Gå til innhold

dilemma, 3 skjermer, 1 kort. Bilde medfølger.


Habitats

Anbefalte innlegg

Hei

 

Sitter her med et gigantisk i-landsproblem. Jeg har et 8800GTX med 2x DVI utganger.

 

Problemet er at jeg har 3 skjermer (2 LCD og en HDTV), så når jeg skal koble til TVen så må jeg ta ut den ene skjermen. Har brukt dualview det siste året, og nå klarer jeg meg simpelt en ikke uten. Så jeg er på jakt etter en eller sak som kan gjøre så jeg kan ha alle skjermene koblet til.

 

Legger ved et bilde.

post-61663-1201121941_thumb.png

 

Ante ikke hvor jeg ellers skulle poste dette, men her havnet den hvertfal. Alle forslag er velkommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her var det ikke mye hjelp å få :ermm:

 

Hei!

 

Denne støtter høyere oppløsning: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33866...led#ProductTabs

 

Er det VGA tilkobling din eneste muligheten? Finnes visst noe sånt også: http://www.kvms.com/products/EXT-HDTV-142N.asp

 

Den siste der har mulighet for HDCP-passtrough på den ene porten, i tilfelle du skal spille av HD-DVD eller Blu-ray Disc. Vet ikke om man får tak i noe tilsvarende i Norge, men det vil jeg tro.

 

- Werewolf85

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oi, glemte helt denne tråden. Jeg fikk løst problemet, hvertfal halvveis. Bygget opp en HTPC av gamle deler og koblet den via HDMI til TVen. Veldig lettvint, styrer den over remote desktop. Også kan jeg se filmer mens jeg spiller/gjør annet uten å bekymre meg for at ting skal gå skjeis osv.

 

Men angående det å kjøpe et nytt kort, hvordan vil dette funke? Altså, vil det påvirke ytelsen til hovedkortet eller lignende? Hadde vært en grei løsning, så hadde jeg hatt mulighet til å koble begge PCene til TVen uten å lette på ræva :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...