Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Har klart 99% på KoC, nesten 500.000 trur eg det var.

 

Nei, nei, er ikkje mange, men er no nokre. Som sagt, gjer meg absolutt ingenting om eg spelar pan-fløyte, trekkspel, synth, keyboard, munnspel, orgel, piano, eller anna. Men det er klart, dei bør jo velga songane litt med omhu då, er jo tross alt ein plastikkgitar ein spelar på.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må få teken på det her igjen snart. Blitt så lite spilling i sommer. Var nesten så vi kjøpte RB her om dagen, men vi greier bare ikke bestemme oss. For det første må vi skaffe det til Xbox360, noe jeg ikke har her i huset, og siden vi bare skal holde til her, hadde vært kjekt om vi hadde sluppet å flytte rundt xboxn til en av de andre som skal være med på å spleise hele tiden.

For det andre så kommer jo RB2 snart.

Lenke til kommentar

Har du sett hvor mye DLC som kom til GH3? Og med tanke på at de jobber på sideprosjekt og skal da hive ut DLC så må di ha en hel del klart, RB gutta bruker jo omtrent 3 måneder på charte en sang.

 

Så om NS lover at de skal klare ukentlig DLC på lik linje som RB så burde de hvertfall en del liggende, men igjen så vil de henge etter uansett hvordan det blir. Men men jeg får kose meg og se ann den ordentlige tracklista til WT når den blir gitt ut.

 

Men som sagt jeg lever på GH3 erfaringer og der måtte de jo bare overcharte en gitar i forhold til å charte til alle instrumenter.

Lenke til kommentar

Fikk meg Rock band for 5 dager siden :) har runna det på Gitar Expert, skal prøve å runne tromme karieren ;).

 

Utrolig fett spill. Kosta meg 1800kr men deffinitivt vert det :)

 

Men Gitaren likte jeg ikke, strum baren var uten lyd og begynte fort og "knirke".

 

Bruker den gamle X-plorer GH2 gitaren :D

Lenke til kommentar

Da var det kjøpt :)

 

Men lurer på en ting, så langt har jeg bare brukt gitaren og noen ganger når jeg slår på xboxn skrur ikke gitaren seg på =S

Er dette et vanlig problem, eller gjør jeg noe feil ? Har ikke puttet i noen batterier, skal det være det?

Endret av No-Mad
Lenke til kommentar
Kontrollene skrur seg ikkje på når du skrur på konsollen, du starter konsollen og kontrollen ved å halde inne Xbox-knappen på kontrollen.

 

Joda, er sånn på min gibson les paul, men RB gitaren startes ikke ved å holde inne xbox knappen her :s

Har funnet et midlertidig triks, med at jeg drar ut usb pluggen til gitaren og setter den inn igjen da kobler den seg til :s

 

 

2 kjappe spørsmål

Kan du skru på xboxen din med Rock Band gitaren?

Og skal det batterier i gitaren?

Endret av No-Mad
Lenke til kommentar
2 kjappe spørsmål

Kan du skru på xboxen din med Rock Band gitaren?

Og skal det batterier i gitaren?

Ja. det går ann å slå på xboxen med gitaren, og nei, den skal ikke ha noe batterier i seg..

Hvorfor du ikke klarer det vet jeg ikke.

Jeg har et spørsmål! Jeg kjøpte spillet + trommer, men har nå funnet ut at jeg også kunne tenke meg å ha en mikrofon :) Men hvor får jeg kjøpt det? Jeg har til gode å finne steder hvor det blir solgt seperat :(

Så vidt jeg har forstått fra andre poster her fra tråden, så fungerer hvilke som helst usb mikrofon med spillet. Så du trenger ikke lete etter den eksakte rockband mikofonen. Tviler også på at du vil finne den, ivertfall i norske butikker.

Lenke til kommentar
Hvis man runner solo career på hard, får man da også achievements for medium og easy?

 

 

Jepp man får achievements for alt som er under den vanskelighetsgraden du klarer det på(stackable achievements) , samme som i GH:Aerosmith.

Klarer du det f'eks på expert så får du for hard,medium og easy også.

 

Btw så kommer det kjempepakke med DLC ut om ett par timer:).

 

 

TRACKS:

Crue Fest 3 Pack 02 - 240 MSP

 

Buckcherry – Rescue Me - 80 MSP (can't find link)

 

Motley Crue – Face Down In The Dirt - 80 MSP

 

Sixx AM – Life Is Beautiful - 80 MSP

 

 

Singles

 

System Of A Down – B.Y.O.B. - 160 MSP

 

System Of A Down – Toxicity - 160 MSP

 

http://rockband.scorehero.com/ for all your rockband needs

Lenke til kommentar
Hvis man runner solo career på hard, får man da også achievements for medium og easy?

 

 

Jepp man får achievements for alt som er under den vanskelighetsgraden du klarer det på(stackable achievements) , samme som i GH:Aerosmith.

Klarer du det f'eks på expert så får du for hard,medium og easy også.

 

Btw så kommer det kjempepakke med DLC ut om ett par timer:).

 

 

TRACKS:

Crue Fest 3 Pack 02 - 240 MSP

 

Buckcherry – Rescue Me - 80 MSP (can't find link)

 

Motley Crue – Face Down In The Dirt - 80 MSP

 

Sixx AM – Life Is Beautiful - 80 MSP

 

 

Singles

 

System Of A Down – B.Y.O.B. - 160 MSP

 

System Of A Down – Toxicity - 160 MSP

 

http://rockband.scorehero.com/ for all your rockband needs

Det var fint å vite :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...