Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet mitt er framleis: Kva har dette med oss å gjere?

Dette har med oss og gjere fordi viss alle skulle forbrukt så mykje som me i noreg gjer, så måtte me hatt 5 og ein halv jordklodar! 5 OG EIN HALV JORDKLODAR! Og når Kina for eksempel og byrjar og og forbruke meir og meir, så vert noken her i verda nødt og settje ned forbruket.

Då synes eg det er forkasteleg at folk i Noreg berre fnys av folk som arvar klede og kjøpar dei på fretex! FORKASTELEG!

Igjen, for at jorda skal gå under på grunn av kinesarane sine undertøysinnkjøp er det dei som må øke forbruket. Om 4.5 millionar nordmenn sluttar å kjøpe så vil me ikkje redde jorda.

 

Ventar framleis spent på nokre pålitelege kjelder der dette er vitskapelet bevist.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
eg snakkar ikkje om forureining av gasskraftverk osv ;) Eg snakkar om kva enkeltmenneskje kan gjerre for å stoppe det. trur du kva eneklt kinsear kan for det ellr=??

 

Hva har det med arvet undertøy å gjøre?

 

Skal svare deg eg...Dette handlar ikkje berre om undertøy. Undertøy er berre eitt av mange eksempel. Dei som ikkje skjønar dette kan ikkje vere vel bevarte!

Lenke til kommentar
Skal svare deg eg...Dette handlar ikkje berre om undertøy. Undertøy er berre eitt av mange eksempel. Dei som ikkje skjønar dette kan ikkje vere vel bevarte!

 

Javel, men da burde du/dere kanskje lage en ny tråd som har det som tema istedet? Førsteinnlegget her sier jo INGENTING om kinesere eller forusensing.

 

Du må jo lese innsida av orda då smarten!

Lenke til kommentar

omg.... :mad: du niave naive mennskje! Det er snakk om å gjere tiltak som enkeltmessekje i små sakar og til slutt vil det gje resultat viss berre fleire hadde tenkt som meg og kalvegodt!

 

epletyv: Det har både meg og Kalvegodt skrivd 100 gonger, fårsåtr du det verkeleg ikkje?

Lenke til kommentar
Ja hvis alle skulle gjort som dere hadde virkelig flatlusa levd luksus

 

Vent ein 50-års tid du. Dersom du framleis er i live då!

Hva mente du med det der?

 

At om 50 år kjem du til å angre sløseriet du driv i dag. For då er all skog hogd ned sidan ein treng areal til produksjon av mat og til dømes bomull. Kva skjer når skogen forsvinn? Jau då stoppar fotosyntesen, og det vert slutt på oksygen. Altso vi utslettar oss sjølve - sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Og poenget ditt er?

 

At jorda er i ferd med å verte overbefolka. Vanlege folk som ikkje er tilbakeståande hadde forstått det for lenge sida...

 

For hundre år siden fikk nordmenn, svensker, dansker maaaange flere barn enn tidligere. Nå er gjennomsnittet på 2,2 eller noe. Før var det ikke uvanlig å få mellom 5 og 10 unger.

 

Kinesere får også langt færre barn pga ettbarnspolitikken.

 

Men jeg ville uansett ikke blanda det med antall mennesker i verden med hvorvidt vi som IKKE arver undertøy er store syndere her i verden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...