Schnell Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 eg snakkar ikkje om forureining av gasskraftverk osv Eg snakkar om kva enkeltmenneskje kan gjerre for å stoppe det. trur du kva eneklt kinsear kan for det ellr=?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Spørsmålet mitt er framleis: Kva har dette med oss å gjere? Dette har med oss og gjere fordi viss alle skulle forbrukt så mykje som me i noreg gjer, så måtte me hatt 5 og ein halv jordklodar! 5 OG EIN HALV JORDKLODAR! Og når Kina for eksempel og byrjar og og forbruke meir og meir, så vert noken her i verda nødt og settje ned forbruket. Då synes eg det er forkasteleg at folk i Noreg berre fnys av folk som arvar klede og kjøpar dei på fretex! FORKASTELEG! Igjen, for at jorda skal gå under på grunn av kinesarane sine undertøysinnkjøp er det dei som må øke forbruket. Om 4.5 millionar nordmenn sluttar å kjøpe så vil me ikkje redde jorda. Ventar framleis spent på nokre pålitelege kjelder der dette er vitskapelet bevist. Endret 28. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 eg snakkar ikkje om forureining av gasskraftverk osv Eg snakkar om kva enkeltmenneskje kan gjerre for å stoppe det. trur du kva eneklt kinsear kan for det ellr=?? Hva har det med arvet undertøy å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 eg snakkar ikkje om forureining av gasskraftverk osv Eg snakkar om kva enkeltmenneskje kan gjerre for å stoppe det. trur du kva eneklt kinsear kan for det ellr=?? Hva har det med arvet undertøy å gjøre? Skal svare deg eg...Dette handlar ikkje berre om undertøy. Undertøy er berre eitt av mange eksempel. Dei som ikkje skjønar dette kan ikkje vere vel bevarte! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal svare deg eg...Dette handlar ikkje berre om undertøy. Undertøy er berre eitt av mange eksempel. Dei som ikkje skjønar dette kan ikkje vere vel bevarte! Javel, men da burde du/dere kanskje lage en ny tråd som har det som tema istedet? Førsteinnlegget her sier jo INGENTING om kinesere eller forusensing. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal svare deg eg...Dette handlar ikkje berre om undertøy. Undertøy er berre eitt av mange eksempel. Dei som ikkje skjønar dette kan ikkje vere vel bevarte! Javel, men da burde du/dere kanskje lage en ny tråd som har det som tema istedet? Førsteinnlegget her sier jo INGENTING om kinesere eller forusensing. Du må jo lese innsida av orda då smarten! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da foreslår jeg at denne tråden stenges. Det er jo bare tull alt sammen 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da foreslår jeg at denne tråden stenges. Det er jo bare tull alt sammen No må du gje deg mann! Arving av undertøy og å kjøpe klede på Fretex er ganske so aktuelt i samband med at vi må kutte ned på forbruket vårt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så du mener at istedenfor å kutte ned på bilbruk, fly og matforbruk (da vi hiver masse mat i Norge), så bør vi arve undertøy og kjøpte brukte klær, og så blir alt bra? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 omg.... du niave naive mennskje! Det er snakk om å gjere tiltak som enkeltmessekje i små sakar og til slutt vil det gje resultat viss berre fleire hadde tenkt som meg og kalvegodt! epletyv: Det har både meg og Kalvegodt skrivd 100 gonger, fårsåtr du det verkeleg ikkje? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja hvis alle skulle gjort som dere hadde virkelig flatlusa levd luksus 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja hvis alle skulle gjort som dere hadde virkelig flatlusa levd luksus Vent ein 50-års tid du. Dersom du framleis er i live då! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja hvis alle skulle gjort som dere hadde virkelig flatlusa levd luksus Vent ein 50-års tid du. Dersom du framleis er i live då! Hva mente du med det der? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja hvis alle skulle gjort som dere hadde virkelig flatlusa levd luksus Vent ein 50-års tid du. Dersom du framleis er i live då! Hva mente du med det der? At om 50 år kjem du til å angre sløseriet du driv i dag. For då er all skog hogd ned sidan ein treng areal til produksjon av mat og til dømes bomull. Kva skjer når skogen forsvinn? Jau då stoppar fotosyntesen, og det vert slutt på oksygen. Altso vi utslettar oss sjølve - sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Du veit vel at folketalet i verda stig med ein forferdeleg fart? Endret 30. januar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du veit vel at folketalet i verda stig med ein forferdeleg fart? Det har de da alltid gjort? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Du veit vel at folketalet i verda stig med ein forferdeleg fart? Det har de da alltid gjort? Har du ikkje gått på skulen du? Tidlegare har den stege med eit jamt og heller sakte tempo. Dei siste 100 åra har det vorte eit skikkeleg befolknings-boom som berre vert kraftigare og kraftigare. Endret 30. januar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og poenget ditt er? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og poenget ditt er? At jorda er i ferd med å verte overbefolka. Vanlege folk som ikkje er tilbakeståande hadde forstått det for lenge sida... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og poenget ditt er? At jorda er i ferd med å verte overbefolka. Vanlege folk som ikkje er tilbakeståande hadde forstått det for lenge sida... For hundre år siden fikk nordmenn, svensker, dansker maaaange flere barn enn tidligere. Nå er gjennomsnittet på 2,2 eller noe. Før var det ikke uvanlig å få mellom 5 og 10 unger. Kinesere får også langt færre barn pga ettbarnspolitikken. Men jeg ville uansett ikke blanda det med antall mennesker i verden med hvorvidt vi som IKKE arver undertøy er store syndere her i verden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg