Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

 

Gitaren fønker. Det var bare den ene ledningen som hadde greid å glidd bittelitt ut av usb-tingesten. Akkurat nok til at den ikke ble gjenkjent i det hele tatt.

 

Men mic-ledningen består bare av ett ledd, og den blir ikke gjenkjent i det hele tatt. Etter å ha trykka "multiplayer tour" så kommer trommene og gitaren opp som gjenkjente instrument, men ikke mic. Må den kobles til en håndkontroll eller noe?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Nesten ferdig med expert solo-career med gitar, men har Green grass and high tides igjen som er kjempe vanskelig. :ohmy: Spiller hard på guitar hero 3, der er jeg stuck på before i forget så er ikke noe særlig god på gitar :p (Ei stund sia jeg har spilt gh3 tho)

 

Noen tips for å kunne klare soloene på GG&HT enn bare trening? Klarer ut et stykke i første soloen, men ligger på rød helt til jeg blir buet ut. :hmm:

 

Edit, så vid av hele sangen nå på youtube, og tror jeg må glemme den på en stund ^^ Så ut som siste soloen også var j***** :p

Endret av No-Mad
Lenke til kommentar
Er litt forskjell på de typene som er ute. sikker på at du ikke bare treffer litt feil? pleier å være fine i starten hvertfall

 

Er man nødt til å treffe i midten av trommen?

Turorialen sier jeg skal holde stikkene loosely, men det går ikke an, for da blir ikke slagene registrert :(

Lenke til kommentar

Lm trommene er den første utgaven av Rock Band trommene, og dessverre også den dårligste. LM trommene har klart dårligst sensitivitet og også trommene som lettest mister mye sensitivitet.

 

"When Rock Band first came out they used a model of drum called the EL (because of the EL in the serial number). Soon the reports came in of the drums breaking or not registering notes and they came out with the second series of drums called the QM series. The QM series has greater sensitivity and can be hit much more softly and still register notes. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...