Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?

Anbefalte innlegg

Hehe,å nettopp for meg en situasjon her..

; Trusearvende gutt har bitt kjent med nydelig jente. Det virker som jenta er interessert tilbake.. Etter ett par date'er så bærer det rett i senga, jenta spør: Å, kul bokser du har! Hvor har du kjøpt den?

Trusearvende gutt: Nei den arva jeg etter broren min så det vet jeg ikke..

Jente tenker seg om, spør venninneflokken om det er normalt, der vil antageligvis de fleste rynke på nesa og si æsj.. Hadebra til jente.

Endret av Pyrellus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe,å nettopp for meg en situasjon her..

; Trusearvende gutt har bitt kjent med nydelig jente. Det virker som jenta er interessert tilbake.. Etter ett par date'er så bærer det rett i senga, jenta spør: Å, kul bokser du har! Hvor har du kjøpt den?

Trusearvende gutt: Nei den arva jeg etter broren min så det vet jeg ikke..

Jente tenker seg om, spør venninneflokken om det er normalt, der vil antageligvis de fleste rynke på nesa og si æsj.. Hadebra til jente.

Hmmm, jeg tror kanskje jenta hadde gått hjem av lukt av hender, og utsende på tenner før hun kom til bokseren hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg og.

Eg tykkjer det er urovekkjande, at i desse tider, då global oppvarming trugar jordas eksistens, at me som faktisk bryr oss om forbruket vårt, og tek ansvar som enkeltindivdar vert uthengt som uhygienske og rare! :realmad: Det er eit fåtall som faktisk seier at me burde slutte med det, men resten av gjengen er minst like ille, dei som seier: "Eg har ikkje noke i mot at du kjøpar klede på fretex og arvar underbukser, men eg kunne aldreg gjort det sjølve!" YEAH REIGHT!!! :realmad: !!! alle veit at dei som seier det, berre kjem me shallow ord!

eg kjennar typen, dei som seier det til meg repsekterar det eigentleg ikkje (sån 90 % vil eg påstå)

Lenke til kommentar

Bare fordi jeg ikke bruker brukte underbukser og kjøper klær på Fretex bryr jeg meg ikke om forbruket mitt.

Jeg passer på at jeg ikke blir kjørt overalt, jeg kjøper ikke tre nye bukser hver dag som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke, vi prøver å spise mest mulig økologisk mat, og får en kasse med det på døra hver uke blant annet. Så bare fordi jeg ikke er ekkel og arver undertøy og kjøper brukte klær betyr det ikke at jeg tenker på miljø og forbruk.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg svare helt ærlig på spørsmålet som ble stilt i overskirften på denne tråden;

Det synes jeg ingenting om!

Arve undertøy er jo serr ekkelt?? Er vel ingen som bruker undertøy lenge nok til å gi det bort til andre? Og å kjøpe klær på fretex er sikkert fint for de som liker det / ikke har penger til å kjøpe nye klær, men personlig kunne jeg aldri ha kjøpt et klesplagg som noen jeg ikke kjenner, eller hvertfall vet hvem er, har brukt.

EDIT: leste innlegget over å måtte svare..

Er nokon klar over kor mange gummitre som går med til å lage alle desse kondomane? (Dette går på det same som undertøy).

Dei som ikkje vil a ungar, kan bruke annan prevensjon.

Hva med de som ikke vil ha kjønnssykdommer da?

Endret av Madock
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...