The Gnome Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Si ifra om du klarer run to the hills på hard braxboy. trenger noe tips der. eneste jeg har igjen på hard career. Run to the hills er noe av det mest slitsome dette spillet har å by på.. kom meg igjennom på hard etter utalige forsøk, lå på rødt omtrent igjennom hele sangen jeg fant ut at om man slår nesten bare på rød, så klarer man å holde seg oppe.. og det er viktig å få så mye energi som mulig.. bruk energien når du holder på å feile, og bruk alle fillinene som du ikke skal bruke energi på til å vile armene:P Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som klarer blackened (trommer) på expert SINGLEPLAYER enda? Jeg klarer det bare på hard Kom meg nesten gjennom expert på multiplayer, men bare nesten.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Såg nett ein som spelte Run to the hills og ein Metallica-song på trommer no (youtube). Var jo heilt sjukt! Har ikkje trommer, så har ikkje prøvd det ut, men ser utruleg vanskeleg ut! Mykje meir å halde kontroll på. Men er sikkert fantastisk moro når ein får det til Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du så ikke tilfeldigvis brukeren "azuritreaction"? Han er helt syk. Ligger også filmer hvor han spiller ekte trommer. Bør sees;) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Du så ikke tilfeldigvis brukeren "azuritreaction"? Han er helt syk. Ligger også filmer hvor han spiller ekte trommer. Bør sees;) Han var det ja! Og så andre gongen han spelte songen då (justice for all)! Crazy heavy shit dude. Klarte Green Grass and High Tides for litt sidan! Forsøk nr 2 Får satse på det vert meir utfordring når GH4 kjem ut. Prøvde også Snow hey oh. Det var stress! Slitsomt også. Endret 2. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
No-Mad Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lite spørsmål, tar trommene mye plass + er de sammenleggbare? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Lite spørsmål, tar trommene mye plass + er de sammenleggbare? Tar en del plass ja. Du kan ta de fra hverandre enkelt uten skruer osv. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En ting, du kan koble trommene rett på føttene (altså uten stengene i mellom) hvis man har plassproblemer. Da kan man bare sette de rett på et bord Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er det bare jeg så synes Rock Band er vanskeligt Jeg sliter litt på medium, får kun 3 stjerner med trommene men så kjøpte jeg Rock Band igår haha Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bør sees;) Han var det ja! Og så andre gongen han spelte songen då (justice for all)! Crazy heavy shit dude. Klarte Green Grass and High Tides for litt sidan! Forsøk nr 2 Får satse på det vert meir utfordring når GH4 kjem ut. Prøvde også Snow hey oh. Det var stress! Slitsomt også. På trommer eller gitar? utrolig bra sang forresten. er en som tar vokaldelen rimelig bra. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Er det bare jeg så synes Rock Band er vanskeligt Jeg sliter litt på medium, får kun 3 stjerner med trommene men så kjøpte jeg Rock Band igår haha Har ikkje prøvd trommer sjølv, men vil nok tru det er mykje meir utfordrande enn gitar. Hugsar fyrste gong eg prøvde guitar hero, sleit jo nesten med easy Så det er nok ein tilvenningssak/øvingssak :)Lykke til! På trommer eller gitar? utrolig bra sang forresten. Her er en som tar vokaldelen rimelig bra. Trommer: Det er mykje meir å halde kontroll på, ser vanskeleg ut, men moro og då! Her spelar han Run to the hills: http://www.youtube.com/watch?v=c7Bk8kb7Pow Endret 3. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
worthy Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Greit at det ikke er like vanskelig som GH, men GH er jo overcharta deluxe, er jo masse frets der som ikke engang passer inn i sang sammenhengen om du sjekker ut guitar tabsa :/ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Greit at det ikke er like vanskelig som GH, men GH er jo overcharta deluxe, er jo masse frets der som ikke engang passer inn i sang sammenhengen om du sjekker ut guitar tabsa :/ Veit, og GH tek med ALLE instrument. Ein spelar jo både piano, synth, kanskje til og med bass. På Rock Band har eg berre spelt gitar til no :)Men GH er så mykje kjekkare enn Rock Band etter mi meining! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enig at det er mye kjekkere for de som vil bare ha det vanskelig uten tvil, men jeg synes det ble så kjipt når RB kom grunnet overchartinga og at jeg spiller synth piano og gud veit hva, trekkspill neste? RB har jo også en del mere sanger jeg finner morsommere som DLC også og at jeg kan drasse med meg 3 kompiser og ha det moro. Tenker jeg kommer til å gi GH:WT en sjanse OM de har en god sangliste, DLC blir det fattig av på GH:WT uansett med tanke på GH:Metallica og alle de side projectsa dems. Så da koser jeg meg med 500 DLC sanger på slutten av året i RB Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Greit at det ikke er like vanskelig som GH, men GH er jo overcharta deluxe, er jo masse frets der som ikke engang passer inn i sang sammenhengen om du sjekker ut guitar tabsa :/ Veit, og GH tek med ALLE instrument. Ein spelar jo både piano, synth, kanskje til og med bass. På Rock Band har eg berre spelt gitar til no :)Men GH er så mykje kjekkare enn Rock Band etter mi meining! Nåja, du spelar andre instrument i Rock Band og, så det skal ikkje GH ha på seg. Tenker jeg kommer til å gi GH:WT en sjanse OM de har en god sangliste, DLC blir det fattig av på GH:WT uansett med tanke på GH:Metallica og alle de side projectsa dems. Så da koser jeg meg med 500 DLC sanger på slutten av året i RB Så NS har uttalt kor mykje DLC som kjem til GH:WT, har du lenke til det? Endret 3. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikkje like mykje som i Guitar Hero. No har eg ikkje spelt så mange songar på Rock Band då, men har opplevd at det er mange pausar der ein ikkje spelar noko som helst. Hadde det vore GH, hadde det gått an å spele på dei partiene. Var også fleire av dei songane dei har til felles der ein spelte mindre på Rock Band enn GH. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Knights of Cydonia (Synth, Keyboard ?) Through the Fire and Flames (Keyboard, Synth, Computerized Noises) 3's & 7's (Bass) Coldplay (Keyboard) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Knights of Cydonia (Synth, Keyboard ?) Through the Fire and Flames (Keyboard, Synth, Computerized Noises) 3's & 7's (Bass) Coldplay (Keyboard) Nettopp. Gjer meg igrunn ingenting, for det er kjekkare å spela enn berre å høyra på Dess meir ein får spela, dess kjekkare vert det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Den synthdelen på Knights of Cydonia på expert ødelegger alltid for meg. Hadde ikke gjort meg noe om den delen ikke hadde vært med nei^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Den er jo ganske lett. Her bør ein klare å spele det ganske greit. Om du flytter handa til andre posisjon etter dei første tre eller etter dei første seks er opp til kvar enkelt kva ein er mest komfortabel med. Det er nok naturleg for mange å bruke posisjon 1 på første tre og posisjon 2 på dei seks siste, då brukar du kun lillefinger ein gang. Her kan du halde inne grønn, trykke raud og gul med langfinger og oransje med lillefinger. Når det går over til blå, raud, grønn flytter du lillefinger ned på blå og gjer det same, men då kan du bruke ringfinger på gul og langfinger på raud.. Når du kjem ned til dette: Hald inne grønn og slå gul og raud. Du skal kunne klare FC på denne delen med litt trening. Nettopp. Gjer meg igrunn ingenting, for det er kjekkare å spela enn berre å høyra på Dess meir ein får spela, dess kjekkare vert det. Poenget var at det ikkje er så mange låter, har ikkje funnet ei liste over RB-låter endå. Endret 3. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå