Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker på de metal sangene som Bytex nevner. Hvordan blir det egentlig med bassen der? Har de gjort det enklere slik at det blir mulig å gjennomføre, eller må du rett og slett være sykt rask i foten?

Der det er så godt som umulig å få til med bare èn pedal har de kuttet ut visse pedal "noter". For eksempel på "Sleepwalker" har de trenger man bare å spille annenhver bass-pedal.

Lenke til kommentar

må nesten komme med et gledesutbrudd her nå! runda endelig trommene på expert! tok sin tid... men er glad jeg klarte det før WT og rb2 kom ut, kjedelig å begynne på noe nytt før man rakk å fullføre det forrige. irriterer meg ennå over den eeeene slayerlåta på gh3 som står ubeseiret :S

Lenke til kommentar
Grats da_weed. Driver på med å GS'e (Gold Stars) sanger nå fortiden, for å bli klar til RB2 :o

Hvilke har du GS på?

Jeg spiller for det meste på Quickplay, så når jeg klarer det blir det ikke lagret. =( Men har to GS på Solo Tour. "Just what I needed" og "Can't stand losing you".

Lenke til kommentar

Nja det er den 6 stjerna i RB, du får 5 vanlige så kan du GS'e da er det alle fem i gull.

Handler egentlig mest om å mestre starpower paths når det kommer til GS, blitt ti ganger lettere etter en patch dog, desverre.

Endret av WorThy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det finnes adapter for å få koblet til PS2-kontrollere til USB, men etter hva jeg har lest av diverse tester, så fungerer de kun med håndkontrollere, og ikke gitarer og dansematter og slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...