Zeph Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du kan i hvertfall prøve . men så klart, at du ikkje bryr deg er jo berre typisk norskar Men ein annan ting som rett og slett er forkasteleeg er folk som har noke i mot at ANDRE folk arvar underbukser og bruker klede på fretex! Det er forkasteleg ,rett og slett forkasteleg!! herregud folk!!! eg lovar det er så jævli mange som ikkje likar det Du kan få gjere akkurat kva du vil, dei fleste i denne tråden har ytra sin meining om saken. Kan ikkje påstå eg hadde vore spesielt happy om dama hadde hatt brukte truser frå Fretex. eg har lese det Og alt som står svart på kvitt er sant. Ei kjelde hadde vore greit, at heile Kina arvar undertøy er sjølvsagt tull. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 zeph: dei selg ikkje underbukser på fretex . eg må arve dei frå bror min og sån eg las det i aviså ein gong. eg finne det ikkje på internett Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Å bruke samme tannbørste som andre i familien er bare ekkelt. Og at den gjennomsnittlige kinserer bare har 3 underbukser, og at de ofte arver tror jeg veldig lite på før du kommer med en ordentlig kilde. Men for all del, fortsett å innbille deg at du redder verden ved å være uhygenisk. Jeg skal ikke stoppe deg. 1 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 HenrikC: omg......... dei er jo VASKTE!!!! kva faen er uhygiensk med det?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva er vasket? Tannbørstene? Å skylle de i vann hjelper ikke, du må isåfall koke de, og da bruker du nok mye mer ressurser enn ved å kjøpe din egen tannbørste. 1 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jaha, det vil jeg se nærmere på. Tviler på at transport rundt om i verden, og plastprosessen kan likegjøre noen minutter med et par hundre watt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eg har lese det Så hvis noen skriver at hver 3. barn i Mexico har downs og at Erna Solberg skal starte en ny kleskolleksjon og gir pengene til Røde Kors, tror du på det da? 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eg har lese det Så hvis noen skriver at hver 3. barn i Mexico har downs og at Erna Solberg skal starte en ny kleskolleksjon og gir pengene til Røde Kors, tror du på det da? Ikkje kom med slibrige kommentarar her takk! Kvifor skal so mange gjere narr av ein so viktig ting? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ikkje kom med slibrige kommentarar her takk! Kvifor skal so mange gjere narr av ein so viktig ting? Når ble å arve undertøy i Kina viktig? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skjønner du det ikke? Det er jo dødsviktig å arve undertøy akkurat som kineserene, ellers går hele verden under! 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ikkje kom med slibrige kommentarar her takk! Kvifor skal so mange gjere narr av ein so viktig ting? Når ble å arve undertøy i Kina viktig? Som sagt har ikkje verda nok berekraft til å kunne produsere nok undertøy til at alle på jorda skal bruke nytt undertøy. Og kva skjer når kinesarane sluttar og arve undertøyet sitt? Jo...då blir det mangelvare. Og fører til at vi blir tvinga til å arve uansett! Det er like godt å venje seg til det fyrst som sist Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 vill vel si at å arve undertøy blir litt drøyt, tror de fleste styrer unna andres undertøy ferdig med fartsstriper og hull. ellers er det vel greit og arve bukser, gensere osv. vil tro de fleste har fått noe pent brukt noe da de var mindre i alle fall, selv om mamma kansje ikke sa så høyt at her hadde hun spart inn litt penger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ærligtalt, dette tar jo helt av XD. Selv syns jeg å arve undertøy er langt over grensen. Og jeg takler ikke tanken på å ha på meg undertøy som har vært i kontakt med kjønnsorganene til moren min, søstra mi etc. Samme om det er kokt, vasket osv. Ikke bare det, men undertøy har lett for å bli slitt hvis du da ikke kjøper noe av skikkelig kvalitet. Men jeg ser ikke problemet med å kjøpe sitt eget undertøy. Man kan få veldig billig undertøy også, så her i norge burde det ikke være et stort problem. Og hva de gjør i Kina (vet at det ikke stemmer dog) spiller ingen rolle. Bare min personlige mening. Så..kjør på. Endret 25. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ærligtalt, dette tar jo helt av XD. Selv syns jeg å arve undertøy er langt over grensen. Og jeg takler ikke tanken på å ha på meg undertøy som har vært i kontakt med kjønnsorganene til moren min, søstra mi etc. Samme om det er kokt, vasket osv. Ikke bare det, men undertøy har lett for å bli slitt hvis du da ikke kjøper noe av skikkelig kvalitet. Men jeg ser ikke problemet med å kjøpe sitt eget undertøy. Man kan få veldig billig undertøy også, så her i norge burde det ikke være et stort problem. Og hva de gjør i Kina (vet at det ikke stemmer dog) spiller ingen rolle. Bare min personlige mening. Så..kjør på. Dette handlar ikkje om at det er billeg med undertøy... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) At det skal være greit? Akseptert? Jeg sa min mening. Og jeg mener at jeg personlig syns det er litt frastøtende, men på ingen måte stanser andre. Endret 25. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At det skal være greit? Akseptert? Jeg sa min mening. Og jeg mener at jeg personlig syns det er litt frastøtende, men på ingen måte stanser andre. Nå er det på tide og avslutte den latterlige tråden her.. Kalvegodt hør her: LA DEM GÅ KOMMANDO DA FOR HEL####!!! Det sparer enda mer på ressursene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eg ser ingen grunn til nokon avslutning av ein tråd som tek opp eit sopass viktig tema. Alle har noko å lære av det som kjem fram her! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eg har endå til gode å sjå at denne saken med Kina og undertøy på noko som helst måte blir påvist. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eg har endå til gode å sjå at denne saken med Kina og undertøy på noko som helst måte blir påvist. Kinesarane har tidlegare vore so fattige at dei har måtta arve undertøy (og andre ting) frå kvarandre. No byrjar den gjennomsnittlege kinesaren å få sopass bra økonomi at han ikkje treng å arve meir! Trur at til dømes somaliarane (som er ganske fattige om du ikkje visste det!) brukar alle pengane sine på undertøy? Dei har mykje viktigare ting å bruke dei få pengane dei har på! Lenke til kommentar
floww Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 kalvegodt og schell er retards som kødder med dere og dere biter på med snøre stang og alt som er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg