Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?

Anbefalte innlegg

Kalvegodt: Eg blir skikeleg glad når eg ser andre og gjer som meg! Av og til følar eg meg litt åleine om det ;)

Henrik C: nja,, eg trur ikkje det er SÅ mange som går rundt med arvet undertøy flere dager i strekk og som digger det, men jeg bruker arvetede underbukser fordi det er praktisk og ikke fordi jeg "digger" det. og jeg skifter underbukser hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt problemet med undertøy. Det er jo vasket.

Spiser du rå fisk?

-Æsj. Nei!

Spiser du sushi?

-Ja.

Ellers har jeg ingen problemer med å gå i klær fra Fretex, donerer en del til de når jeg er i en by som har Fretex. Men de gangene jeg har vært der har jeg ikke funnet noe fint utenom restvarer.

Lenke til kommentar
Ja, det er jo utrolig mange som digger å gå rundt i arvet undertøy, spesielt i flere dager i strekk.

Nei, for min del kan dere godt kjøpe klær på FreTex, men helt seriøst - ikke bruk arvet undertøy. Det er bare ekkelt.

So lenge det er vaska, ser eg ingen grunn til at det skal vere ekkelt

Bra du står på ditta, det er bra å ha sjøvstendige meiningar.

Gå di eiga rute gjennom livet :!:

Lenke til kommentar
Ja, det er jo utrolig mange som digger å gå rundt i arvet undertøy, spesielt i flere dager i strekk.

Nei, for min del kan dere godt kjøpe klær på FreTex, men helt seriøst - ikke bruk arvet undertøy. Det er bare ekkelt.

So lenge det er vaska, ser eg ingen grunn til at det skal vere ekkelt

Bra du står på ditta, det er bra å ha sjøvstendige meiningar.

Gå di eiga rute gjennom livet :!:

Ja...de andre kan berre ha det so godt. Ein blir ikkje kar av å gjere det same som fleirtalet heile tida :nei:

Lenke til kommentar
Jeg har verken arvet eller undertøy eller kjøpe noe som helst på fretex. Om man ikke har penger til å kjøpe i vanlige butikker vil jeg tro at fretex er et greit valg. Når det kommer til arving av undertøy så ser jeg på det som uaktuelt.

Da er vi enige.

Fretex er jo egentlig ment for di som ikke har råd til klær i vanlige butikker? ikke skyt meg om jeg tar feil men trodde det.

Lenke til kommentar
Hvis folk har lyst til og gå i andres underbukser så bryr ikke det meg noenting. Men jeg velger og ikke bruke andres da jeg synes det blir ekkelt/rart.

Det er for meg som og dele tannbørste eller barberutstyr med andre, fungerer bare ikke for min del.

Tannkosten kan kokast i vatn, og vips so er alle bakteriane vekke :thumbup:

Det er helt sant, da kan du kjøpe brukte tannbørster på fretex hvis du føler for det, jeg kjøper ny i butikken ;)

edit: leif

Endret av Pyrellus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alstå, fretex selger vel ikkek brukt undertøy? Har sett de selger pakker med truser og boxere som mest sannsynlig kommer fra et eller annet lagersalg.

Er ikke noe stress at folk handler klær på fretex, go for it.

Er sjeldent innom, men er jeg det er det å såfall for å se om det er noen retro godbiter som skinnvesker o.l

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kort og godt: NEI

Undertøy er forbruksvarer, etter ei stund er dei slitt, blir kasta og eg kjøper inn nytt. Har ikkje noko behov for å redde verda ved å gå i brukte undertøy. I allefall når eg har råd til nytt.

Skulle alle tenkje som deg Zeph, hadda verda gått under for lenge sidan! Kva har du tenkt å gjere i tida framover no når kinesarane sluttar å arve underbuksene sine?

Lenke til kommentar

Undertøy er forbruksvarer, etter ei stund er dei slitt, blir kasta og eg kjøper inn nytt. Har ikkje noko behov for å redde verda ved å gå i brukte undertøy. I allefall når eg har råd til nytt.

Takk!

Undertøy er ikke noe man arver, bare tanken på det er rett og slett ekkelt i mine øyne.

mark my words: I mine øyne jeg kritiserer ingen som arver undertøy av storebroren sin ellerno.

Lenke til kommentar

Skulle alle tenkje som deg Zeph, hadda verda gått under for lenge sidan! Kva har du tenkt å gjere i tida framover no når kinesarane sluttar å arve underbuksene sine?

For det første, arvar kinesarane sine undertøy og dei tenkt å slutte med dette? For det andre, kva betydning skulle dette få for meg eller verda ellers? Det blir større etterspørsel etter undertøy kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...