.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? Hvem vet? Men det sies at det kommer til jul. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Geneva, Switzerland – July 14, 2008 – Rock Band’s global tour will stop in seven additional countries this year! Harmonix, the leading developer of music-based games, and MTV Games, a division of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), along with marketing and distribution partner Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), today confirmed plans to release the award-winning music video game Rock Band in seven additional countries later this year. Rock Band will have an exclusive launch window on the Xbox 360™ videogame and entertainment console from Microsoft in Italy, Sweden, Spain, Switzerland, Belgium, Netherlands, and Luxembourg and will ship on July 24. Rock Band will be available for additional platforms in these territories later this fall. link: http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=63008 Dvs det kommer ut i Norge etter at Rock Band 2 allerede har kommet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 snodig å hoppe over norge og danmark i farta..men vi får vel bare dra over grensa og kjøpe det, da... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kommer vel til norge rett før Rock Band 2 kommer som sagt, står jo at de skal få det ut til høsten, og Rock Band 2 kommer i september ca. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Store spørsmålet er vel om Rock Band kommer til Norge i september...? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 The Who packen er så koooooooonge tror jeg dør invendig, jeg elsker deg Pete Townshead <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen sanger å anbefale fra The Who pakka? Tenker da på sanger som er morsomme å spille som band, har ikke noe veldig forhold til The Who, så vet ikke hva av dette som er spesiellt bra. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Real Good Looking Boy, Who Are You, Baba O'Riley, Behind Blue Eyes, Leaving Here, Going Mobile Egentlig er hele pakka vært de 90kr du bruker på den, tror jeg aldri har kost meg så mye som når jeg spilte sangene. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Baba O'riley og behind blue eyes er mine favoritter:P Du kan sjekke sangene på youtube før du kjøper dem om du er usikker. Endret 16. juli 2008 av Ekorre Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Wow, 3 dager siden DHL henta xboxen min, og den er allerede sendt tilbake til meg Regner med jeg får ny som sist gang. Uansett, veldig mye raskere enn sist jeg var gjennom det systemet. Da tok det 9 uker : o Jeg kan snart rocke igjen! WOHO! Endret 19. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Haha godt å høre! Aner ikke hvor mange timer jeg har brukt på RB i det siste, men det er sinnsykt mye hvertfall. Sitter egentlig å venter på no skikkelig snacksy DLC alà GnR, AC/DC, Audioslave eller noe i den duren, må si jeg ble skuffet over neste ukes DLC, NiN 3pack og Shinedown 2pack. jaja, ekke mye som kan toppe The Who packen uansett. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 på cdon.on står 24.07 som lanseringsdato. Har dei importert spelet eller har eg gått glipp av noko her? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Yup, kjøpte det fra Amazon så fort jeg fikk muligheten. Orket ikke vente en lang stund på at det skulle komme til Norge. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 på cdon.on står 24.07 som lanseringsdato. Har dei importert spelet eller har eg gått glipp av noko her? Jeg tror det nok er den svenske lanseringsdatoen. cdon er jo skandinavisk, om jeg ikke tar helt feil, og RB skal lanseres i sverige nå i slutten av måneden... Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? For de av dere som ikke bestilte Rock Band i PAL utgave fra england for flere måneder siden, så ser spillet ut til å komme til norge i neste uke. Man kan bestille det fra bla. Elkjøp ser jeg. Her er det bare løp og kjøp! ** Virtuoso er i boks - Finish Vocal Solo Tour on Expert ** Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 men skal aldri dette spille lanseres i norge eller? For de av dere som ikke bestilte Rock Band i PAL utgave fra england for flere måneder siden, så ser spillet ut til å komme til norge i neste uke. Man kan bestille det fra bla. Elkjøp ser jeg. Her er det bare løp og kjøp! ** Virtuoso er i boks - Finish Vocal Solo Tour on Expert ** 24 juli er den svenske lanseringdatoen, så regner med det er flere butikker som får det impotert derfra og selger det her i norge, ettersom det enda er en stund til det blir en offisjell norsk lansering Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Har ikke lest så mye rundt på nettet den siste tiden, men jeg hørte at RB 2 skulle komme i september. Stemmer dette? Og er dette i så fall i StorBritannia også? Eller bare USA? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ok, elkjøp har dette i nettbutikken sin på lager og sender det ut 24. juli.. Ser også at det er en over her som sier det samme.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nøler med å kjøpe Rockband(1) ettersom jeg ikke vet når utgiverne gir ut Rock Band 2. Vil ikke bli screwed over again og vente i ett år til akkurat i tide for Rock Band 3. Guitar Hero:World Tour kommer ut, noe som også frister litt, men føler også at Guitar Hero og neversoft bare er daltere. så noen råd? Kjøpe Rock Band (1) så fort jeg får sjansen, eller vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå