Ekorre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis det ikke er sonefritt er det jo bare å skaffe seg en amerikansk box asap:P Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Lande : Bare en sang igjen til AN-I-MAL nå Run to the hills da seff kommet litt over 50% , edit kom til 91% nå animal in reach Endret 7. september 2008 av Ekorre Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Lande : Bare en sang igjen til AN-I-MAL nå Run to the hills da seff kommet litt over 50% , edit kom til 91% nå animal in reach Oi. Ikke værst. Jeg har nesten gitt opp litt. Spiller mest andre sanger i Practice mode. Run to the hills klarer jeg rundt 20 prosent på expert. På en bra dag. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 trikset er å treffe alle gule og alle pedalene. så lenge du treffer de meste av de røde kommer du deg gjennom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du får tenke at Nicko McBrain (iron maiden) klarer run to the hills hver dag i flere måneder på turne. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er latterlig at Rock Band bare er kommet til xbox 360 i norge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Prisen og lanseringsdatoen var egentlig latterlig nok fra før av. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du får tenke at Nicko McBrain (iron maiden) klarer run to the hills hver dag i flere måneder på turne. Hja, det er sykt. Fyren må jo ha spagetti-armer etter en gig. En annen ting mens vi er inne på det: mener å ha lest at Metallica ikke kjører "And Justice for All" live fordi trommene er så kompliserte. De er da mye, mye lettere enn for eksempel på "Blackened", ihvertfall på Rock Band... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Eg er ingen trommeekspert, men vil anta det er ein smule forskjell å spele ...And Justice For All og Blackened på trommesettet til Lars Ulrich som å spele det på fire plastikktrommer. Quick edit med innspel frå Wikipedia: "Hammett noted the length of the songs being problematic for fans and the band. "Touring behind it, we realized that the general consensus was that songs were too fucking long," he said. "One day after we played 'Justice' and got off the stage one of us said, 'we're never fucking playing that song again.'" Endret 7. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eg er ingen trommeekspert, men vil anta det er ein smule forskjell å spele ...And Justice For All og Blackened på trommesettet til Lars Ulrich som å spele det på fire plastikktrommer. Ja, det er jeg klar over, men om du hører på blackened går det jo i hundre og helvete med pedaler og skarptrommer, mens på justice er det få plasser i sangen som går i rakettfart. Er du ikke enig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hey! Ikkje sitér min wink-smiley som grumpy-smiley! Joda, er enig i det, men om me skal tru på Wikipedia er det ikkje trommene som er årsaken til at dei ikkje vil spele Justice live. Låten er jo tross alt neste 10 minuttar lang. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Joda, er enig i det, men om me skal tru på Wikipedia er det ikkje trommene som er årsaken til at dei ikkje vil spele Justice live. Låten er jo tross alt neste 10 minuttar lang. Ok, men da er det jeg som tuller. Lenke til kommentar
diplomis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor selger Rock band på 360 så elendig i Norge og Europa ? Det selger veldig bra i Sverige men det er også det eneste landet. Helt merkelig. Selv ikke i UK har det vært blant topp 40 siden det kom ut. Er det bare Guitar Hero som gjelder? Lenke til kommentar
noxon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vil tro det er snakk om de initielle kostnadene ved det. 2000kr for et spill er i drøyeste laget for mange. Spesielt siden interessegruppen allerede har utstyr fra guitar hero, og ikke synes det er verdt å kjøpe nytt (dvs, de vet ikke at utstyret er kompatibelt på tvers av spillene) - og venter derfor på GHWT som kommer senere i høst. Lenke til kommentar
diplomis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vil tro det er snakk om de initielle kostnadene ved det. 2000kr for et spill er i drøyeste laget for mange. Spesielt siden interessegruppen allerede har utstyr fra guitar hero, og ikke synes det er verdt å kjøpe nytt (dvs, de vet ikke at utstyret er kompatibelt på tvers av spillene) - og venter derfor på GHWT som kommer senere i høst. Men det forklarer jo ikke hvorfor spillet har ligget på salgstoppen i sverige helt siden det kom ut. Sverige er vel ikke noe rikere enn andre? http://www.dataspelsbranschen.se/listing.a...y=2008&w=32 Sjekke denne. Spillet åpnet på første plass og har holdt seg høyt hver uke siden. Likevel klarer det ikke engang komme blant topp 40 i UK, hvor 360 er DESIDERT mest populær i Europa. Er noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Wee.. Klarte And Justice for all (trommer) på hard i går : D Expert glemmer jeg foreløpig på den sangen.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 da var det min tur til å få en ødelagt pedal. Er det sånn at jeg får tilsendt en ny en gratis hvis jeg ringer til support? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Nicko sin trommespilling er utrolig, ja..når man hører en låt høres det ikke komplisert ut, men skal man spille det blir det noe helt annet. Veldig mange trommiser har McBrain som idol. Han spiller også tightere enn rompa til Legolas. Ang. lengden på ..and Justice-låtene, tuller James med det på en av Live Shit... konsertene. Han sier noe sånt som "You want more Justice?" *publikum går bananas* "How about we just play the entire album for ya?" *mere bananas publik* Så mumler han "We'd be here for another fuckin week" Trommisen i Kamelot sa i intervju på DVD at han spiller ofte så hardt på trommene at underarmene verker i flere timer etter en konsert. Noen ganger måtte han kjøle ned armene i vannbad for å ha sjans til å spille samme settet dagen etter. Endret 10. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Her har folket en user som uploader RB2 videoer for de som vil se chartsa til sangene osv: http://www.youtube.com/profile_videos?user=corporalgregg Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jaja. Måtte bite i det sure eplet. Da var NTSC box og Rockband 2 på vei i posten:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå