Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Klarer liksom ikke å se for meg å spille metal låter på trommer uten to basspedaler.. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Går fint det, jævla vanskelig på noen sanger dog. Men er ikke så vanskelig å få brukt to pedaler uansett, så om man virkelig ønsker det så er det bare dine kronasjer som hindrer deg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenker på de metal sangene som Bytex nevner. Hvordan blir det egentlig med bassen der? Har de gjort det enklere slik at det blir mulig å gjennomføre, eller må du rett og slett være sykt rask i foten? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenker på de metal sangene som Bytex nevner. Hvordan blir det egentlig med bassen der? Har de gjort det enklere slik at det blir mulig å gjennomføre, eller må du rett og slett være sykt rask i foten? Der det er så godt som umulig å få til med bare èn pedal har de kuttet ut visse pedal "noter". For eksempel på "Sleepwalker" har de trenger man bare å spille annenhver bass-pedal. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 offspring pakka er ikke oppe enda:( Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 offspring pakka er ikke oppe enda:( Tekniske problemer, ser det ut som. Boing Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja tok litt tid før den kom opp, men den var helt grei, beste er crow-sing-along på DLC'en alltids like gøy å høre Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 må nesten komme med et gledesutbrudd her nå! runda endelig trommene på expert! tok sin tid... men er glad jeg klarte det før WT og rb2 kom ut, kjedelig å begynne på noe nytt før man rakk å fullføre det forrige. irriterer meg ennå over den eeeene slayerlåta på gh3 som står ubeseiret :S Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Grats da_weed. Driver på med å GS'e (Gold Stars) sanger nå fortiden, for å bli klar til RB2 :o Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Grats da_weed. Driver på med å GS'e (Gold Stars) sanger nå fortiden, for å bli klar til RB2 :o Hvilke har du GS på? Jeg spiller for det meste på Quickplay, så når jeg klarer det blir det ikke lagret. =( Men har to GS på Solo Tour. "Just what I needed" og "Can't stand losing you". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er GS RB-versjonen av FC? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Nei, for å få Gold Stars så må du bare komme over en viss score, FC er Full Combo i RB også. Har forresten bare 28/185 GS :< på gitar vel og merke. Endret 8. oktober 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Samme som 5* (fem stjerner) då. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Nja det er den 6 stjerna i RB, du får 5 vanlige så kan du GS'e da er det alle fem i gull. Handler egentlig mest om å mestre starpower paths når det kommer til GS, blitt ti ganger lettere etter en patch dog, desverre. Endret 8. oktober 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vil spille litt online på PS3? Spiller trommer og gitar, hard/expert henholdsvis som oftest. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om det er mulig at jeg spiller på expert (gitar) mens de andre spiller på easy når vi spiller sammen? Jeg har nemlig mer erfaring enn de andre og det blir relativt kjedelig for meg å spille på easy. Mvh. Blf Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om det er mulig at jeg spiller på expert (gitar) mens de andre spiller på easy når vi spiller sammen? Jeg har nemlig mer erfaring enn de andre og det blir relativt kjedelig for meg å spille på easy. Jepp, det går heldigvis an! Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Takker for svar... Er det foresten mulig å bruke PS2 GH-gitar til PS3Rockband? fant ikke noe på dette. Endret 14. oktober 2008 av Blf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det finnes adapter for å få koblet til PS2-kontrollere til USB, men etter hva jeg har lest av diverse tester, så fungerer de kun med håndkontrollere, og ikke gitarer og dansematter og slike ting. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en converter ja, men går ikke gitar og håndkontroll under det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå