Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, eg bur dessutan ikkje i Kina.

 

Du følgjer ikkje med på kva som skjer ut i verda nei :nei: Har du høyrt det at dersom alle i verda skulle forbruke like mykje, kunne vi ikkje bruke meir enn ein gjennomsnittleg dagens Indar? og indarane er enno meir fattige enn kinesarane, so trur ikkje du dei arvar underbuksene sine?

Går de med underbukser? trodde de pynta seg med kvister og busker og sånt jeg :p

 

Bare kødda hehe, de kler seg med kakaosnerk som de påfører ved hjelp av slitne stålbørster og no skrukkemarkskinn.. tror jeg

Lenke til kommentar

Kva eg trur eller ikkje trur betyr ganske lite, om heile det kinesiske folk arvar sitt undertøy så skal ikkje eg protestere på det. Å kome med argument som at om alle hadde det same forbruket er bortkasta, du kan ikkje tenke sånn i denne verda. Me lev i eit velferdssamfunn og har økonomi til å skifte ut saker og ting med høg frekvens. Det kan dei ikkje alle stader, me er jo tross alt eit av verdas rikaste land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kva eg trur eller ikkje trur betyr ganske lite, om heile det kinesiske folk arvar sitt undertøy så skal ikkje eg protestere på det. Å kome med argument som at om alle hadde det same forbruket er bortkasta, du kan ikkje tenke sånn i denne verda. Me lev i eit velferdssamfunn og har økonomi til å skifte ut saker og ting med høg frekvens. Det kan dei ikkje alle stader, me er jo tross alt eit av verdas rikaste land.

 

Ja det er sant at vi lever i eit rikt land. Men no er jo trass alt 1,5 milliard av folket i verda inne i ein gigantisk økonomisk frammarsj - som fører til at kjøpekrafta dei har berre vil auke meir og meir. Då seier det seg sjølv at det vil bli mangel på underbukser!

Lenke til kommentar

100 % einig med deg kalvegodt!

Folk her i Noreg er så godt vandt og ser på det og arve underbusker som verdas undergang, men det er tvert i mot. Faktisk så bidrar folk som IKKJE arvar underbukser på jordas undergong! herregud dei vert jo vaskte før eg brukar dei! Og ja så klart arvar kinesarane underbukser, og dei har faktisk gjennomsnitteleg har ein kinsar berre 3 undebrukser kvar om eg hugsar rett.

 

og så ein annan ting som noken nevte her i tråden: kva er eigentleg problemet med å bruke same tannkosten og barberutstyret til andre?? Eg gidd ikkje kaste vekk pengar på ny tannkost som eg berre brukar ein gong i veka, så eg tek berre søstera mi eller bror eller far min sin, og dei blir liksom sinna når eg gjer det men dei bryr seg ikkje. det same gjeld barberutstyr.

 

konklusjon: folk i noreg er bortskjemde, og synes alt er uhygiensik og ekkelt med ein gong det stridar i mot mainstormen. Hadde alle levd slik me lev i noreg så hadde me trengt FEM OG EIN HALV (5 og 1/2 ) JORDKLODE!!! tenk på det neste gong du går og gjøpar bjørn borg underbuksene dine

Lenke til kommentar
100 % einig med deg kalvegodt!

Folk her i Noreg er så godt vandt og ser på det og arve underbusker som verdas undergang, men det er tvert i mot. Faktisk så bidrar folk som IKKJE arvar underbukser på jordas undergong! herregud dei vert jo vaskte før eg brukar dei! Og ja så klart arvar kinesarane underbukser, og dei har faktisk gjennomsnitteleg har ein kinsar berre 3 undebrukser kvar om eg hugsar rett.

 

og så ein annan ting som noken nevte her i tråden: kva er eigentleg problemet med å bruke same tannkosten og barberutstyret til andre?? Eg gidd ikkje kaste vekk pengar på ny tannkost som eg berre brukar ein gong i veka, så eg tek berre søstera mi eller bror eller far min sin, og dei blir liksom sinna når eg gjer det men dei bryr seg ikkje. det same gjeld barberutstyr.

 

konklusjon: folk i noreg er bortskjemde, og synes alt er uhygiensik og ekkelt med ein gong det stridar i mot mainstormen. Hadde alle levd slik me lev i noreg så hadde me trengt FEM OG EIN HALV (5 og 1/2 ) JORDKLODE!!! tenk på det neste gong du går og gjøpar bjørn borg underbuksene dine

 

Det er nok faktisk det siste jeg kommer til å tenke på når jeg kler på meg :) No offence, men denne tråden er helt på tryne. Tror du at vi redder verden om vi deler litt på undertøyet? Jeg stemmer deg til president! Så tvinger vi folk til å ha max 3 underbukser, og de skal brukes til de er for små, så skal de arves bort.

Lenke til kommentar

Du kan i hvertfall prøve :mad: . men så klart, at du ikkje bryr deg er jo berre typisk norskar ;) Men ein annan ting som rett og slett er forkasteleeg er folk som har noke i mot at ANDRE folk arvar underbukser og bruker klede på fretex! Det er forkasteleg ,rett og slett forkasteleg!! :realmad: herregud folk!!! eg lovar det er så jævli mange som ikkje likar det

Lenke til kommentar
Det er ikkje lenge til verda går under viss de skal halde fram på denne måten nei...

 

Det jeg vil frem til er at det er ikke UNDERBUKSER som er den store svindleren her!!! tenk på flytrafikken, tenk på alle bilene. Båtene, folk vil frem, så fort som mulig. Det er det som er problemet.

 

Ja men tenk på det høge forbruket ditt din egoistiske byherre!

Lenke til kommentar
Det er ikkje lenge til verda går under viss de skal halde fram på denne måten nei...

 

Det jeg vil frem til er at det er ikke UNDERBUKSER som er den store svindleren her!!! tenk på flytrafikken, tenk på alle bilene. Båtene, folk vil frem, så fort som mulig. Det er det som er problemet.

 

Ja men tenk på det høge forbruket ditt din egoistiske byherre!

 

Ja, beklager. Jeg skal stoppe forbruket mitt. Da lever verden 2 sekunder lengre. Si det til alle, få alle med :) en enkeltperson kan ikke gjøre noe alene :)

Lenke til kommentar

missy tommen: du eig jo ikkje kunnskap for faen :mad:. viss folk som enkeltmenneskjer kunne byrje og tenkje litt meir slik som meg og kalvegodt, så hadde det nok godt litt ebtre med verda ;) og det er faktisk folk i verda som MÅ tnekje sånn, og som gjer det frivillig, men folk her i Norge må forureine og storforbrukar 100 gonger så mykje som resten av verda!!

 

Bra sagt Kalvegodt!!!!! som eg skulle sagt det sjølve!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...