Ravn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva er QM-trommer? Om trommene er QM eller EL indikeres av de siste to bokstavene i serienr. som du finner under trommetoppen. QM er mer sensitive enn EL. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk QM trommer tenker de fleste i norge får det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 KListra på Drum Pad Silencers på mine QM-trommer. Var som å få et nytt trommesett. Helt overlegent! Mindre lyd og sprett i trommene! Hvor kjøpte du dem, og hvor mye kostet de? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjøpte dem på Videogamesplus http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=14297 Flott butikk som priser ned varene mtp. toll og slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hva er QM-trommer? Om trommene er QM eller EL indikeres av de siste to bokstavene i serienr. som du finner under trommetoppen. QM er mer sensitive enn EL. Finner ikke dette merket. :/ Edit: Fant nå.. QM. Men allikevel synes jeg ofte at den ikke registrerer når jeg spiller. Endret 19. august 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rush: Moving Pictures, hele albummet kommer som DLC 26. aug! Definitivt et kjøp. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rush: Moving Pictures, hele albummet kommer som DLC 26. aug! Definitivt et kjøp. YYZ!! Må ha meg Rock Band etter hvert as! Er bare det at jeg må spare penger til billappen nå Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Oioi:D beste albumet de har det. Orginalversjon av Tom Sawyer og alt:D 11dollar er heller ikke mye. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Moving Pictures er en drøm, Tirsdag kan ikke komme fort nok Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og mens vi venter på at Moving Pictures skal komme på Rock Band: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Moving Pictures er evig kos! Hvordan funker unlock-systemet i spillet? Spiller gitardelen nå på medium - trenger jeg å spille easy hvis jeg ønsker ekstra sanger, altså er det unlocks på easy? Og, er det unlocks på hard/expert? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Moving Pictures er evig kos! Hvordan funker unlock-systemet i spillet? Spiller gitardelen nå på medium - trenger jeg å spille easy hvis jeg ønsker ekstra sanger, altså er det unlocks på easy? Og, er det unlocks på hard/expert? Det er felles, om du speler Easy eller Expert får du dei samme låtene. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Må bare få ut at jeg endelig klarte Run to the hills på hard trommer:D Heavy hitter achievement finally, da er det bare å klare de siste sangene på expert:D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Må bare få ut at jeg endelig klarte Run to the hills på hard trommer:DHeavy hitter achievement finally, da er det bare å klare de siste sangene på expert:D Nice, er på det stadiet selv. Kommet halvveis i Expert, begynner å bli så vanskelig at jeg ikke klarer sangene nå. Må bruke training mode. Orker ikke ta run to the hills på hard. Rimelig vanskelige partier der. Er usikker på om trommene faktisk registrerer mine slag, siden jeg slår sånn passe hardt for å kunne holde takten bedre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Moving Pictures utsatt. Teknisk problem. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 bah det var kjedlig da. må tipse om at Duran Duran - Rio var rimelig fet på trommer, bra endurance trening også Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hååååååååh mye godbiter som kommer ja: http://hollywoodinsider.ew.com/2008/08/rock-band-2-ful.html Og ja det er bekrefta av HMX/MTV so its the real deal. http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=74782 Texas Flood here i come! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Lurer på hvilke sanger fra Turboneger vi vil kunne spille. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmm nye DLC`et er litt kjedelig denne uka(Moving Pictures ble jo utsatt) så Locksley, amerikansk powerpop/rock er uka`s DLC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå