No-Mad Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Finnes det hyperspeed eller noe lignende i rock band? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nupe, men Hyperspeed vil komme med i RB2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ukas DLC er Dream Theater, Killswitch Engage, Megadeth og Airbourne blant annet fra Roadrunner Records. Håper på en indie/alternativ-pakke snart. Noe Beck, Franz Ferdinand eller Arctic Monkeys. Gjerne litt klassisk rock og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hvilken dream theater låt? Burde bli vanskelig nok på trommer, hvertfall. Endret 13. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Constant Motion. Nå må jeg nesten kjøpe rockband før rb2^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kjøp i så fall kun spelet og vent på instrumentene til RB2, dei blir betre. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det mulig å bytte inn EL/LE trommene til QM? De er så fint lite sensitive og jeg har bestilt Drum silencer og regner med de blir helt jalla etter dette. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva er hyperspeed? Alt for lite Metallica DLC. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hyperspeed er en cheat i vanlige GH som gjør at notene scroller mye fortere, men kommer da med lengre mellomrom ellernoe..er haugevis av videoer på youtube med hyperspeed. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hyperspeed er en cheat i vanlige GH som gjør at notene scroller mye fortere, men kommer da med lengre mellomrom ellernoe..er haugevis av videoer på youtube med hyperspeed. Da må man jo være mer nøyaktig vel? Blir vel lettere å se da, men. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det blir veldig mykje lettare ja, eg spelar med HS4. Det finnes fem HS-innstillinger i GH. 1-2-3-4-5. Jo høgare nummer, jo fortare kjem notane og jo mindre ser du framover. Det høyrest kanskje vanskelegare ut, men er kun ein vanesak. Poenget er at det blir lettare å lese notane og trykke på riktig knapp til rett tid, spesielt i ein solo. I både RB og GH står notane veldig tett i ein solo med mykje HOPO, med HS blir mykje lettare å lese, men det er framleis like mange notar og du må trykke på same tidspunkt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Men det er fortsatt cheat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Du har lov å bruke HS i både career og online, så det er ikkje rekna som juks i onlinemiljøet, men ja, du må inn på Cheats i menyen for å finne den. Det kan bli ein vanleg innstilling på både RB2 og GH:WT, forhåpentlegvis noko ein kan stille ingame. På RB2 vil det forresten gå under navnet Breakneck Speed. Endret 13. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det mulig å bytte inn EL/LE trommene til QM? De er så fint lite sensitive og jeg har bestilt Drum silencer og regner med de blir helt jalla etter dette. Dette lurer jeg på og. Svar, noen! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fikk fiksa til meg QM trommer mot mine EL i dag. For meg var det en grei forskjell. Trommene var mye mer sensitive og plukka opp lettere slag. Merka ikke noe til vandrende noter. Har bestilt drum silencers og leser mange lovord om QM + silencers. Gleder meg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Rock Band 2-bundelen (instrumenter+spill samlet) kommer ut i USA den 19.oktober til $199.99, ca. 1070 kr. http://www.shacknews.com/onearticle.x/54165 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Noen som vet om det kommer ut her innen rimelig tid? Jeg tipper tidlig neste år, eller rett før julesesongen. Edit: Går det an å få¨kjøpt bare gitar? Hvor mye koster det? Endret 14. august 2008 av Lande Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fikk fiksa til meg QM trommer mot mine EL i dag. For meg var det en grei forskjell. Trommene var mye mer sensitive og plukka opp lettere slag. Merka ikke noe til vandrende noter. Har bestilt drum silencers og leser mange lovord om QM + silencers. Gleder meg Hvordan fikk du byttet El mot QM? Leverte du de bare inn på butikken? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fikk fiksa det gjennom butikk ja. Måtte mase og stå på krava. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå