sangene på ellers? Dritt at jeg skal betale 40 spenn for å overføre sanger, og så tar de ut de beste! ikke kan jeg huske at det sto noe om noe sted heller... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Paraniod er ikkje så spanande, men Enter Sandman og Run to the Hills hadde vore greit å fått med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Enig med det at de to låtene der er et lite savn. Men er fornøyd med at de i hvertfall fikk med såpass mange låter fra orginalen, du får trossalt ikke noe lignende på Guitar Hero så. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er heller ikke Harmonix sin feil, det er de som eier lisensrettighetene til nevnte låter som nekter å gi en utvidet bruksrett for RB2. Kjeft bør derfor rettes til Metallica (som vanlig) og Tokio Hotel. Når det gjelder Iron Maiden og Black Sabbath så er dette coverlåter og lisensproblemer kan derfor være mer omfattende enn for de andre tilfellene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Da var min basspedal knekt. Noen centimeter fra "roten". Har heldigvis en dag igjen på jobben, der er det lite å gjøre i disse dager og vi har et bra verksted, så det burde kunne fikses. Tenkte å skjære ut en metallplate og skru på under selve pedalen. Satser på at det funker. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kjøpte instrumentene fra USA så jeg orket ikke å klage da min pedal tok kveld. Istedet bestillte jeg en full-metall-pedal (ROADIE Bass Drum Pedal) til rundt 250 kroner, den har fungert helt utmerket, og støtter også Rock Band 2 trommene og Rock Band 2 gitaren (pedalen kan brukes til å aktivere Overdrive). Er nok mulig å McGyvere en løsning, eventuell kjøpe et reperasjonssett fra eBay. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Er nok mulig å McGyvere en løsning, eventuell kjøpe et reperasjonssett fra eBay. Burde ikke være alt for vanskelig. Vi har noen metallplater (litt tynnere enn de man får kjøpt via eBay og sånt muligens) men det burde funke til RB2 trommene kommer ut i Norge. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Min knakk også etterhvert. Jeg tok to platplater og skrudde på på oversiden og undersiden med treskruer og jeg synes faktisk pedalen er bedre enn noensinne Skulle fremdeles likt å hatt en sånn pedal med "hammer" på så man kunne klart de doble basspedalslagene litt bedre, men Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Min knakk også etterhvert. Jeg tok to platplater og skrudde på på oversiden og undersiden med treskruer og jeg synes faktisk pedalen er bedre enn noensinne Platplater? Jeg tok en 1mm metallplate på 10 cm og festet med fire små skruer og surret bra med sølv-teip som gjør overflaten bedre. Har ikke testet enda, men. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, det var det eneste jeg hadde liggende, og jeg tenkte også som så at det var litt lettere å få skrudd de sammen kontra metall. Platene er sånne du gjerne ser på nødutgangskilt, kanskje litt tynnere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Platene er sånne du gjerne ser på nødutgangskilt, kanskje litt tynnere. Ah, jau det funker vel det også. Blir kanskje litt bøyelig da eller? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Platene er sånne du gjerne ser på nødutgangskilt, kanskje litt tynnere. Ah, jau det funker vel det også. Blir kanskje litt bøyelig da eller? Dønn solid når man har en under og en over og de er skrudd sammen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg skjærte til en kryssfinerplate, pussa den litt og limte den på med kontaktlim. Funka bra. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Snap, de har jo Rock Band trommer til 399,- på cdon nå. Ordinær prisen er 689. Måtte bare kjøpe jeg ;| Edit: Noen som vet hvor de har 'DreamGear Rock Pack, pads og drumsticks', Pelican Rock Band Drum Silencers eller noe lignende på lager i Norge? Søkte litt rundt uten hell. Endret 24. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Woot! Drum Rocker ankommet postkontoret. Irriterende at de ikke har åpent før til lørdag hnngh Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Har så sykt lyst på rb2, greier ikke vente til det kommer til ps3. Vil helst også ha de trommene til rb2 bundelen. Tingen er at dette har ingen confirmed dato, har jeg rett? Vurderer nesten kjøpe den andre trommene + rb2 eller bestille over ebay e.l. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg kjøpte drum silence pads fra Ebay til RB1-trommene. Tror ikke det er fantastisk stor forskjell på de forskjellige merkene, alle gjør vel jobben sånn noenlunde. Rock Band 2 trommene er stille og trenger ingen pads. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Blir litt frakt over til Norge fra USA, men det får bare være. Prisen blir fortsatt på omtrent 2k. Kan det bli store problemer igjennom tollen, siden pakken er så stor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå