Oddybody Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 kva gjer desse funksjonane då? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Lurer på hvor det blir av Rammstein, jeg... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Så du får ikke opp 4 sånne linjer" en linje for hvert instrument" der du ser notene viss du tar bare gitarkarriere på enspilleren? Det er dette jeg må vite viss jeg skal kjøpe spillet.. Endret 31. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvis du spiller f.eks gitarkarierre ser du bare DITT brett. Resten av bandet er auto, som på GH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe har skaffa meg noe DLC før jeg får Rockband i hus i morgen(regner jeg med). Kjøpte selvfølgelig pakkene til NIN og QOTSA. To herlige band, også et par låtar fra The Who. Noen som veit hvor CDON sender ting fra? Synes 4 dager fra sendedagen blir for lang tid. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Oddybody: HS/Breakneck = Hyperspeed. samme som i guitar hero serien. Btw kan anbefale dlcquickplay.com for å finne folk med samme dlc som deg:) Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Spelte eit par songar på Rock Band i går! Blir fleire i dag Men det er utruleg teit at dei har opptil fleire songar som var på Guitar Hero 3: Missisippi Queen, Hier Kommt Alex, Reptilia. Trur det var fleire også. De var jo under samme selskap før. De hadde allerede kontrakt på de sangene før det ble brudd mellom Activision og Harmonix (var det vel?). Etter bruddet begynte de med forskjellige sanger. Endret 31. juli 2008 av Dav1D Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Endel info om de nye instrumentene her Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bass pedalen ser mye bedre ut! Og pads/overflaten av trommene ser også en god del bedre ut. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) DLC for nesteuke, SOAD <3 Originally Posted by HMXHenryHey Rockers, Here's your weekly fixing of DLC for August 1st, 2008. We've got a second wave CrueFest pack and 2 tracks from System of a Down. Get into it! Tracks will be out on Tuesday on Xbox Marketplace and Thursday on the Playstation Store. TRACKS: Crue Fest 3 Pack 02 - 240 MSP Buckcherry – Rescue Me - 80 MSP Motley Crue – Face Down In The Dirt - 80 MSP Sixx AM – Life Is Beautiful - 80 MSP Singles System Of A Down – B.Y.O.B. - 160 MSP System Of A Down – Toxicity - 160 MSP All tracks are masters. To discuss the week's DLC check out the Official discussion thread Apples has made in the Community's Greatest Hits forum: http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=67931 For all DLC song credits check out this link: http://www.rockband.com/dlc And, as always, for awesome background information on our DLC and other articles please visit Rockband.com/life Endret 1. august 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 SOAD kjem eg nok til å laste ned ja, Toxicity er eit godt val, men kunne godt bytta ut BYOB med ei anna låt. No er nok BYOB den låta som har kome seg på listene og blitt spelt på radio så det er forståeleg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nice, kjøper nok begge singlene fra SOAD der etterhvert. Men ikke denne månden. Har liksom kjøpt denne månden, så nå må jeg slutte før jeg blir avhengig: The Who - Eminence Front og Baba O`Reily Queens of The Stone Age Pack 1 Boston Pack 1 Anbefaler folk å hente Still Alive låta som er gratis mener jeg, på Live. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det der er ikke noe Mahavishnu, har: Cruefest pack 1 Boston pack The Who Pack QoTSA pack Judas Priest albumet Testament singelen Scars on Broadway singelen Motley Crue singelen +++ Har det meste av DLC faktisk, spiller skjeldent quickplay online med randoms ettersom jeg synes de aller fleste on-disc sangene er snoozefest nå, og alle velger som sagt Enter Sandman eller Welcome Home >< Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Andre som syntest songane på Rock Band var mykje lettare enn på GH3? No har eg spelt alle songane, og har berre brukt eit forsøk på alle utanom den siste (kjem ikkje på namnet no). Nei, det vert stas når GH4 kjem ut! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Zapticon: Gitar- karriere du mener? Isåfall, ja den er for lett. Men slik jeg ser det er det vanskeligere å få bra note streaks på RB. Mye pga at firkant- notene freaker meg ut innimellom, og at jeg enda ikke takler måten pull- offs / hammer- ons vises på. Syns de er mye tydeligere på GH. Btw, har du forsøkt trommekarrieren? Den er mye mer utfordrende! Selv driver jeg langt inn i den på hard. Begynner å bli tøft TIPS! Hvis dere mener gitar- sangene er for lette, leit litt rundt på downloadable content! Flere utfordringer der! Spesielt tenker jeg på Red Hot Chilipeppers - Snow (hey oh) Den stiller krav til finger- utholdenheten På expert så klart. Endret 2. august 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Med lettare identifiserbare HO/PO og HS skulle eg fint klart Snow, men neida. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Med lettare identifiserbare HO/PO og HS skulle eg fint klart Snow, men neida. Samme her. Skulle klart den greit på GH, men har ikke sjangs på Rock Band. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Zapticon: Gitar- karriere du mener? Isåfall, ja den er for lett. Men slik jeg ser det er det vanskeligere å få bra note streaks på RB. Mye pga at firkant- notene freaker meg ut innimellom, og at jeg enda ikke takler måten pull- offs / hammer- ons vises på. Syns de er mye tydeligere på GH. Btw, har du forsøkt trommekarrieren? Den er mye mer utfordrende! Selv driver jeg langt inn i den på hard. Begynner å bli tøft Jepp! Gitar-karriere eg meinar. Heilt einig med firkantnotane, likar dei ikkje i det heile. Og hammer ons og pull offs er veldig utydelege som du seier. I tillegg treng ein å treffa meir nøyaktig på notane, dette er spesielt vanskeleg på pull offs og hammer ons. Nei, Guitar Hero 4 blir noko anna! Har ikkje prøvd trommekarriere fordi eg (eller rettare sagt, bror min) ikkje har trommene. Venter til GH4 sine trommer kjem, kanskje dei er betre Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Si ifra om du klarer run to the hills på hard braxboy. trenger noe tips der. eneste jeg har igjen på hard career. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Si ifra om du klarer run to the hills på hard braxboy. trenger noe tips der. eneste jeg har igjen på hard career. Will do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå