worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://omegapedal.com/twinrocker/index.html Dog man kan vel også bruke en vanlig splitter, men ikke ta mitt ord på at en vanlig splitter vil gjøre jobben. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Akkurat..må ha både adapteren og 2 trommepedaler, da..blir jo kjapt en tusenlapp til. Hvis man kjøper dobbelpedalene til den sida også. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Får vel funnet noen billigere pedaler i musikkforetninger, til min beste anelse så burde man kunne bruke kick pedalen til et el-set :x Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Beatles til RB er nå sannhet (?) Hah, ser sånn ut hvertfall, ganske stor nyhet det der. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Men en ting er sikkert, har du råd til DLC så har du råd til å bruke de 4 dollarene for å sleppe å skifte disker om du da ikke skal absolutt spille Enter Sandman, Paranoid eller Run To The Hills. En annen ting er jo det jeg sa som sagt, grunnen til alt dette styret er grunnet at de bare kjøpte rettigheter til å bruke sangene på Rock Band 1. En annen ting er de som ikke kjøper Rock Band 1 og går rett på 2'ern, slik som jeg. Jeg kommer til å låne 1'ern og dermed skaffe meg masse sanger til 2'ern uten å ha kjøpt sangene i 1'ern. Skulle prosessen vært gratis, ville musikkbransjen "tapt" penger på det, ved at jeg hadde noe jeg ikke hadde betalt for. Endret 30. oktober 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En annen ting er de som ikke kjøper Rock Band 1 og går rett på 2'ern, slik som jeg. Jeg kommer til å låne 1'ern og dermed skaffe meg masse sanger til 2'ern uten å ha kjøpt sangene i 1'ern. Skulle prosessen vært gratis, ville musikkbransjen "tapt" penger på det, ved at jeg hadde noe jeg ikke hadde betalt for. Der sier du noe, ja. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vil PS3-versjonen av Rock Band 2 være langt etter X360-versjonen? Sitter og venter og venter og det var i siste time at jeg valgte Rock Band i stedet for Guitar Hero: WT, men om jeg må vente til over nyttår, frister det å i stedet gå for Guitar Hero: WT som kommer før jul. Vanskelig dette, når man ikke har nok gryn til å anskaffe begge. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Offisielt: Beatles spill under HMX vingene Enda en clicky Da var det sagt, Beatles vil få sitt egent spill under HMX og det vil bli exclusive. Endret 30. oktober 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommer sikkert på nyåret da, siden AC/DC kommer i desember. (Med stor fare for at jeg tar veldig feil om begge). Men hvorfor slippe egne disker? Jeg skjønner at PS2 trenger egen disk, men de nyeste konsollene kan vel bare få det som nedlasting? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er vel ikke alle som har bredbånd overalt i verden og kan laste ned 1GB filer sånn uten videre. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det med AC/DC er pga at AC/DC aldri gir ut en og en låt, de mener at musikken dems skal høres på i helhet, pluss at de hadde en avtale med WallMart om å selge det nye albumet dems eksklusivt så da måtte HMX bare gjøre som dem sa og gi det ut på disk. Beatles vet jeg ikke hvorfor, men de har jo heller ikke gitt ut noe på iTunes osv. Så kan hende at det er samme regla der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Beatles faktisk, sikkert kjekt for dei som syng, men kan umogeleg være noko spanande på instrumenter. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nesteukes DLC: Originally Posted by hmxseanHey everybody, So in addition to the 20 free DLC pack coming out next week we also have a three pack from Presidents of the United States of America (just in time for election day), a new track from Hinder, and a new track from Fallout Boy. POTUS Three Pack Presidents of the United States of America- Dune Buggy Presidents of the United States of America- Feather Pluckn Presidents of the United States of America- Ladybug Hinder - Use Me Fallout Boy - I Don't Care Each of the POTUS tracks are $1.99 (160 Microsoft Points) or $5.49 (440 Microsoft Points) for the whole pack. The tracks for Hinder and Fallout Boy are $.99 (80 Microsoft Points) each for a limited time (1 month). All tracks are masters. DLC arrives on Tuesday, November 4th for Xbox 360 and Thursday, November 6th on PS3. To discuss the week's DLC please visit the official topic in Community's Greatest Hits. For all DLC song credits please go here. And, as always, for awesome background information on our DLC and other articles please visit the shiny new Rock Band 'Zine Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bah, lenge siden det har vært DLC jeg har hatt interesse for. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Beatles faktisk, sikkert kjekt for dei som syng, men kan umogeleg være noko spanande på instrumenter. Og joda. Beatles er mer enn de mest kjente og enkle popsangene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nåja, ikkje noko å hoppe i taket for akkurat. Har vore snakk om Beatles-spel ei stund, men det var uvisst kven som fekk det. Heilt greit at HMX tok den, så kan kanskje Activision finne noko betre å lage spel av. Eg kjem ikkje til å kjøpe Beatles-spel. Merkeleg dette, var mange som var så skråsikre på at HMX ikkje skulle gje ut nye spel, men halde seg til DLC. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 20 free DLC pack? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 20 free DLC pack? De 20 gratis sangene som ikke er på DVD'en til RB2 kommer, er en kode bakpå manualen som man skriver inn så man får dem gratis. Og til det med at de bare skulle holde seg til DLC, jo sant nok men kan man ikke få dem som DLC (AC/DC for eks, som nekter å gi ut en og en sang siden de vil at alle sangene skal høres, derfor de ikke er på iTunes, noe av det samme gjelder vel Beatles, de er vel heller ikke på iTunes er de?). Så da må man jo ty til det de vil for å kunne få musikken dems. Jeg er også glad Activision ikke får Beatles, Neversoft ville jo bare herpet chartsa Endret 1. november 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har du sett chartene til GH:WT? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har du sett chartene til GH:WT? De er visst ikke like bra som på Rock Band 1/2, ifølge GameTreilersh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå