Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lest at alle usb-mikrofonar skal funke. har sett logitech-mikrofon(eller liknande merker) på elektronikkbutikkar til ca 150 kr som var til blant anna 360

edit: eller var det bevegelsessensor i micen t rb*?

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Bare jeg som er skuffa over at det kommer et nytt Rock Band? Produsenten lovet at det bare skulle være en versjon å kjøpe, i hvertfall et par år, og at en enkelt og greit bare lastet ned sanger. Nå må en kjøpe spillet på nytt igjen for å få alle tilgjengelige sanger. I tillegg må en vel kjøpe instrument på nytt?

Lenke til kommentar

Instrumentene fungerer helt likt, kommer endel nye gitarer, bla en med del strum bar.

Du vil også kunne laste sangene fra RB1 inn i RB2 , og du vil kunne bruke dlc fra enern på det nye.

Ser egentlig ingen ulemper med dette. Vil anta at du kan fortsette og spille 1'ern om du virkelig har lyst.

Fakta er at det er billigere å kjøpe ett helt nytt spill enn masse enkeltsanger, har selv kjøpt over 100 stk, det er dyrt.

Lenke til kommentar
har lest at alle usb-mikrofonar skal funke. har sett logitech-mikrofon(eller liknande merker) på elektronikkbutikkar til ca 150 kr som var til blant anna 360

edit: eller var det bevegelsessensor i micen t rb*?

Er bevegelsessensor i RB-mic'en, ja, men jeg tror ikke det er et must for å spille (er på tynn is her). Mikrofonen selges ikke separat enda, offesielt, men det er her Ebay er din venn... ;)

Lenke til kommentar

Det er jo bare for å bringe deg nærmere følelsen av å spille på ekte trommer. Hvis du ikke kjenner suget etter å gjøre det, tror jeg heller ikke det dyre settet er for deg. Og det er helt greit. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe det. Med mindre jeg bli en god del flinkere på RB-trommer først. ;)

Lenke til kommentar

Vil holde det simpelt og greit, er ikke bare jeg som skal drive med trommene.

De orginale trommene ser ikke så dangerous å spille på som de mer avanserte for nybegynnere osv.

Venna mine har spilt Guitar Hero, men de ekke genier elns, uansett de skal jo prøve trommene, så vil ikke ha masse tull på som bare forvirrer

dem.

Lenke til kommentar

Bare lurte på et par ting ang instrumenetene i Guitar Hero og Rock band. Tråden er for stor til at jeg gidder å lese hele... :)

Kan man bruke GH2-gitaren i Rock band?

Og nesten viktigere... Kan man bruke RB-gitaren i GH2/3/Aerosmith?

Gh2-gitaren min er litt sliten så jeg lurte på å kjøpe RB-settet da. :)

Lenke til kommentar
Bare lurte på et par ting ang instrumenetene i Guitar Hero og Rock band. Tråden er for stor til at jeg gidder å lese hele... :)

Kan man bruke GH2-gitaren i Rock band?

Og nesten viktigere... Kan man bruke RB-gitaren i GH2/3/Aerosmith?

Gh2-gitaren min er litt sliten så jeg lurte på å kjøpe RB-settet da. :)

GH2-gitar funker på RB ja, men RB-gitaren funker ikkje på andre spel. Du finn ein kompatibilitetsoversikt her: http://www.gamespot.com/features/6183555/index.html

Går det ann å bare kjøpe kun spillet og trommene?

Har ikke lyst å punge ut 1900kr for hele rukkelet :p

Ja det kan du. Trommene koster 6-700, spelet 5-600.

det store spørsmålet blir vel om det går ann å bruke rb instrumentene i gh 4 world tour, som kommer etter ferien (som btw er nesten ferdig) :mad::thumbdown::cry:

Det er allerede bekrefta frå Neversoft at du kan. Spørsmålet er om du kan bruke GH:WT-instrumentene på RB, noko eg håpar og egentleg reknar med sidan det går andre veien.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

3 andre ved din side? Du kan spele kun trommer og kun gitar om det var det du lurte på. Same går sikkert for vokal og bass.

Eg har GH3 med to gitarer til Xbox 360 og har bestillt Rock Band for å spele gitar i første omgang. Blir GH:WT-instrumentene kompatible med RB så kan eg spele trommer og. :)

Lenke til kommentar
3 andre ved din side? Du kan spele kun trommer og kun gitar om det var det du lurte på. Same går sikkert for vokal og bass.

Eg har GH3 med to gitarer til Xbox 360 og har bestillt Rock Band for å spele gitar i første omgang. Blir GH:WT-instrumentene kompatible med RB så kan eg spele trommer og. :)

Går det ann å bruke Xplorer gitaren fra GH2 på Rock Band?

Nå begynner det å virkelig å friste med Rock Band!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...