Grizly Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Har tenkt å kjøpe meg et par skullcandy hodetelefoner. Valget står mellom G.I. , Lowrider og Hesh. Hvilket ville dere valgt, og hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ville tatt elle melle for de er like ræva alle sammen ^^ Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 umm.. Jeg personlig liker HESH, men de er kanskje litt store og klossete å ha rundt nakken? jeg synes i allefall det.. Jeg liker ikke lowrider (Selv om de er praktiske siden du kan legge de sammen). Jeg har ikke prøvd GI, men har hørt at de kan lukte ganske ille etter en stund (sikkert hvis du bruker voks, osv. Så JEG ville gått for HESH eller GI Lenke til kommentar
Grizly Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Vel, går det ann på noen måte å få vasket trekket på GI, for problemet er nemlig det at jeg bruker voks. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I stedet for å kjøpe Skullcandy som fokuserer mer på desgin enn på lydkvalitet, ut fra mine erfaringer bør du heller kjøpe et annerkjent merke som Sennheiser, eller AKG. Jeg har selv AKG K414P og er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
miksto Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ville tatt elle melle for de er like ræva alle sammen ^^ Sant, så sant! Skullcandy har dårlig lydkvalitet og dårlig kvalitet på headphonesa generellt... de knekker av ingenting! som sagt over her, gå for ett litt dyrere og mer annerkjent headset og du vil få mer for pengene! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjøp heller noe billig og bra som Sennheiser PX100 til 300 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå