Shtian Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg har planer om å redekorere soverommet, sette inn ny sofa, flytte på tv og seng, og litt annet diverse. Problemet er det med plassen, og jeg lurer litt på hvordan jeg skal sette det hele opp på en best mulig måte, så jeg lurte på om det var noen som visste om et godt program som kan brukes til å rekonstruere rom og møbler med riktige og realistiske mål? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikea HomePlanner burde vel kunne funke...brukte tilsvarende da jeg redesigna soverom/datarom. Funka bra det. Pantera Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Viivilla har også en romplanlegger Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Google sketchup er helt klart det du leter etter. Veldig lett å lære seg, samtidig som det gir deg masse muligheter med tanke på å se hvordan det blir med forskjellige farger osv. Sjekk tråden i signaturen min så finner du mer om programmet. Jeg elsker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå