Disorder Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det kommer et nytt Ninja Gaiden til DS nå i mars. Noen andre Ninja Gaiden fan? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spilte vanvittig mye Ninja Gaiden til Xbox før. Har lest veldig mye bra ting om DS spillet så jeg gleder meg stort. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ninja gaiden er et utrolig bra spill. Masse bra ninja slåssing og kule figurer. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 De viste en del av det på 1up show, og det så bra ut. Ser ut til at styring via touch screen blir en suksess. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har spillet og spilt en del nå, må si jeg er meget fornøyd, bra funnet på av Team Ninja. Kontrollene sitter rimelig fort. Spillet har også en meget god "spirit" med DS. Helt klart et spill for ninja giaden fans (som meg), men også andre som ser etter en bra histiore og Hardcore stylus action. Eneste negative er vel at det er litt lett forhold til tidligere Ninja gaiden spill, men man låser jo opp litt mer vansklighets grader etter spillet er runna. Noen som utfordrer meg i å ha mest karma etter spillet er runna på Normal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå