Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe har skaffa meg noe DLC før jeg får Rockband i hus i morgen(regner jeg med). Kjøpte selvfølgelig pakkene til NIN og QOTSA. To herlige band, også et par låtar fra The Who.

Noen som veit hvor CDON sender ting fra? Synes 4 dager fra sendedagen blir for lang tid.

Lenke til kommentar
Spelte eit par songar på Rock Band i går! Blir fleire i dag :)

Men det er utruleg teit at dei har opptil fleire songar som var på Guitar Hero 3: Missisippi Queen, Hier Kommt Alex, Reptilia. Trur det var fleire også.

De var jo under samme selskap før. De hadde allerede kontrakt på de sangene før det ble brudd mellom Activision og Harmonix (var det vel?). Etter bruddet begynte de med forskjellige sanger.

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar

DLC for nesteuke, SOAD :D <3

Originally Posted by HMXHenry

Hey Rockers,

Here's your weekly fixing of DLC for August 1st, 2008. We've got a second wave CrueFest pack and 2 tracks from System of a Down. Get into it!

Tracks will be out on Tuesday on Xbox Marketplace and Thursday on the Playstation Store.

TRACKS:

Crue Fest 3 Pack 02 - 240 MSP

Buckcherry – Rescue Me - 80 MSP

Motley Crue – Face Down In The Dirt - 80 MSP

Sixx AM – Life Is Beautiful - 80 MSP

Singles

System Of A Down – B.Y.O.B. - 160 MSP

System Of A Down – Toxicity - 160 MSP

All tracks are masters.

To discuss the week's DLC check out the Official discussion thread Apples has made in the Community's Greatest Hits forum:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=67931

For all DLC song credits check out this link: http://www.rockband.com/dlc

And, as always, for awesome background information on our DLC and other articles please visit Rockband.com/life

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Nice, kjøper nok begge singlene fra SOAD der etterhvert. Men ikke denne månden. Har liksom kjøpt denne månden, så nå må jeg slutte før jeg blir avhengig:

The Who - Eminence Front og Baba O`Reily

Queens of The Stone Age Pack 1

Boston Pack 1

Anbefaler folk å hente Still Alive låta som er gratis mener jeg, på Live.

Lenke til kommentar

Det der er ikke noe Mahavishnu, har:

Cruefest pack 1

Boston pack

The Who Pack

QoTSA pack

Judas Priest albumet

Testament singelen

Scars on Broadway singelen

Motley Crue singelen

+++

Har det meste av DLC faktisk, spiller skjeldent quickplay online med randoms ettersom jeg synes de aller fleste on-disc sangene er snoozefest nå, og alle velger som sagt Enter Sandman eller Welcome Home ><

Lenke til kommentar

Zapticon: Gitar- karriere du mener? Isåfall, ja den er for lett. Men slik jeg ser det er det vanskeligere å få bra note streaks på RB. Mye pga at firkant- notene freaker meg ut innimellom, og at jeg enda ikke takler måten pull- offs / hammer- ons vises på. Syns de er mye tydeligere på GH.

Btw, har du forsøkt trommekarrieren? Den er mye mer utfordrende! Selv driver jeg langt inn i den på hard. Begynner å bli tøft :)

TIPS! Hvis dere mener gitar- sangene er for lette, leit litt rundt på downloadable content! Flere utfordringer der!

Spesielt tenker jeg på Red Hot Chilipeppers - Snow (hey oh)

Den stiller krav til finger- utholdenheten :) På expert så klart.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Zapticon: Gitar- karriere du mener? Isåfall, ja den er for lett. Men slik jeg ser det er det vanskeligere å få bra note streaks på RB. Mye pga at firkant- notene freaker meg ut innimellom, og at jeg enda ikke takler måten pull- offs / hammer- ons vises på. Syns de er mye tydeligere på GH.

Btw, har du forsøkt trommekarrieren? Den er mye mer utfordrende! Selv driver jeg langt inn i den på hard. Begynner å bli tøft :)

Jepp! Gitar-karriere eg meinar. Heilt einig med firkantnotane, likar dei ikkje i det heile. Og hammer ons og pull offs er veldig utydelege som du seier. I tillegg treng ein å treffa meir nøyaktig på notane, dette er spesielt vanskeleg på pull offs og hammer ons. Nei, Guitar Hero 4 blir noko anna!

Har ikkje prøvd trommekarriere fordi eg (eller rettare sagt, bror min) ikkje har trommene. Venter til GH4 sine trommer kjem, kanskje dei er betre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...