Zeph Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Lønner seg i form av at du sparer kroner på det? Neppe. Når det kjem til Noreg veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Da var AC/DC til PS3 bestilt på CDON. Tviler på at jeg får det til jul, eller i romjula for den saks skyld, men ingen vits i å vente med å bestille når man uansett skal ha det. Gleder meg til å prøve noen skikkelige rocksanger! Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Vet at GH: Metallica kommer, men finnes det noe om Death Magnetic skal slippes på Rock Band? ala slik som AC/DC gjør? Skulle gjerne ha prøvd the day that never comes på RB! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Tror det er esklusivt til GH:WT og GH3. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Ingen som har sett Ion Drum Rocker til salgs i Norge vel? Prøver febrilsk å finne et sted å bestille fra hvor man ikke blir FLÅDD av frakt og moms, men det er ikke så lett. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Man blir jo flådd når man bestiller fra Kongeriket Norge også, da, men her er noen som mener de får den på lager 20/12: ndx.no Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Hei hei folkens. Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal. Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei hei folkens. Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal. Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet? Du er nok gal Spillet har ikke kommet på PS3. Release date for det i europa er så langt uvisst. Edit: Mulig du så coveret under "pre order" i en butikk. Endret 17. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Hei hei folkens. Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal. Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet? Du er nok gal Spillet har ikke kommet på PS3. Release date for det i europa er så langt uvisst. Please say ya fuckin' with me niggah. Nå vurderer jeg frivillig innleggelse på Sandviken Sykehus, for jeg er hellig overbevist om at jeg så det i spillhyllene på Play.com (Galleriet) for ca. en måneds tid tilbake. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Kan det ha vært RB1 du så, da? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Kan det ha vært RB1 du så, da? Maybe he did ;o Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Noen som vet når bundlen eller trommesettet kommer ut. Var det ikke "it'll be out in the beginning of December." ? Endret 17. desember 2008 av GreVeen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Eventuelt: Edit: Mulig du så coveret under "pre order" i en butikk. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Man blir jo flådd når man bestiller fra Kongeriket Norge også, da, men her er noen som mener de får den på lager 20/12: ndx.no YABBA DABBA DOOOOOOOOO! BESTILLES! Edit: Hvor ser du den datoen? Endret 18. desember 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Står det er 24 stykk på lager. Grisedyrt riktignok for eit trommesett. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Edit: Hvor ser du den datoen? Den datoen stod før de fikk settet inn på lager. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg bestilte fra Datakjeden istedet jeg ass. Jeg ventet på svar hos ndx i 20 minutter før jeg ga opp. Virket ikke særlig proft og kan aldri tenke meg jeg hadde fått det tilsendt før jul heller. Å gleder meg! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Blæh.. Kjøpte rockband 1 og 2 samtidig idag, og nå sitter jeg her med et ubrukelig rock band 1 da sangene er overført.. Noen tips om hva jeg bør gjøre med det? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Funka dei ikkje etter oppdateringen då? hvilken oppdatering? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Blæh.. Kjøpte rockband 1 og 2 samtidig idag, og nå sitter jeg her med et ubrukelig rock band 1 da sangene er overført.. Noen tips om hva jeg bør gjøre med det? Selge det til gamestop. Gå igjennom det for achievements tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå