Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er mye mer tilfredsstillende å kjøpe DLC i spillet jeg, da får man opp bilde av album, statistikk over hvor vanskelig sangen er på de forskjellige instrumentene, og mulighet for å spille av de første 30 sekundene (rundt der) av sangen før du kjøper. :) Håper også på mer metall, Judas Priest-albumet anbefales!

Lenke til kommentar

Micen til 360 funker også på Rockband(spiller med to karakterer, en vokalist: Mr. Greni og gitarist: Josh O). Litt irriterende at man må slå takt ja. Spesielt når jeg spiller både gitar og synger, noe som hadde funka litt bedre hadde ikke den "klappinga" vært med i spillet.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hadde noen sagt til meg at det lå 204 sanger til nedlasting på xblm, hadde jeg ikke brukt så lang tid på å bestemme meg om jeg skulle ha dette eller ei...

 

Bare Avenged Sevenfold, Staind, System of a Down, 30 seconds to mars m.fl. er jo alene grunn til å investere! Dette blir bare bedre og bedre :) Små barn, små gleder...

Lenke til kommentar
Apropo Greni, hadde vore kult om det hadde kome nokre Bigbang-songar på enten GH eller RB! Er ikkje umogleg :)

 

Bigbang og norske band generelt er det nok dårlig med på GH og RB selv i framtida. Men selvlagde "kopier" derimot, ala hva som kommer på neste Rockband kan faktisk føre til noe bra. Dog minus stemmen da(?).

 

Ganske synd at Bigbang er så lite kjent i statene, Bigbang har en musikk som passer selv bedre enn band som The Hives og sånt til RB.

 

Offtopic: Haha bra du skjønte det. Andre navnet på gitaristen Josh O var referanse til Josh Homme fra Queens of The Stone Age(favorittbandet mitt) som har en låt orginalt i spillet og en DLC pakke(anbefales), og Karen O fra Yeah Yeah Yeahs som har en låt i spillet.

 

Irriterer meg over at jeg ikke klarer å synge Sick, Sick, Sick noe bra når Go With The Flow og Littel Sister er de sangene jeg har størst socre på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Må man være logget inn på Live for å bruke sangene man har lastet ned? En kamerat tok med hdd sin til meg for å laste ned (ettersom han ikke har nett hjemme) men fant ikke sangene i spillet når han kom hjem. Sangene er jo lastet ned og ligger på hdd.

Lenke til kommentar

I det tilfellet, ja, men hvis du hadde brukt din egen maskin kunne du vært offline og likevell fått tilgang til sangene. Inntill MS gjør noe med dette, funker betalt DLC kun på samme maskin som den ble lastet ned på offline. Er du online funker det uansett da. MS har en slags fix på nettsiden som gjør at du overfører lisensen til en ny konsoll, men det er vell ikke noe vits i det i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

@Mr 170: Kameraten din kan ta den fix'en som Kjeksmestern snakket om, så kan han spille DLC'en sin offline på sin burk. Fix'en finner du på www.xbox.com/drm, og funker faktisk grisebra. Han må kunne logge seg på Live fra sin 'box, og han må kunne laste ned pakkene på nytt. Da kan han gjøre fix'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...