Schnell Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 eg tykkjer det er bra, og oppfordrar flerie til å gjere det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Alt annet enn undertøy går det ann å arve. Gir alltid klær jeg har vokst ut av til fretex, så hvorfor ikke kjøpe nye klær der. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Eneste jeg kunne tenkt meg fra en FreTex-butikk måtte vært en tøff gammel dress eller lignende . Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kjøpe klær på fretex har jeg ingenting i mot. kan finne masse retro ting der, som er utrolig stilig. undertøy derimot er FY FY! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Arve undertøy? Ekkelt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Arve undertøy er ikke bra nei. Teknisk sett ikke noe problem, ettersom alt sannsynligvis er kokevaska uansett, men nei, det er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Har aldri vært på fretex og fått tak i klær, er sikkert fint for mange men UNDERTØY da? æsj, det er ekkelt.. Tenk deg andre personen som har småfisi OSV i den før deg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 eg tykkjer det er bra, og oppfordrar flerie til å gjere det Du er heilt genial Korleis går det med tannpussen foresten? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Undertøy er en klar forbruksvare, altså ikke noe man arver. Annet tøy kan med fordel "resirkuleres". Det er bare fornuftig bruk av ressurser. Men blir det ikke litt rart med klær for deg siden du ikke liker unaturlige og menneskeskapte-påfunn? Endret 24. januar 2008 av Vice 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Å arve undertøy er bare ekkelt. Men å kjøpe klær på FreTex er helt greit, men jeg hadde aldri gort det selv. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!! kalveogdt: eg pussar tennene berre ein gong i veka og det g¨r ganske bra Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Har aldri likt tanken på å bruke klær andre personer har brukt, så derfor er jeg sterk motstander av å kjøpe ting på fretex eller å arve ting. Det er ekkelt og kan gi inntrykk av at man sliter økonomisk, ingen av delene er noe jeg er fan av. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!! kalveogdt: eg pussar tennene berre ein gong i veka og det g¨r ganske bra Du har heilt rett Når ein vaskar kle vert jo alle bakteriane drepne. Og er kleda fint brukte kan jo ikkje andre vete at du har kjøpt dei på Fretex! Men viktigast av alt! Tenk på miljøet. Ved å arve underbukser kan du ha godt samvit fordi du har gjort ein innsats med å redde miljøet! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) einig kalvegodt dessutan sparar eg masse tid på å ikkje gå rundt og kjøpe underbukser sjølve! edi: skriefeil Endret 24. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!! kalveogdt: eg pussar tennene berre ein gong i veka og det g¨r ganske bra Du har heilt rett Når ein vaskar kle vert jo alle bakteriane drepne. Og er kleda fint brukte kan jo ikkje andre vete at du har kjøpt dei på Fretex! Men viktigast av alt! Tenk på miljøet. Ved å arve underbukser kan du ha godt samvit fordi du har gjort ein innsats med å redde miljøet! JA, du ser ut til å vere ein smarting kalvegodt Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!! kalveogdt: eg pussar tennene berre ein gong i veka og det g¨r ganske bra Du har heilt rett Når ein vaskar kle vert jo alle bakteriane drepne. Og er kleda fint brukte kan jo ikkje andre vete at du har kjøpt dei på Fretex! Men viktigast av alt! Tenk på miljøet. Ved å arve underbukser kan du ha godt samvit fordi du har gjort ein innsats med å redde miljøet! JA, du ser ut til å vere ein smarting kalvegodt Men det er jo klart at hadde vi alle gjort som meg og Schnell, ville verda vore ein mykje betre stad å leve Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, absolutt. Om folk starter å bruke brukte underbukser blir det sikkert verdensfred og alle lever evig.. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, absolutt. Om folk starter å bruke brukte underbukser blir det sikkert verdensfred og alle lever evig.. Ikkje lag noko ironi ut av dette her. Eg har eitt godt poeng, og det er det heilt sikkert mange andre som er einige i! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er jo utrolig mange som digger å gå rundt i arvet undertøy, spesielt i flere dager i strekk. Nei, for min del kan dere godt kjøpe klær på FreTex, men helt seriøst - ikke bruk arvet undertøy. Det er bare ekkelt. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er jo utrolig mange som digger å gå rundt i arvet undertøy, spesielt i flere dager i strekk. Nei, for min del kan dere godt kjøpe klær på FreTex, men helt seriøst - ikke bruk arvet undertøy. Det er bare ekkelt. So lenge det er vaska, ser eg ingen grunn til at det skal vere ekkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg