Grønning Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Har bestilt Rock Band 1 fra Amazon nå, uten gitarer og trommer, siden jeg har gitarer, og skal vente med trommene til Rock Band 2¨. GH4 ser ikke fristende ut, så Rock Band, Here I Come ! Endret 20. juli 2008 av Grønning Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Nøler med å kjøpe Rockband(1) ettersom jeg ikke vet når utgiverne gir ut Rock Band 2. Vil ikke bli screwed over again og vente i ett år til akkurat i tide for Rock Band 3. Guitar Hero:World Tour kommer ut, noe som også frister litt, men føler også at Guitar Hero og neversoft bare er daltere. så noen råd? Kjøpe Rock Band (1) så fort jeg får sjansen, eller vente? siden det går an å bruke alle Rock Band-sangene i Rock Band 2, så kjøper jeg Rock Band 2 nå. Så får vi heller se når GH:WT kommer ut, om det er like fristende.. Jeg er veldig skeptisk hvor bra GH:WT blir på nedlastbart innhold. De har lovt mye, men jeg har sett lite innhold til de foregående versjonene Endret 20. juli 2008 av RRhoads Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kommer til å kjøpe Rock Band 2 fordi trommene ser så utrolig mye bedre ut. Så kjøper jeg kanskje det første spillet seperat Så jævlig kipt at vi må vente ekstra lenge til RB2 kommer til Norge. Latterlig at RB1 blir lansert her samtidig som RB2 blir lansert i USA. RB2 trommene: http://n4g.com/tech/News-172693.aspx Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dette var positivt nytt! Veldig ok pris også. Men så er det flere som viser til de råtøffe trommene som kommer i RB 2. De var barske! Men nå har jeg ventet så lenge på dette spillet at jeg tror jeg bare kjøper denne pakken, og kjøper det nye trommesettet separat senere. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er 360 spill sonefrie? Tenker litt på å importere RB2 isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen Xbox 360 spill er sonefrie, de EA gir ut er dog ikke det. Men du kan fint kjøpe fra England. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 De nye trommene til Rock Band 2 ser ganske kule ut ja Håper bare ikke dette spillet kommer ut i Norge et år etter USA sånn som enern Vi får vente og se. Kanskje de er raskere med toern Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 De vanlige trommene til rock band 2 er ikke så mye kulere, de har cymbaler, thats about it. De som det er bilde av der er premium kit som koster 299 dollar , kommer nok aldri til å bli solgt i Norge Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Rock band 2 trommene er de samme som Rock Band (1) Eneste forskjellen er at kick-pedalen er mye mer forsterket, blir ikke like lett ødlagt. Selve trommene er mye bedre å slå på, mindre lyd fra slagene, og denne velocity sensitivitets greia. Samtidig har man muligheten til å legge til symbaler, som man må kjøpe separat (inntrykket jeg fikk av walkthrough videoen på Gametrailers.) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Rock Band endelig til Norge Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Svindyrt, men kjekt med norsk garanti. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 aiaiaiai!!! myyyye moro til helga da! http://www.planb.no/Spill/Spill/feb-08/Roc...en-bare-pa-360/ 1790,- på elkjøp og platekompaniet for hele shiten...! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kun til X360 foreløpig. Eg ventar uansett på GH4. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ikke likså greit å vente på RB2 nå eller bli også den utsatt i Norge? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg kommer til å kjøpe RB1 nå. Har ventet såpass lenge. Så kjøper jeg kanskje nye trommer + RB2 seperat senere. Platekompaniet tar forresten bare 30 kroner i frakt for å sende den store pakken, mens elkjøp tar 138 kr. Nå må jeg bare skrape i sammen litt penger så blir det rocking i kjellerstua Endret 22. juli 2008 av mnorm Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Sorry dobbelpost. På denne videoen ser du at notene er runde isteden for flate (noe jeg foretrekker). Er det mulig i options å forandre formen på notene til runde? (som de er på GH). Har nemlig sett på de fleste videoene at notene er flate, så ble litt overrasket når jeg så denne videoen. Denne videoen er fra beta-fasen. Betyr det at de har forandret layouten på notene? Endret 22. juli 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det der er jo RB1, mogeleg at dei har endra det, eller at videoen er så dårleg at dei ser runde ut, men dei er rektangulære ja. Det ser du på andre RB-videoer på Youtube. Om det er kome noko video frå RB2 veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Den videoen er gammel, kom forrige sommer Det var en teaser på Rock Band (1), og spillet ble endret mye på før det kom ut. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Men de skulle gjerne gjort notene runde igjen på RB2, likte ikke helt de greiene i ener'n, men det er vel bare en vanesak Lenke til kommentar
worthy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nope du kan ikke forandre det, ettersom Harmonix utvikla GH1 og GH2 brukte de formene fra de spillet i tidlig betafase, så kom de firkantede, er rett og slett bare en vanesak, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå