Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir veldig mykje lettare ja, eg spelar med HS4. Det finnes fem HS-innstillinger i GH. 1-2-3-4-5. Jo høgare nummer, jo fortare kjem notane og jo mindre ser du framover.

Det høyrest kanskje vanskelegare ut, men er kun ein vanesak. Poenget er at det blir lettare å lese notane og trykke på riktig knapp til rett tid, spesielt i ein solo. I både RB og GH står notane veldig tett i ein solo med mykje HOPO, med HS blir mykje lettare å lese, men det er framleis like mange notar og du må trykke på same tidspunkt.

Lenke til kommentar

Du har lov å bruke HS i både career og online, så det er ikkje rekna som juks i onlinemiljøet, men ja, du må inn på Cheats i menyen for å finne den. ;)

Det kan bli ein vanleg innstilling på både RB2 og GH:WT, forhåpentlegvis noko ein kan stille ingame.

På RB2 vil det forresten gå under navnet Breakneck Speed.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fikk fiksa til meg QM trommer mot mine EL i dag.

For meg var det en grei forskjell. Trommene var mye mer sensitive og plukka opp lettere slag. Merka ikke noe til vandrende noter. Har bestilt drum silencers og leser mange lovord om QM + silencers.

Gleder meg

Lenke til kommentar
Fikk fiksa til meg QM trommer mot mine EL i dag.

For meg var det en grei forskjell. Trommene var mye mer sensitive og plukka opp lettere slag. Merka ikke noe til vandrende noter. Har bestilt drum silencers og leser mange lovord om QM + silencers.

Gleder meg

Hvordan fikk du byttet El mot QM? Leverte du de bare inn på butikken?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...