Eriqo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Pedalen på trommesettet er av elendig kvalitet og blir fort ødelagt, spesielt hvis man spiller på Hard/Expert.. Jeg har hørt at man kan bestille en pedal, beregnet for expert spillere, som tåler mer og er bedre osv. Noen som vet hvor man bestiller? Min pedal har fått en knekk, og knekker nok ganske snart.. Jeg kjøpte en "Rock Band Bass Drum Pedal Fix" på eBay, funker veldig bra og tåler en støyt nå. Hvordan virker den? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jess, nå har jeg fått spillet Utrolig morsomt! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bestilte i går og fikk pakken i dag... ikke noen norsk USB-kontakt, men ærlig talt vet jeg ikke hvordan den skal brukes i denne sammenhengen. Ikke fått spillet, så jeg finner det vel ut. Men jeg har en Guitar Hero 2 ledning, med USB, ikke trådløs.. så da må jeg vel finne noe? Hva kan jeg gjøre for å erstatte den og har noen konkrete forslag på hvilket produkt? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor fort blir egentlig trommene ødelagt? Har spilt 4 timer i strekk nå, og foreløpig ser det bra ut. Men er jo litt nervøs da.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kommer vel helt ann på spillinga hvor lenge de holder, ser en som selger replacement heads på ebay, ganske fete. Trommer Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kan denne løse hub-problemet ettersom jeg fikk engelsk stikk-kontakt? Denne er adapterløs. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, det tok ikke lange tiden fra jeg postet en post her om at min pedal snart knakk til den faktisk knakk.. Den knakk akkurat nå. FUCK Må vel bestille en ny da... Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Blæh.. merker jeg blir utrolig hypp på å bestille Rock band fra amazon nå. Blir dyrt det her Et spørsmål til dere som allerede har skaffet dere Rock band: Bråker trommene mye? Ser virtualrocker.com selger sånne "pads" man kan legge på. Basert på deres virket som de reduserte lyden fra trommene en del Ser forresten de selger sånn fancy "pedal oppgradering" også. Kanskje noe å få med seg det også?? Endret 13. juni 2008 av mrmee Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De bråker en god del ja:P hvertfall på de litt mer heavy sangene some blackened og trasher. er visst litt problemer med noen av de mattene, mister sensitivitet etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Får pakken i morgen eller onsdag jeg også. Spent på dette med usb huben. Mulig jeg må kjøpe en også. Håper isåfall man får kjøpt en billig på clas ohlson:) Poster et innlegg når jeg har fått pakka.. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fikk instrumentene to dager etter bestilling, men venter fremdeles på spillet. Fikk pakken fredag, så var det helg og rolig, men ikke noe spill mandag. Tirsdag kanskje? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Grunnen til at jeg er nødt til å kjøpe spillet: Pixies - Doolittle, hele albumet, er ute neste uke Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Angående de som har betalt toll når de kjøpte instrumentene fra Amazon i England, hvordan skjedde dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror ikke jeg har fått noe toll enda. Kanskje det kommer en regning senere fra tollen. Men noen som har bestilt fra amazon med priority express? Kommer dvden på posten også må man hente, selv om den er sendt med ups? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror ikke jeg har fått noe toll enda. Kanskje det kommer en regning senere fra tollen. Men noen som har bestilt fra amazon med priority express? Kommer dvden på posten også må man hente, selv om den er sendt med ups? Bestile med dette og både spillet og instrumentene kom sammen på døra dagen etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm.. Ok, var nok heldig du. Bestilte med priority express på torsdag forrige uke. Ups kom med instrumentene i går, dvden skulle ha vært utlevert i dag står det på ups sine sider og i følge kundesenteret. Så, får bare vente da. The suspense is killing me!! Vil spille nå. Jan-inge, har du testet usb hub enda? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Venter fremdeles jeg og, en uke siden det ble shipped. Fått instrumentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vel, jeg fikk dvden i går etter å ha mast lenge på posten over telefon. Hvis du har fått sendings/kollinummer burde du gjøre det også, jeg fikk kollinummer av ups, hjelper å mase på posten I min pakke lå det bare en strømkontakt til usb-huben, den med Engelsk uttakk. Så jeg må ut og leite etter hub. Utrolig morsomt spill btw! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tracking-nummer fikk jeg bare med Band in a Box, som kom etter to dager. DVDen kommer i royal mail og var antatt å komme 17 juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ok. Jeg fikk kollinummer av ups (ringte de), hadde priority på både band in a box og dvden. Noen som har en usb-hub å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå