Gå til innhold

Kva synes du om arve undertøy, og kjøpe klede på fretex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undertøy er en klar forbruksvare, altså ikke noe man arver. Annet tøy kan med fordel "resirkuleres". Det er bare fornuftig bruk av ressurser.

Men blir det ikke litt rart med klær for deg siden du ikke liker unaturlige og menneskeskapte-påfunn?

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!!

kalveogdt: eg pussar tennene berre ein gong i veka og det g¨r ganske bra

Du har heilt rett :thumbup: Når ein vaskar kle vert jo alle bakteriane drepne. Og er kleda fint brukte kan jo ikkje andre vete at du har kjøpt dei på Fretex!

Men viktigast av alt! Tenk på miljøet. Ved å arve underbukser kan du ha godt samvit fordi du har gjort ein innsats med å redde miljøet!

Lenke til kommentar
kvifor tykkjer dykkk det er ekkelt å arve underbukserr? herregud dei vert jo vaskte!!!!

Du har heilt rett :thumbup: Når ein vaskar kle vert jo alle bakteriane drepne. Og er kleda fint brukte kan jo ikkje andre vete at du har kjøpt dei på Fretex!

Men viktigast av alt! Tenk på miljøet. Ved å arve underbukser kan du ha godt samvit fordi du har gjort ein innsats med å redde miljøet!

JA, du ser ut til å vere ein smarting kalvegodt :thumbup:

Lenke til kommentar

JA, du ser ut til å vere ein smarting kalvegodt :thumbup:

Men det er jo klart at hadde vi alle gjort som meg og Schnell, ville verda vore ein mykje betre stad å leve

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...