Habitats Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei Sitter her med et gigantisk i-landsproblem. Jeg har et 8800GTX med 2x DVI utganger. Problemet er at jeg har 3 skjermer (2 LCD og en HDTV), så når jeg skal koble til TVen så må jeg ta ut den ene skjermen. Har brukt dualview det siste året, og nå klarer jeg meg simpelt en ikke uten. Så jeg er på jakt etter en eller sak som kan gjøre så jeg kan ha alle skjermene koblet til. Legger ved et bilde. Ante ikke hvor jeg ellers skulle poste dette, men her havnet den hvertfal. Alle forslag er velkommen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kanskje du finner noe her? Du skal vel ha muligheten til å ha en skjerm koblet alltid til PCen og så kan du ha skjerm nr.2 og TV på switchen slik at du kan eventuelt bytte imellom. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ja. Jeg så på noe slikt. Men fant ingen som passer mine behov. Den jeg fant støtter kun opp til 1600x1200, og har ikke lyst til å punge ut med 2+ tusen for dette. TVen er en full HDTV 1080p. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Her var det ikke mye hjelp å få Endret 30. januar 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Her var det ikke mye hjelp å få Hei! Denne støtter høyere oppløsning: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33866...led#ProductTabs Er det VGA tilkobling din eneste muligheten? Finnes visst noe sånt også: http://www.kvms.com/products/EXT-HDTV-142N.asp Den siste der har mulighet for HDCP-passtrough på den ene porten, i tilfelle du skal spille av HD-DVD eller Blu-ray Disc. Vet ikke om man får tak i noe tilsvarende i Norge, men det vil jeg tro. - Werewolf85 Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor ikke bare kjøpe ett ekstra GeForce 8400GS kort til rundt 300 kroner? Dette gjorde jeg når jeg fikk denne problemstillingen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du er sikkert ikke keen på det siden du har GTX og SLI kort, men de nye ATI kortene kan man få med 4 DVI porter... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Oi, glemte helt denne tråden. Jeg fikk løst problemet, hvertfal halvveis. Bygget opp en HTPC av gamle deler og koblet den via HDMI til TVen. Veldig lettvint, styrer den over remote desktop. Også kan jeg se filmer mens jeg spiller/gjør annet uten å bekymre meg for at ting skal gå skjeis osv. Men angående det å kjøpe et nytt kort, hvordan vil dette funke? Altså, vil det påvirke ytelsen til hovedkortet eller lignende? Hadde vært en grei løsning, så hadde jeg hatt mulighet til å koble begge PCene til TVen uten å lette på ræva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå