chiefo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Apropos multiplayer over nett... hvorfor hører jeg ikke duden som synger når det er en på vokal? Hører meg selv synge godt på solo, men multi forsvinner den helt. Og... er sangsporet alltid på? Altså original synging all the way? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Den som synger kan vel velge om han skal høres eller om original skal høres.. tror jeg Aldri sunget.. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Instrumentene ble levert på døren her for omtrent en time siden! Da er det bare til å vente på spillet.. kommer nok på fredag i følge den estimerte datoen.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) The Gnome: GLED DEG! Leste her at det var en kar som sa at han klarte "Blackened" på Hard på trommer. Da måtte jeg bare laste ned sangen og sjekke hvor god jeg er i forhold til folka her, og jeg naila den på første forsøk. Fet å spille. Noen som er med å spille NÅ? Add meg: Eriqo og DER klarte jeg "Won`t get fooled again" på hard... Første forsøk. Fært som jeg skryter.. Haha. Først NÅ jeg har begynt å "gutse" litt.. Endret 25. juni 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ja... klarer nesten ikke vente! har allerede avtalt med kompiser om rock band vorspel på lørdag! kommer til å bli konge! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Funker GH guitaren på Rock Band? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) På Xbox 360, ja. På Wii, ja. På PS3, nei. Endret 25. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 det skal den gjøre.. ivertfall GH3 gitaren.. men kun på x-box Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 The Gnome: GLED DEG! Leste her at det var en kar som sa at han klarte "Blackened" på Hard på trommer. Da måtte jeg bare laste ned sangen og sjekke hvor god jeg er i forhold til folka her, og jeg naila den på første forsøk. Fet å spille. Noen som er med å spille NÅ? Add meg: Eriqo og DER klarte jeg "Won`t get fooled again" på hard... Første forsøk. Fært som jeg skryter.. Haha. Først NÅ jeg har begynt å "gutse" litt.. Blackened ja, var sikkert meg det Dritfet å spille ja, men nesten så jeg ikke tør mer pga plastikk- pedalen.. Trives uansett best med gitaren Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 The Gnome: Bestill deg en sånn metall-replacement. Da fungerer den perfekt! Søk på metal pedal replacement på Ebay eller Amazon! Lenke til kommentar
mrms7 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! ser at dette er stedet for å søke hjelp vedrørende rock band. Har selv hatt spillet siden november ifjor. fikk det rett etter release i usa og har spilt en del siden da, MEN hvordan kan jeg laste ned de sangene som er der? hos meg står det purchased på alle sangene og det har jeg jo ikke gjort. noen som har hatt samme problem? tenkte kanskje det var fordi det er usa versjonen, men ser jo her på forumet at andre har lastet ned. JEG VIL OGSÅ LASTE NED!!! takk for alle svar garageman07 Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ikke noe spill enda .. ser ikke ut som jeg får det i dag, ettersom poste allerede har vært her.. fikk dere andre spille i postenkassen, eller måtte dere hente det på posten? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg måtte hente det på posten.. fortollet, og da tar det noen ekstra dager. Fikk det to dager etter EST. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 RETT I POSTKASSEN! Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 håper det kommer rett i postkassen i morgen. ellers blir det ikke mye rocking i helgen Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dersom noen skal bestille pads til trommene. Ikke bestill fra www.rockbanddrumpads.com Greit nok at de funket, men det manglet en svart en (fikk ett sett med fargede og nesten ett sett med svarte). De svarer ikke på mail. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ikke noe spill i dag heller da er det sikkert stoppet i tollen, får det sikkert ikke før på mandag eller tirsdag... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg måtte hente på Posten, samt betale fortollingsavgifta.. Ble et dyrt spill, fikk regning fra UPS på 370,- for et par dager siden også.. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spiller det mest på gitar og vokal, ettersom trommene jeg bestilte enda ikke har kommet, får vel det på mandagen tenker jeg. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg måtte hente på Posten, samt betale fortollingsavgifta.. Ble et dyrt spill, fikk regning fra UPS på 370,- for et par dager siden også.. Hvor mye har du betalt tilsammen for toll og avgifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå