Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen er kvaliteten på utstyret? Er gitarene mye dårligere enn GH sine? :hmm:

Jeg liker selve fretsa bedre på GH men strumminga er bedre på RB fordi det ikke kommer noe sånn klikkelyd og den er smoooth hele veien opp og ned.

Har også hørt at basspedalen knekker fort men det er ikke noe problem da jeg har versjon 2 av pedalen.selve trommene syns jeg bråker veldig vis du sitter alene og har sånn passe høyt på tven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tjohei, jeg har de orginale Rock Band drum silencers og de funker veldig bra. De demper lyden helt greit og fjerner den noe skarpe lyden som kommer når du slår på trommene uten. Det blir jo fortsatt lyd dersom du slår rimelig hardt, men annet er jo ikke å forvente med mindre du skulle lage egne drum silencers ut av store dunputer.

Responsen er fortsatt veldig bra, og jeg har ikke merket noen forskjell, og i tillegg gjør jo dette at du ikke får slitasje på trommens overflate. Har en kompis som har hatt Rock Band i snart to mnd., og han har endel merker på sine trommer.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt posta før, men, her er hvertfall trommesettet til Rock Band 2:

iondrums.jpg

iondrums2.jpg

Dette skal visst være ett av to forskjellige kit som kommer, det andre er sikkert mer som i RB1.

http://kotaku.com/5024520/first-look-at-ro...remium-drum-kit

300$ er en del, blir to hele laken her til lands vil jeg tro, hvis ikke mer.

Prøvde Rock Band på Elkjøp nå nettopp, virka som spillet hakket en del, slik som GH3 gjorde i starten. :ehm: Trommene var overraskene gode, gikk raskt fra easy til hard og klarte meg ganske godt.

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på hvordan i all verden det skal være mulig å bruke RB1 trommene på toern..

Spiller på hard for øyeblikket, og skjønner ikke hvorfor folk klager på utstyret. Både trommer og pedal er i perfekt stand her i huset :)

Fikk akkurat 5* på green grass and high tides på trommer. 337 000 elns..

Lenke til kommentar
Da lurer jeg på hvordan i all verden det skal være mulig å bruke RB1 trommene på toern..

Hvis du ser nøye på bildet, kan du se at symbalene har en liten ring med farger på, hvilket sikkert vil si at det er valgfritt om du vil så på den "gule" tromma eller den "gule" symbalen. På partiene med high hat er det mer naturlig å velge symbalen, mens på trommeovergangene er det mer naturlig å velge tromma.

Lenke til kommentar

Hei!

Orket ikke vente på trommer så kjøpte meg RB1 trommene på elkjøp jeg.

jeg har kommet igjennom solo tour på easy, men har ikke fått spille run to the hills enda....

hvordan får jeg spilt den?

Må jeg spille videre på easy på bonus tour eller er jeg nødt til å spille på normal for å få den sangen?

Lenke til kommentar

Run to the hills og ett par andre er ikke på easy touren, tror det bare er 35 sanger der, mot 42 på de andre vanskelighetsgradene.

Det nye trommesettet ser jo helt rått ut, men man må vel gange dollarene med 10 for å få norsk pris.

Hva ligger folk på i gamerscore hittil da? noen som har klart 1000?

Selv har jeg 650 ca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...