Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men se fra den lyse siden! Uten oss som fakisk KJØPER ordinære varer i butikkene, så hadde ikke Fretex eksistert, for hvor skulle de ellers få klærne sine ifra? Vær nå takknemlige for at folk som meg i det hele tatt GIDDER å dumpe klærne våres i nærmeste Fretex-konteiner!

 

Er no betre å gje dei til Fretex viss dei går i boss uansett!

Lenke til kommentar
Denne artikkelen du vil ha fram? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=156832

 

Kina slipper allerede ut mer drivhusgasser enn noe annet land bortsett fra USA, og vil i år eller neste år overta USAs plass som den største utslippssynderen, selv om USA fortsatt slipper ut fem ganger så mye når utslippene regnes per capita.

 

Her har vi eit eksempel ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Så du mener at Kinas ønske etter økt rikdom veier tyngre på vektskålen enn miljøet?

 

Altso...Kina blir rikare og rikare, og får dermed eit høgre forbruk, som fører til at det må produserast meir av alt. Korleis skulle det for eksempel gå dersom ein måtte hogge ned all skog på jorda for å få nok plass til å dyrke korn, gras, bomull og alt anna ?

Lenke til kommentar
Skjønar du det ikkje? At utviklingslanda stadig får meir velstand går ut over oss! Jorda klarer ikkje å produsere nok råvarer til å lage alt vi forbrukar i dag. Skal kinesarane forbruke like mykje som oss i framtida...seier alt seg sjølv!

 

Hva har det med undertøy og Fretex å gjøre?

 

Det har med det at vi ikkje skal kjøpe nye kle heile tida, når vi like godt kan arve eller kjøpe brukt.

Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er framleis: Kva har dette med oss å gjere?

Dette har med oss og gjere fordi viss alle skulle forbrukt så mykje som me i noreg gjer, så måtte me hatt 5 og ein halv jordklodar! 5 OG EIN HALV JORDKLODAR! Og når Kina for eksempel og byrjar og og forbruke meir og meir, så vert noken her i verda nødt og settje ned forbruket.

Då synes eg det er forkasteleg at folk i Noreg berre fnys av folk som arvar klede og kjøpar dei på fretex! FORKASTELEG!

Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er framleis: Kva har dette med oss å gjere?

Dette har med oss og gjere fordi viss alle skulle forbrukt så mykje som me i noreg gjer, så måtte me hatt 5 og ein halv jordklodar! 5 OG EIN HALV JORDKLODAR! Og når Kina for eksempel og byrjar og og forbruke meir og meir, så vert noken her i verda nødt og settje ned forbruket.

Då synes eg det er forkasteleg at folk i Noreg berre fnys av folk som arvar klede og kjøpar dei på fretex! FORKASTELEG!

Hvis alle skulle forurensa like mye som kina gjør så hadde vi ikke hatt noe jordklode lenger ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...