Filmvenn Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Herlig Bad Religion endelig! Håper det kommer DLC eller singel fra/av Stranger Than Fiction en gang og. Sorrow er ei grei låt, men ønsker Digital Boy eller noe sånt siden vokalisten har en veldig bra stemme. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg spiller Rock Band 1 på ps3 med GH3-gitar:D det har jeg venta lenge på! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Moving Pictures/Ksabian/Stone Roses er helt fantastisk å spille på gitar, beste uka siden "The Who, Best of" for meg Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen her som har peiling på hvordan man kobler opp elektriske trommer via midi til rockband? Vet man kan bestille ett midi relay fra usa, men hadde vært kjekt om man kunne funnet noe lignende her hjemme, blir litt billigere da forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Funker digitale trommesett til RB? ION-settet meiner eg var bygd om til å passe RB, men har ikkje satt meg så mykje inn i det. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du kan ikke benytte hvilket som helst trommesett til rockband - men det finnes midi-oversettere som kan benyttes for slikt. Ingen som masseproduseres (foreløpig), men det finnes folk som bygger og selger slike. ION settet er et ombygd sett tilpasset RB, men det koster også rundt 700 dollar for å kunne benytte som et vanlig elektronisk trommesett. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet det var en som lagde en pc løsning med sitt roland sett, midi ut fra trommene, til pc, og fra pc til rockband, men aner ikke hvordan han løste dette, hadde vært utrolig kult og fått til, har spilt en del fret on fire med el trommene mine og det er jo sinnsykt mye kulere å spille med disse enn de orginale RB trommene. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (når) kommer RB2 til norge? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (når) kommer RB2 til norge? Ingen vet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det noen som spiller Rock Band på PS3 online? Vært artig å ha noen å spille noen trommedueller mot og liknende, legg meg gjerne til på PSN i såfall. Jext84 er PSN navnet. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det har blitt sendt reklamer i england som sier at rock band 2 kommer ut der i november. Og det er ikke noe problem å importere fra england (bortsett fra eventuelt moms da)... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Fikk endelig AN-I-MAL i stad. Runde spillet på drums på Expert. Det har blitt sendt reklamer i england som sier at rock band 2 kommer ut der i november. Og det er ikke noe problem å importere fra england (bortsett fra eventuelt moms da)... Fett. Da kommer det sikkert hit samtidig uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Faen litt sjalu på skillza dine da. Sitter fast på Green Grass And High Tides, første låta jeg sliter på å spillet til nå. Endret 29. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tarjei2k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan man kjøpe rockband 1 cden i Norge for så å importere rock band 2 instrumentene fra USA og kjøpe rb 2 platen senere? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Faen ass lande:) fortsatt ikke klart bedre enn 92% på run to the hills, eneste jeg mangler før animal:( Noen som har testa Blood sugar sex magik enda da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Faen ass lande:) fortsatt ikke klart bedre enn 92% på run to the hills, eneste jeg mangler før animal:( Hm, trodde du hadde animal. Skal gå an å klare RTTH på 88 prosent. Mener å ha fått det en gang. Spilte jævla mye i helga, så sikkert derfor jeg klarer den nå. Hadde besøk av en ekte vokalist som sang. Samt ei søster som spilte gitar. De har også blitt Rock Band frelst. Endret 30. september 2008 av Lande Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Etter litt om og men, så har jeg bestemt meg for å handle inn Rock Band, eller hvertfall trommesettet. Spørsmålet da er om jeg skal vente til Rock Band 2 trommene kommer, Guitar Hero WT trommene kommer eller drite i alt og bare kjøpe Rock Band 1? Gitaren er ikke så fristene ennå, så det kan jeg eventuelt kjøpe senere, det er trommene som gjør at jeg har lyst på spillet(spillene). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikkje kjøp RB1! Vent på GH:WT eller RB2. Trommene på RB1 er crap. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikkje kjøp RB1! Vent på GH:WT eller RB2. Trommene på RB1 er crap. Synes de er helt greie. De på RB2 er visst ikke all verden bedre. Vet ikke med de på GH. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det skal være veldig lite forskjell på RB1 og RB2 trommene funksjonsmessig i spillingen. Det er også folk som klager på forskjellige delay med tammer/basspedal på RB2 settet fordi det er trådløst, og derfor veldig vanskelig å kalibrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå