Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nogle spørsmål om Rock Band:

1. Kan jeg bruke Guitar Hero 3-gitaren med spillet?

2. Kan jeg bruke Singstar-mikrofoner med spillet?

Spilte litt på Lefdal i dag, men får meg ikke til å bruke 1800 på et spill...

1. Ja

2. Tror ikke det..

Lenke til kommentar
Du får kjøpt konverter så du får brukt dobbel bass på www.omegapedal.com om du så ønsker det.

Den er JÆVLIG fet den pedalen der! HAHA! :D

Kjøpt meg sånn metall greie til pedalen, etter at den knakk.

Lenke til kommentar

Min knakk når jeg spilte gitar faktisk, satt å tulla rundt på bass-pedalen og når jeg tråkker så kjører jeg den berømte heel-tråkkinga, så den er smålig knekt nederst. Tenker jeg bare bestiller en skikkelig pedal så jeg slepper å tenke på problemet noen gang igjen :p

Vurdert Omega pedalen men blir så innmari dyrt å få det til Norge, dog er jo laget av pearl så er jo ordentlige greier :<

Lenke til kommentar

Min er ikke knekt tvert av skjønner du Fedora, den er knekt nederst ved støtta for hælen, så den ghetto-fixen fungerer ikke. Dessuten er det bedre å få en skikkelig pedal enn å måtte surre med teip annenhver måned

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Det er vel det som skiller en trommis som har spilt i 20 år, fra en som akkurat har startet. Det er vanskelig å holde jevn takt hele tiden. Erfarne trommiser spiller tightere enn en alverumpe, mens å høre det lokale skolebandet spille er temmelig ujevnt og skranglete nettopp pga av dette.

Husker jeg satte meg ned bak trommesettet til trommisen i et tidligere band jeg var med i, prøvde å spille rett frem 4/4 takt med hi-hats, steike så flaut. Jeg regner meg selv som en med svært god rytmesans (har spilt keyboards i 20 år), men å få tråkket ned basspedalen helt i takt var ikke så lett som det så ut til, siden det er det lille delayet mellom du tråkker og pedalen svinger bort til tromma. Skarptromme er lettere å holde takta, men krever trening.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
2. Nei, USB-hub følger ikke med. Derimot en liten adapter slik at du kan bruke headsettet som mikrofon. :p

FAIL :p

Det fulgte med en USB hub (helt vanlig) med 4 porter i - i min pakke. Instrumentene latet ikke til å fungere i de ordinære USB-portene i Xbox'en.

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...