Landeplagen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjøpte Rock Band i dag. Hvorfor er det ikke flere sanger av Metallica, nedlastbart? Skulle tro de var mer populær enn NIN, som har dobbelt så mange sanger nedlastbar... Har ikke orket å sette opp trommene enda. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nogle spørsmål om Rock Band: 1. Kan jeg bruke Guitar Hero 3-gitaren med spillet? 2. Kan jeg bruke Singstar-mikrofoner med spillet? Spilte litt på Lefdal i dag, men får meg ikke til å bruke 1800 på et spill... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Nogle spørsmål om Rock Band: 1. Kan jeg bruke Guitar Hero 3-gitaren med spillet? 2. Kan jeg bruke Singstar-mikrofoner med spillet? Spilte litt på Lefdal i dag, men får meg ikke til å bruke 1800 på et spill... 1. Ja 2. Tror ikke det.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvordan spiller man raske doble basstrommepartier, f.eks. i One, uten 2 basspedaler? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du må rett og slett være unaturlig rask i beina. Var det ikke noe rykter om at RB2 skulle ha dobbelbass da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Æsj, det høres jo dødstullete ut. Spille partier som er laget for doble basspedaler med en enkelt pedal. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du får kjøpt konverter så du får brukt dobbel bass på www.omegapedal.com om du så ønsker det. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Du får kjøpt konverter så du får brukt dobbel bass på www.omegapedal.com om du så ønsker det. Den er JÆVLIG fet den pedalen der! HAHA! Kjøpt meg sånn metall greie til pedalen, etter at den knakk. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Min knakk når jeg spilte gitar faktisk, satt å tulla rundt på bass-pedalen og når jeg tråkker så kjører jeg den berømte heel-tråkkinga, så den er smålig knekt nederst. Tenker jeg bare bestiller en skikkelig pedal så jeg slepper å tenke på problemet noen gang igjen Vurdert Omega pedalen men blir så innmari dyrt å få det til Norge, dog er jo laget av pearl så er jo ordentlige greier :< Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Penger er aldri ett problem for de som kjører ghetto Lenke til kommentar
worthy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Min er ikke knekt tvert av skjønner du Fedora, den er knekt nederst ved støtta for hælen, så den ghetto-fixen fungerer ikke. Dessuten er det bedre å få en skikkelig pedal enn å måtte surre med teip annenhver måned Endret 7. august 2008 av WorThy Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvorfor ligger denne tråden i Microsoft-delen? Er mange nordmenn som har Rock Band til PS3 også. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nye spørsmål: 1. Kan man spille gitar og synge samtidig (i spillet, ikke et generelt spørsmål)? 2. Kommer Trommepakken (ikke den med alle instrumentene) bundlet med en USB-hub? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 2. Nei, USB-hub følger ikke med. Derimot en liten adapter slik at du kan bruke headsettet som mikrofon. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg lurte på en ting angående trommene...hvorfor bommer jeg på notene, selv om jeg egentlig treffer dem? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Prøv å kalibrere skjermen under options Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 har gjort det. jeg treffer som regel, men plutselig så blir det av en eller annen merkelig grunn bom tilfeldig. vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Det er vel det som skiller en trommis som har spilt i 20 år, fra en som akkurat har startet. Det er vanskelig å holde jevn takt hele tiden. Erfarne trommiser spiller tightere enn en alverumpe, mens å høre det lokale skolebandet spille er temmelig ujevnt og skranglete nettopp pga av dette. Husker jeg satte meg ned bak trommesettet til trommisen i et tidligere band jeg var med i, prøvde å spille rett frem 4/4 takt med hi-hats, steike så flaut. Jeg regner meg selv som en med svært god rytmesans (har spilt keyboards i 20 år), men å få tråkket ned basspedalen helt i takt var ikke så lett som det så ut til, siden det er det lille delayet mellom du tråkker og pedalen svinger bort til tromma. Skarptromme er lettere å holde takta, men krever trening. Endret 7. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan man bruk hvilken som helst USB hub med spillet? Eller må man ha en den orginale (med strømadafter... jeez)? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) 2. Nei, USB-hub følger ikke med. Derimot en liten adapter slik at du kan bruke headsettet som mikrofon. FAIL Det fulgte med en USB hub (helt vanlig) med 4 porter i - i min pakke. Instrumentene latet ikke til å fungere i de ordinære USB-portene i Xbox'en. Endret 7. august 2008 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå