Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et problem når det gjelder kjøp av sanger jeg. Når jeg går inn på menyen for å kjøpe, står det "purchased" på alle sangene enda jeg ikke har kjøpt ei strofe en gang. Får dermed ikke til å kjøpe sangene. Noen andre som har samme problem? Har RB på ps3 forresten.

Kan vel gå inn på selve PSN og kjøpe de der? Har aldri prøvd PS3, men på Xbox 360 kan man det.

Lenke til kommentar

ION trommesettet kan brukes som et helt greit nybegynner sett, ettersom du kan bruke det som vanlig e-drums samtidig som at du kan bruke det til RB/RB2/GH:WT.

 

Koster 300 dollar i statene og 40 dollar for enda en cymbal. Kommer nok ikke til europa i den nærmeste tid. Men som sagt, helt greit nybegynner sett om du har lyst til å lære deg å spille trommer samtidig som at du vil kunne spille med samme settet på RB.

Lenke til kommentar
Leste et sted at GH4 vil være kompatibelt med RB-settet. To av "kanalene" vil flettes sammen slik at det spilles på en pad.

 

Kommer nok til å kjøpe det medfølgende settet, eller tilsvarende fra en tredjepart, though. Ser mye fetere ut enn RB sitt.

Ok, da er det vel spillbart med RB trommene da.

 

Hmm, personlig tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe et nytt sett bare noen måneder etter å ha investert 1700 i Rock Band.

Lenke til kommentar
Knekke trommene? Det er mogeleg å lage dei kraftige nok utan å bruke metall. Det vil vise seg kor mykje dei tåler.

 

Absolutt, håper de har fiksa det siden Leipzig der de måtte sirkulere cymbal'ene ettersom de knakk, pluss at pedalen er av rein plast, så jo hva som skjedde med RB pedalen :/. Men det jeg ser mest frem til med GH:WT er song creator'en. Ser ut som en morsom liten sak det der.

 

Men back on track. RB2 kommer nå snart ut i statene. Og det ser ut som det ikke vil være sonefri som noen andre EA spill har vært nå :/. Dog lov å håpe på at det blir sonefritt så vi 360 folk kan importere disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...