Gå til innhold

Temperatur på strømforsyning, 59grader. Ok?

Anbefalte innlegg

Jeg har satt inn enermax 80mm vifte i strømforsyninga mi og eksperimenterer med vifte hastigheter. For øyeblikket har jeg 59 grader i strømforsyninga ifølge SiSoft Sandra (Motherboard info).

Er 59 grader for mye? Hva slags temperaturer har dere andre?

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør SiSandra (evt. last det ned først). Velg Mainboard info. Litt nede på rapporten står det:

Power / AUX temperature 59.0C / 138.2F

(hos meg altå)

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette skulle være psu temp?? Mulig jeg tar feil men. Hvis dette er PSU temp så passer det fint for meg, ettersom jeg prøver å stille inn PSU vifta mi.

K

Lenke til kommentar
Kjør SiSandra (evt. last det ned først). Velg Mainboard info. Litt nede på rapporten står det:

Power / AUX temperature                    59.0C / 138.2F  

(hos meg altå)

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette skulle være psu temp?? Mulig jeg tar feil men. Hvis dette er PSU temp så passer det fint for meg, ettersom jeg prøver å stille inn PSU vifta mi.

K

PSU/AUX tempen din er egentelig CPU, det er sisoft sandra som bøller. PSU/AUX hos meg er 49 grader, akkurat det samme som CPU'en min ligger på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sliter litt med samme problemet.

Leser Board Temp: 39 grader, CPU ca. 48 grader og AUX temp: 61 grader. Dette er på et system med P4 1,6

På et annet system med PIII 1,0 er AUX temp ca. 25 grader.

Har holdt hånden bak luftinga på powerenhetene og det er mekbart forskjell mellom disse to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...