chiefo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er spent på om den jeg la inn bilde på her inne fungerer (fra 1 til 4 uten strømadapter), fikk forøvrig dvden nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har du prøvd den ? Funker den? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 http://www.amazon.com/Rock-Band-Bass-Pedal...3946&sr=8-3 Kjøpte den til min brukne Rock Band-pedal (trommer) og den fungerer som en drøm! Akkurat som den skal. Monteringen var ikke som jeg trodde. Her må du fram med bor og bore 6-7 hull, men utenom det, var monteringen veldig enkel og lettvint. Den ser ikke veldig deilig ut å spille på, men det er den! Er ikke sånn "wooow denne var DIGG", men det gjør ikke vondt, og det er heller ikke ubehaglig. Anbefales! For den pedalen vil knekke... En eller annen gang! Spesielt fort for de som spiller på Hard og Expert. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ellers er det jo ett alternativ med denne Eneste er at frakten blir på ca 100 dollar Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Ellers er det jo ett alternativ med denneEneste er at frakten blir på ca 100 dollar HAHA! Jævlig fett! Men trengs ikke.. SÅ nazi er jeg ikke. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det noen som helst forskjell på den britiske og den tyske utgaven av spillet? Meny-språk, språk på coveret etc? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ser at det er tilbud på amazon.com nå,men de shipper bare til usa,men flere har jo kjøpt derifra,det står det:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues. Spørsmålet mitt er kan jeg kjøpe det derifra? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ser at det er tilbud på amazon.com nå,men de shipper bare til usa,men flere har jo kjøpt derifra,det står det:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.Spørsmålet mitt er kan jeg kjøpe det derifra? Hvorfor ikke prøve .co.uk - versjonen av Amazon? Ps3 eller 360? edit: Har klart blackened på hard nå! Trommer Endret 22. juni 2008 av braxboy Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ser at det er tilbud på amazon.com nå,men de shipper bare til usa,men flere har jo kjøpt derifra,det står det:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.Spørsmålet mitt er kan jeg kjøpe det derifra? Hvorfor ikke prøve .co.uk - versjonen av Amazon? Ps3 eller 360? edit: Har klart blackened på hard nå! Trommer Ps2 Men på amazon.co.uk er det så dyyyrt! Og .co.uk har ikke selve spillet. Endret 22. juni 2008 av Black Panther Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Noen som er med på å spille noe sanger på Rock Band? Jeg spiller trommer. Add meg: Eriqo EDIT: Glem det.. Too late. Nå som det er stille i huset er det vanskelig å rocke.. Endret 23. juni 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) kunne ikke dy meg nå! etter å vurdert å skaffe meg GH: Aerosmith som kommer ut på fredag, men fant ut at det nok fort ville blit kjedelig, så slo jeg heller på stor trommen og bestilte Rock Band fra amazon istedenfor! Nå sattser jeg på å kunne rocke løs til helgen! Et raskt spørsmål..: hvordan fungerer det med nedlastinger av sanger her i norge? Endret 23. juni 2008 av The Gnome Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 kunne ikke dy meg nå!etter å vurdert å skaffe meg GH: Aerosmith som kommer ut på fredag, men fant ut at det nok fort ville blit kjedelig, så slo jeg heller på stor trommen og bestilte Rock Band fra amazon istedenfor! Nå sattser jeg på å kunne rocke løs til helgen! Et raskt spørsmål..: hvordan fungerer det med nedlastinger av sanger her i norge? BRA! Nedlastningen går kjapt og feilfritt Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har spilt det litt, dog ikke prøvd trommene enda. Skjer etter hvert. Siden jeg er på expert-nivå på GH så var ikke overgangen skremmende til Rock Band; bass og gitar. Men det var noe som irriterte meg og det var den visuelle delen.. de firkanta tonene funker ikke like bra som de på GH. Spesielt gjelder der hammer-ons, og på soloer bommer jeg unødvendig mye.. kanskje GH er lettere selv med vanskeligere soloer? plus: har ikke prøvd mic'en enda, men er det bare å ta den inn i usb-inngangen og velge med håndkontroller? allon: har ikke testa usb-deleren pga. flytting. Skjer nok ikke før om en uke. Endret 24. juni 2008 av chiefo Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg får nok spillet idag så om noen vil rocke ut i kveld eller til helga så er det bare å legge meg til! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har spilt det litt, dog ikke prøvd trommene enda. Skjer etter hvert.Siden jeg er på expert-nivå på GH så var ikke overgangen skremmende til Rock Band; bass og gitar. Men det var noe som irriterte meg og det var den visuelle delen.. de firkanta tonene funker ikke like bra som de på GH. Spesielt gjelder der hammer-ons, og på soloer bommer jeg unødvendig mye.. kanskje GH er lettere selv med vanskeligere soloer? plus: har ikke prøvd mic'en enda, men er det bare å ta den inn i usb-inngangen og velge med håndkontroller? allon: har ikke testa usb-deleren pga. flytting. Skjer nok ikke før om en uke. Litt enig med det angående notene. Vanskeligere å treffe enn på GH 3, spesielt pull- offs.. Spiller på expert jeg også, og det tar tid å gå over til rock band. Pull- offs minner litt mer om i GH2, hvor man faktisk må treffe! Mic fungerer perfekt. Bare å slå på håndkontroller og velge med den i menyene. Så er det bare å synge på. Bruker ikke usb- hub jeg.. Med fullt band kjører jeg mic, GH3 gitar (trådløs), RB gitar og trommer. Er jo 3 USB'r på xboxen, så sant jeg tar ut trådløs nettverksadapteret. Fungerer så fint så! Har naturligvis også trådløs håndkontroll til mic. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 dere som har bestilt fra amazon.co.uk, og valgt airmail som sending. hvor lang tid tok det? er veldig spent på om jeg får spillet før helgen eller må vente til neste uke:P Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tok air mail jeg.. Fikk instrumenter etter 2-3 dager og spillet etter 7 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Fikk spillet etter 1 dag og instrumentene etter 5 Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 da får vi håpe på det beste:P Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Da var både spillet og instrumentene sendt! Siden instrumentpakken sendes med ups så ser det ut som om at den vil komme alt i morgen, i følge den estimerte leveringsdatoen på den pakken.. spillet derrimot vil komme på fredag i følge den estimerte leveringsdatoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå