Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått spilet det hos kameraten i det siste, så jeg lurer på om det har kommet no skikkelig death metal, metal, eller hardrock i det siste? Sånn at sangeren må (prøve å) brøle. Forresten hadde det vært skikkelig kult om avenged sevenfolds Bat Country hadde kommet. Ser for meg at den hadde vært kjempemorsom å spille. Sanger som ikke bestod av gitar, bass osv hadde vært kult også, altså at du spilte andre instrumenter eller annerledes lyder.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
I usa ja:) er jo ikke annonsert rb2 i europa enda

 

Og det er grunnen til at jeg går for Guitar Hero World Tour istede. Jeg hadde VELDIG lyst på Rock Band når jeg først så videoer om det på nett, men når de presterer å nedprioritere Europa og Norge SÅ jævli, da kan de bare ha det så godt.

 

Synd men sånn er det...

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe Rock Band likevel. Treng berre eitt trommesett og ein gitar, så kan du kjøpe tre spel. Eg har RB i dag, kun spel, skal kjøpe GH:WT med instrumenter og kanskje RB2 utan.

 

Så GHWT-trommene er kompatibel med Rock Band 1 også? Tippet det bare var RB2 jeg. Supert! Da skal du ikke se bort ifra at jeg ikke skaffer meg RB1 en gang også :)

Lenke til kommentar

Det er vel ikkje offisielt bekrefta, men ganske sannsynleg. Det finn me nok ut når det kjem ut.

Both Microsoft and Sony have announced that GHWT and RB2 controllers will be cross compatible. We can assume that this also means that RB1 controllers will be usable on GHWT, and GH controllers will be usable on RB2. Also, I believe that all GH and RB controllers will be usable on Kanomi's Rock Revolution, but I'm not sure if their set will be GH/RB compatible. As soon as we have more info on these periferals, I'll add them to the guide.

Dette gjelder forresten X360 og PS3, på Wii ser det litt mørkare ut: http://wii.kombo.com/article.php?artid=12616

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...