Landeplagen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ett spørsmål: Når jeg skal spille med trommer eller gitar, må jeg dra USB-hub'en (de er koblet til) ut og inn for at Xbox'en skal registrere instrumentene. Er mine instrumenter/hub defekt, eller er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis jeg kjøper Rock Band, kan jeg bruke instrumentene på GHWT? Når tror dere sistnevnte kommer til Europa? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Activision (eller var det Neversoft?) har uttalt at RB-instrumentene fungerer til GH:WT. Og ja, det kjem til Europa. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Activision (eller var det Neversoft?) har uttalt at RB-instrumentene fungerer til GH:WT. Og ja, det kjem til Europa. Hvordan kan det fungere med trommene, når trommene på GH: WT har en tromme mer? GH: WT har 3 trommer + 2 Cymbaler + 1 pedal, right? RB har bare 4 trommer + 1 pedal. Hvordan vil da dette fungere? Jeg mener at jeg har hørt at RB uststyret IKKE skal fungere til GH:WT jeg. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Finnes det noen MP funksjon ala Singstar i RB? Så man kan konkurrere? Kunne selvsagt sjekket dette selv, men er ikke hjemme nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Men jeg har sett bilder av trommesettet som kommer med RB2, og tror jeg skal vente med trommer til da, så spørsmålet er: Går det an å kjøpe en pakke med bare en ekstra gitar? Eller lønner det seg å kjøpe en GH gitar utenom? Snakker om en RB1 pakke da. Endret 8. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Activision (eller var det Neversoft?) har uttalt at RB-instrumentene fungerer til GH:WT. Og ja, det kjem til Europa. Hvordan kan det fungere med trommene, når trommene på GH: WT har en tromme mer? GH: WT har 3 trommer + 2 Cymbaler + 1 pedal, right? RB har bare 4 trommer + 1 pedal. Hvordan vil da dette fungere? Jeg mener at jeg har hørt at RB uststyret IKKE skal fungere til GH:WT jeg. Own Rock Band instruments on Xbox 360? They'll work with Guitar Hero World Tour. At Activision's E3 press conference Tuesday, Guitar Hero director Brian Bright told the crowd that if they already owned guitar controllers and drum controllers from "previous games" on the Xbox 360, they'd work with Guitar Hero World Tour. What Activision didn't say is how that will actually work, considering that Rock Band drums have four pad inputs and Guitar Hero World Tour has five. UPDATE: Here's how it'll work. Speaking with Bright after the conference, I found out that the game's five-button drum track, shown above center, will be compressed down to four inputs if a Rock Band drum controller is inserted. There's also a MIDI jack on the back of the drum kit, Bright said, which will allow gamers to play Guitar Hero with any electronic drum kit by simply plugging it into the controller. You can also hook up a second drum pedal if you want to play two bass drums. Kjelde: http://blog.wired.com/games/2008/07/xbox-rock-band.html Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Activision (eller var det Neversoft?) har uttalt at RB-instrumentene fungerer til GH:WT. Og ja, det kjem til Europa. Hvordan kan det fungere med trommene, når trommene på GH: WT har en tromme mer? GH: WT har 3 trommer + 2 Cymbaler + 1 pedal, right? RB har bare 4 trommer + 1 pedal. Hvordan vil da dette fungere? Jeg mener at jeg har hørt at RB uststyret IKKE skal fungere til GH:WT jeg. Own Rock Band instruments on Xbox 360? They'll work with Guitar Hero World Tour. At Activision's E3 press conference Tuesday, Guitar Hero director Brian Bright told the crowd that if they already owned guitar controllers and drum controllers from "previous games" on the Xbox 360, they'd work with Guitar Hero World Tour. What Activision didn't say is how that will actually work, considering that Rock Band drums have four pad inputs and Guitar Hero World Tour has five. UPDATE: Here's how it'll work. Speaking with Bright after the conference, I found out that the game's five-button drum track, shown above center, will be compressed down to four inputs if a Rock Band drum controller is inserted. There's also a MIDI jack on the back of the drum kit, Bright said, which will allow gamers to play Guitar Hero with any electronic drum kit by simply plugging it into the controller. You can also hook up a second drum pedal if you want to play two bass drums. Kjelde: http://blog.wired.com/games/2008/07/xbox-rock-band.html JESS!!!! :D:D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ett spørsmål: Når jeg skal spille med trommer eller gitar, må jeg dra USB-hub'en (de er koblet til) ut og inn for at Xbox'en skal registrere instrumentene. Er mine instrumenter/hub defekt, eller er dette et kjent problem? jeg har det også sånn, så det er nok ikke noe unormalt Finnes det noen MP funksjon ala Singstar i RB? Så man kan konkurrere? Kunne selvsagt sjekket dette selv, men er ikke hjemme nå det går ann med alle instrumenter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Flytter denne til felleskategorien eg. Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ett spørsmål: Når jeg skal spille med trommer eller gitar, må jeg dra USB-hub'en (de er koblet til) ut og inn for at Xbox'en skal registrere instrumentene. Er mine instrumenter/hub defekt, eller er dette et kjent problem? Jeg har det også slik. I tillegg skrur av og til instrumentene seg av midt i spillingen, slik at jeg må dra huben ut og inn for å spille videre. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Activision (eller var det Neversoft?) har uttalt at RB-instrumentene fungerer til GH:WT. Og ja, det kjem til Europa. Selvfølgelig kommer det til Europa, det jeg lurer på er når! Orker ikke vente 8 måneder fra oktober eller når den amerikanske lanseringen er ... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruker ikke hub jeg. 1x trådløs kontroll 1x Mic 1x trommer 1x tråd- gitar 1x trådløs gitar = 3x USB, som man har på Xboxen. 2 foran + en bak Får ikke vært tilkolbet trådløsnettet samtidig men, det får gå Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ett spørsmål: Når jeg skal spille med trommer eller gitar, må jeg dra USB-hub'en (de er koblet til) ut og inn for at Xbox'en skal registrere instrumentene. Er mine instrumenter/hub defekt, eller er dette et kjent problem? Jeg har det også slik. I tillegg skrur av og til instrumentene seg av midt i spillingen, slik at jeg må dra huben ut og inn for å spille videre. Flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvor ofte kommer egentlig DLC til rock band? Er det noe fast opplegg på det? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hver eneste uke. Hver fredag sier di hva nesteukes DLC er, og de kommer alltid på Tirsdag for 360 og Torsdag for PS3. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er nok ikke vanlig at instrumentene slår seg av midt i spillingen. Men hver gang spillet startes så må jeg dra pluggen for usb dongelen ut og inn ja. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er nok ikke vanlig at instrumentene slår seg av midt i spillingen. Men hver gang spillet startes så må jeg dra pluggen for usb dongelen ut og inn ja. Kjipt. Er jo veldig slitsomt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hver eneste uke. Hver fredag sier di hva nesteukes DLC er, og de kommer alltid på Tirsdag for 360 og Torsdag for PS3. Hvor finner jeg info om neste ukes DLC da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.rockband.com/dlc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå