Filmvenn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal si jeg er fornøyd med trommesettet til RB1 hvertfall. Funker helt fint, bortsett fra at jeg så vidt har skills til å klare de siste sangene på medium(kan noen gi meg tips for å klare green grass and high tides låta? ). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ser for meg at det er fryktelig mye slamring når man hamrer på trommesettet. Overdøver ikke det musikken i spillet? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jo, det gjør det. Jeg blir litt satt ut av det innimellom. Har vurdert å kjøpe noen silencing pads til det, men nå drøyer jeg det, i påvente av trommene til GH:WT. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ser for meg at det er fryktelig mye slamring når man hamrer på trommesettet. Overdøver ikke det musikken i spillet? Spørs. Jeg har et mini-anlegg koblet til Xboxen, så min hamring overdøver ikke så mye. Det plager ikke meg i det hele tatt ihvertfall. Kanskje jeg er vant til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er veldig på gjerdet med å kjøpe en sånn trommesett-only versjon av RB1. Eller vente på RB2 og utsette opplevelsen noen måneder til..hmz. Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikkje kjøp RB1! Vent på GH:WT eller RB2. Trommene på RB1 er crap. Men kommer GH:WT virkelig i november? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Spør om litt råd jeg og. Lurt å kjøpe guitar hero 3 med guitar til 500lappen? Da får jeg en ganske god gitar. Og deretter kjøpe fullt sett rock band 2 eller GHWT når dem kommer ut? Master plan? Vet dere om man kan spille bruke guitar hero trommene til rock band btw? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Spør om litt råd jeg og. Lurt å kjøpe guitar hero 3 med guitar til 500lappen? Da får jeg en ganske god gitar. Og deretter kjøpe fullt sett rock band 2 eller GHWT når dem kommer ut? Master plan?Vet dere om man kan spille bruke guitar hero trommene til rock band btw? Det var ikke så dumt, om du foretrekker GH3 gitarenl, og om du har tre venner som kan spille med deg. Ja, det skal gå an. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nais. Da sparer jeg en del penger hvis jeg skal ha begge spilla. Tror det er mange som er enige i at guitar hero kontrolleren er litt bedre pga den knappen man konstant slår på (den man liksom slår på strenger med), gir bedre respons. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når det kommer til BSSM albumet så anbefaller jeg (Guitar Wise): Naked In The Rain Under The Bridge (duh) Funky Monks I Could Have Lied Suck My Kiss (mye bedre charta enn i GH3) They're Red Hot, spesielt for Vokalisten og trommisen . Desidert de morsomste sangene å spille på gitar, dog har ikke testet dem ut på andre instrumenter. Clicky for de som ikke gidder å søke opp chartsa. Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmm...tenkte faktisk akkurat på det samme. Men da gjør jeg vel heller det. Så venter jeg heller på trommene senere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eg ville venta på GH:WT-gitaren, den blir betre enn GH3-versjonen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Skal jo ha to gitarer tilsammen tenkte jeg Og da får jeg denne billigere. Nå er det i alle fall for sent å gå tilbake xD Endret 2. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når vi snakker om gitarer, er det kommet fram til nå at GH3 og Aerosmith-gitarene ikke vil funke til Rock Band 2? Eller bare jeg som har misforstått? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så vidt jeg vet funker de som faen, faktisk så tror jeg rock band gitaren skal funke på guitar hero 4 og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Funker visst helt fint de, men RB-gitaren har masse ekstra funksjoner og effekt-knotter man kan aktivere. Men sangene tar vel ikke med disse effektene hvis du ikke har gitar som støtter det? Endret 2. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) de nye? eller prater de om de fem ekstra knappene edit: kan noen si meg btw hva man bruker dem til? Man trenger dem ihvertfall ikke når du ikke spiller alene. Endret 2. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om du mener de fem nederste knappene, så kan man spille soloene med dem, uten å bruke strumbaren. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg finner ikke Rush albumet i rock band DLC browser, men i dashboard marketplace finner jeg den. What givvs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå