Kjeksmestern Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jaja. Måtte bite i det sure eplet. Da var NTSC box og Rockband 2 på vei i posten:D Så det er bekreftet at spillet ikke er sonefritt? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jepp ligger iso ute som er ntsc only. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kan man spille band coop over nett i rockband 2? Savner det i eneren.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 wtf? hvorfor kommer ikke ps3 rb2 versjonen før 19 oktober? det er jo tragisk! Jaja, får bare kjøpe litt DLC som jeg aldri har hørt om før! Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei, beklager hvis det er sagt tidligere i tråden, men er det mulig å ha 3 gitarer + trommesett når man spiller? Det virker som det er kùn tromme, bass og gitar(altså bare 3 spillere). Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trommer, bass, gitar og vokalist = fire stykk mennesker. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Har ikke fått spilet det hos kameraten i det siste, så jeg lurer på om det har kommet no skikkelig death metal, metal, eller hardrock i det siste? Sånn at sangeren må (prøve å) brøle. Forresten hadde det vært skikkelig kult om avenged sevenfolds Bat Country hadde kommet. Ser for meg at den hadde vært kjempemorsom å spille. Sanger som ikke bestod av gitar, bass osv hadde vært kult også, altså at du spilte andre instrumenter eller annerledes lyder. Endret 12. september 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lindquist : Jepp , du kan spille band mot band, og band world tour online, så du kan ta endless setlist med andre etc. Rockband 2 har også hyperspeed. Gormers : har jo kommet endel da, evile, at the gates, all that remains,mm Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 wtf? hvorfor kommer ikke ps3 rb2 versjonen før 19 oktober? det er jo tragisk! Jaja, får bare kjøpe litt DLC som jeg aldri har hørt om før! Så fort? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 I usa ja:) er jo ikke annonsert rb2 i europa enda Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 I usa ja:) er jo ikke annonsert rb2 i europa enda Nåh yes. Dårlig, azzz. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen her som vet hvordan man kan få kjøpt de ION trommene her i norge? Kikket på www.drumrocker.com og så ut som om de kun leverer ti USA og Canada. Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 I usa ja:) er jo ikke annonsert rb2 i europa enda Og det er grunnen til at jeg går for Guitar Hero World Tour istede. Jeg hadde VELDIG lyst på Rock Band når jeg først så videoer om det på nett, men når de presterer å nedprioritere Europa og Norge SÅ jævli, da kan de bare ha det så godt. Synd men sånn er det... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan jo kjøpe Rock Band likevel. Treng berre eitt trommesett og ein gitar, så kan du kjøpe tre spel. Eg har RB i dag, kun spel, skal kjøpe GH:WT med instrumenter og kanskje RB2 utan. Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan jo kjøpe Rock Band likevel. Treng berre eitt trommesett og ein gitar, så kan du kjøpe tre spel. Eg har RB i dag, kun spel, skal kjøpe GH:WT med instrumenter og kanskje RB2 utan. Så GHWT-trommene er kompatibel med Rock Band 1 også? Tippet det bare var RB2 jeg. Supert! Da skal du ikke se bort ifra at jeg ikke skaffer meg RB1 en gang også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Det er vel ikkje offisielt bekrefta, men ganske sannsynleg. Det finn me nok ut når det kjem ut. Both Microsoft and Sony have announced that GHWT and RB2 controllers will be cross compatible. We can assume that this also means that RB1 controllers will be usable on GHWT, and GH controllers will be usable on RB2. Also, I believe that all GH and RB controllers will be usable on Kanomi's Rock Revolution, but I'm not sure if their set will be GH/RB compatible. As soon as we have more info on these periferals, I'll add them to the guide. Dette gjelder forresten X360 og PS3, på Wii ser det litt mørkare ut: http://wii.kombo.com/article.php?artid=12616 Endret 13. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ign har rock band 2 review Review Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Blir Megadeth på tirsdag? Står det på Wikipedia ihvertfall. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Så det jeg også Blir drit fett! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vært bra om Countdown To Extinction hadde blitt sluppet til Rock Band. Da hadde ihvertfall jeg blitt sittende en stund. Er ikke like kjent med Peace Sells, foruten tittel-låta, som ikke blir nedlastbar siden den er i RB2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå