DalaiLaban Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så har jeg gått på en liten blemme ved installering av windows. C: (der windows skulle ha ligget) har blitt d: Er det noen lur måte å forandre dette på? Har i alle år hatt windows\programmer på c: og filmer\spill på d: Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For å endre en stasjonsbokstav på en disk mm. (veit ikke hvordan dette er med OS stasjonen) høyreklikker du på Min datamaskin, velger behandle, går på disk behandling (hvis det er det det heter på norsk "Disk management"), høyreklikker på disken du vil endre bokstav på og resten bør være selvforklarende. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den enkleste metoden er å legge inn windows på nytt. Du kan jo selvfølgelig klone partisjonen, endre boot.ini, og så tilbringe 3-4 timer i registeret for å endre hver eneste referanse til C: fra C: til D:, men da er sjansen for at OS ikke vil boote etterpå ganske stor. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Tenker jeg legger inn hele saken på nytt jeg Takk for all respons! Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For å endre en stasjonsbokstav på en disk mm. (veit ikke hvordan dette er med OS stasjonen) høyreklikker du på Min datamaskin, velger behandle, går på disk behandling (hvis det er det det heter på norsk "Disk management"), høyreklikker på disken du vil endre bokstav på og resten bør være selvforklarende. Dette er desidert det enkleste ein kunne gjere i denne samanhengen. vist det går ann å skifte disc namn på OS disken da. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 ikke navn. fra d: til c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå